Loading...
dk

Byggetræf: Tråd for lydisolering | Tesla Forum

KS
KS Feb 28 '15

Denne tråd er for dem der vil lydisolere bilerne.

Meld tilbage hvis i er interesserede i fælles indkøb af materiale (lyddæmpningsplader). Jeg forsøger allerede nu at få sat gang i leverancerne, så vi kan have det hjemme.

En pakke med 4,5 kvm kommer til at ligge i omegnen af 800-1000 dkk. Får det sendt til en adresse i Sverige (det er meget billigere derovre), og henter det og medbringer til dagen.

Regn med at der bruges ca 1 pakke på at støjdæmpe i trunk/frunk, døre og diverse.

 

I medbringer selv:

Torx 20/25/30, topnøgle 13mm, handsker, saks eller hobbykniv til at opdele pladerne med, og husk handsker eller plaster - kanterne er meget skarpe.

 

Forsøger ligeledes at skaffe en håndfuld clips til interiør, såfremt nogle skulle knække under afmontering.

 

Meld kun tilbage i tråden såfremt du ønsker at være med på et fælles indkøb. Overførsel via mobile pay.

 

1 Ken (Køge) - Betalt
2 Henrik (Køge) - Betalt
3 Claus8930 (Vejle) - Betalt
4 ThomasBj (Køge)
5 Genild / Kajakaj (Vejle) - Genild Betalt - Kaj betaler Vejle - Leveres Vejle
6 Pchr (Køge) - Betalt
7 Torben_E (Køge) - Betalt
8 Pturbox (Vejle)
9 Rytter (Vejle)
10 Teammortensen (Vejle)
11 Jens7700 (Vejle) - Betalt
12 Jordvarmekongen (Køge) - Betalt
13 Kristian70K (Vejle) - Betalt
14 AAND (Køge) - Betalt
15 TeslaS (Køge)
16 Genild (1 pakke alene ) (Vejle) - Betalt - Leveres vejle
17 Kelas (Køge)
 

 

P.s. Har bestilt 17 pakker, så der er 0 ledig.

 

Hvis nogle springer fra - Venteliste

1 NCL (Køge)

Forummets indlæg er redigeret af KS Apr 16 '15
Claus8930
Claus8930 Feb 28 '15

+1 du skriver bare et nummer og en pris :)

KS
KS Mar 8 '15

Det var ikke mange der var interesserede i lyddæmpning!

Skal snart til at bestille, så kon ud af busken hvis i vil være med på fælles indkøb. Skal have det hjem fra Finland - hvor det er klart billigst.

Jordvarmekongen
Jordvarmekongen Mar 8 '15
Vil det være en god ide med lydisolering selv om det er en D model? Hvis ja, så er jeg med. Dog har jeg ikke bilen til næstkommende bygselv dag, men kommer og hjælper gerne andre.
KS
KS Mar 8 '15

De nye biler er væsentligt mere dæmpede end de "gamle", men intet er perfekt. Der kommer en del støj især fra det bageste af bilen, og os der er glade for lyd, vil have stor interesse i at få dæmpet dørene.

Er ikke sikker på at det giver det store at dæmpe i frunken længere - men resten vil være der værd.

thomasbj
thomasbj Mar 8 '15

+1 - klar med mobile pay. jeg kommer til Køge til april Byg-selv

Bianco
Bianco Mar 8 '15

Da jeg isolerede indside af bagskærme og bag bagsæderne over motoren, så var der en tydelig forskel på vejstøj og motorlyd.

S85 fra juli 2014. Jeg kører til dagligt uden hattehylden pga børnesæderne.

Genild
Genild Mar 8 '15
Hov Ken - jeg gerne deltage i en gennemgribende lydisolering af vores S85.

Har meldt mig til pusledagen i Vejle og glæder mig vildt til at se hvad andre har hittet på. Vores egen er helt og aldeles standard med de begrænsninger det nu engang giver.

Skal der forudbetales for lydisolering og lignende skal de flinje initiativtagere bare give et pip og jeg Mobile Pay'er ned det vuns.

Med vanlig venlighed Lars
kajakaj
kajakaj Mar 8 '15

Hej Ken. Vil du bestille 1 pakke STP-gold til mig ligesom sidst. vh. Kaj

Genild
Genild Mar 8 '15
Kajakaj: Bliver der ikke lidt trangt inde i Tesla'en, hvis du isolerer den to gange?

Du kommer selvfølgelig til at spare pænt på varmebudgettet, med den løsning :-)
PChr
PChr Mar 8 '15

Hej Ken.

Jeg vil meget gerne købe en pakke. Deltager i Køge arrangementet. 

Singh
Singh Mar 9 '15

Vil gerne købe en pakke - Min D er ikke ankommet til denne tid(Først i maj :( ), men vil gerne have pakken købt med det samme og hjælpe andre på dagen. 

kajakaj
kajakaj Mar 9 '15

@Genild: Ja ikke så dårligt med en topisoleret bil. Så kan jeg både levere strøm og varme til huset når jeg holder hjemme:-). Jeg brugte en hel pakke til frunk og trunk, så jeg mangler stadig dørene. Tror det vil give et rigtig godt resultat at få dem med. Jeg skal nok kun bruge ½ pakke, men finder sikkert en som vil aftage resten.

Torben_E
Torben_E Mar 9 '15

Hej Ken

Som skrevet i "event køge" så vil jeg gerne bestille et sæt lydisolering materiale. Bilen kommer først i maj men jeg kommer forbi for at hilse på.

 

Mvh

Torben_E

 

 

pturbox
pturbox Mar 9 '15

Hej Ken

Jeg vil meget gerne med på bestillingslisten med et komplet sæt, således at det kan monteres på datoen for den jyske "byg-selv" dag.

Paypal ready, -  hvis ønsket.

Tak for dit arbejde.

Rytter
Rytter Mar 9 '15

Hej Ken.

Jeg vil også gerne bestille en pakke lydisolering, deltager i Vejle arrangement.

Kom med pris, er klar med mobile pay

MVH Michael

 

Genild
Genild Mar 9 '15
Kajakaj: Tænkte nok at du også var hoppet på vognen med at lade gratis hos kommunen og så bruge strømmen derhjemme om aftenen.

Da jeg også er specifikt interesseret i at få dørene med er jeg gerne aftager af din halve pakke i Vejle.

Mvh Lars
kajakaj
kajakaj Mar 9 '15

Hej Lars: Det lyder godt - jeg vil gerne dele isoleringspakken med dig.

Teammortensen
Teammortensen Mar 9 '15

Hej Ken. Jeg har netop meldt mig til arrangementet i Vejle og vil ligeledes meget gerne bestille en pakke lydisolering. Kom med pris og mobilnr.,- jeg er klar med MobilePay. På forhånd tak. Glæder mig til at se jer alle og "makke" en hel dag i godt selskab. Mvh. Thomas

Lennart
Lennart Mar 10 '15

Ang. samle selv lader, hvordan gjorde i sidst, nogen der køber ind? eller køber vi hver især? jeg skal nok bare have af vide hvad der så skal købes hjem :-)  deltager i køge arrangement

Sider: 1 2 3 4 5 6 7 »
Dette emne er sticky