Loading...
dk

Byggetræf: Tråd for lydisolering | Tesla Forum

Teslasse
Teslasse Oct 25 '16

 

 

Jeg kunne også rigtig godt tænke mig at lydisolere min bil, specielt ved baghjulene. Jeg er bare rigtig bekymret for galvanisk tæring af aluminiummet, og vil høre om nogle, måske af de gamle rotter, har oplevet nogen form for tæring?

/Lasse

 

 

gronkjaer
gronkjaer Oct 25 '16
Citat fra Gustavsfar1

Helt fint at du tilbyder din hjælp Christian. Tænker også at du med din shop kan få nogle gode priser på isolering. Jeg har fået oplyst en pris på 700 kr. pr. pakke leveret ved 40 pakker. Tænker at du også sagtens matcher den pris. I så fald tager jeg gerne en pakke på dagen og undgår alt bøvlet med bestilling osv.


Den er jeg også med på... Men hvis der går 2 pakker til 1 bil så tager jeg gerne 2.. :-)
fmm1000
fmm1000 Oct 25 '16
Tænkte på om dem som har lydisoleret har oplevet om det giver mindre kuldetræk i bilen.
Kristian70k
Kristian70k Oct 25 '16
Citat fra fmm1000 Tænkte på om dem som har lydisoleret har oplevet om det giver mindre kuldetræk i bilen.
har jeg ikke oplevet :) kan slet ikke se hvordan det skulle kunne lade sig gøre.. :)
fmm1000
fmm1000 Oct 25 '16
Bare fordi jeg ved at rockwool også lydisolerer.
Så tænkte jeg. Måske lydisolering også varmeisolerer lidt :-).
ErikBH
ErikBH Oct 26 '16
Citat fra Hybriz

Ved godt at vi bevæger os ind i julefrokost perioden men, mulige datoer i 2016 er: 26/27 NOV, 03/04 DEC, 10/11 DEC, 17/18 DEC. (Ved datoer i JAN/FEB, er der umiddelbart kun mulighed for en garage.)

hej Jeppe, jeg vil også gerne deltage. Jeg har isoleret døre og installeret dashcam, hvilket jeg kan rådgive lidt om. Personligt vil 26/11 passe mig godt.

vh, Erik

gronkjaer
gronkjaer Oct 26 '16
Citat fra ErikBH
Citat fra Hybriz

Ved godt at vi bevæger os ind i julefrokost perioden men, mulige datoer i 2016 er: 26/27 NOV, 03/04 DEC, 10/11 DEC, 17/18 DEC. (Ved datoer i JAN/FEB, er der umiddelbart kun mulighed for en garage.)

hej Jeppe, jeg vil også gerne deltage. Jeg har isoleret døre og installeret dashcam, hvilket jeg kan rådgive lidt om. Personligt vil 26/11 passe mig godt.

vh, Erik


Passer også mig ganske fint, med den 26/11
Kiefer
Kiefer Oct 29 '16

Jeg tror bare der er nogen der skal tage en beslutning og så kan man melde sig på den, hvis vi alle skal være enige om en dato bliver vi aldrig færdige ;-)

Jeg vil klart forsøge at få det prioriteret ind under alle omstændigheder.

/Martin

Hybriz
Hybriz Oct 31 '16

De Damer/Herrer!

Mange tak for den mange tilkendegivelser.

For at vi alle kan komme videre i planlægningen, så fastsættes datoen hermed til den 26. november 2016. 

Super initiativ med mulighed for fælleskøb af isoleringsmateriale.

Jeg opretter herefter arrangementet under events og al fremtidig koordination vil foregå vis dette event.

 

Hybriz
Hybriz Nov 16 '16

Ohøj, 

ifm. byggetræf Jylland 26 NOV, mangler vi nogle med erfaring i fm. lydisolering. 

Vil ligeledes høre om der er nogle som har et godt tilbud på isoleringsmateriel?

Jeppe

The_Stig
The_Stig Nov 16 '16
Citat fra Hybriz

Ohøj, 

ifm. byggetræf Jylland 26 NOV, mangler vi nogle med erfaring i fm. lydisolering. 

Vil ligeledes høre om der er nogle som har et godt tilbud på isoleringsmateriel?

Jeppe


Som nævnt tidligere i tråden her, så har jeg en 80% pakke i overskud fra byggedagen i Thorning i foråret...
Gustavsfar
Gustavsfar Nov 17 '16

 

 

Prøv at høre ncl som har teslashop.dk. Han tilbød tidligere i tråden lydisoleringsmateriale.

 

 

JeppeB_HinnerupAuto
JeppeB_HinnerupAuto Nov 17 '16

Jeg har en hel pakke til salg

NCL
NCL Nov 17 '16
Jeg har en del på lager. Men fragten et ret dyr, så det optimale ville nok være, hvis der var en deltager der alligevel havde et ærinde på Sjælland, som hentede de pakker der skulle bruges. Men tag fat i mig på 26812756 ellet mail@ccms.dk så finder vi på noget :)
Sider: « 1 2 3 4 5 6 7
Dette emne er sticky