Loading...
dk

Firmware 6.2 | Tesla Forum

Gustavsfar
Gustavsfar Mar 31 '15

@comeback. Opdaterede du over wifi eller 3G?

gw
gw Mar 31 '15
Så fik jeg lige notifikation på min phone at der er software opdatering. Spændende :)
KS
KS Mar 31 '15

Har også lige modtaget den - eller fik den i nat kl 02. Den er kun på 3G, og det af den dårlige slags der ikke kan skabes kontakt til. Men har nu sat den til at opdatere.

Forummets indlæg er redigeret af KS Mar 31 '15
Werge
Werge Mar 31 '15

Jeg har også fået den i nat. Så den desværre først da jeg skulle starte varmen her til morgen, så kunne ikke nå at køre den inden jeg skulle afsted. MEN - så snart jeg kom på job satte jeg den igang, så tror ikke jeg holder ret meget længere før jeg bliver nød til at køre en tur for at teste den.
Det er sjovt med de her opdateringer, det er lidt ligesom at have fødselsdag....glæder sig lidt mere end til så meget andet.

God dag derude. //Werge

PS: Kom via 3G, da jeg har slå WIFI fra siden vi fik problemer med at tilgå bilen via APP'en

Forummets indlæg er redigeret af Werge Mar 31 '15
FrederikC
FrederikC Mar 31 '15

kunne vi ikke få et par billeder af release notes når i kommer dertil?

Lyngedrengen
Lyngedrengen Mar 31 '15

Hej Frederik

Jeg er ikke Tesla ejer før om 6 timer, så ved ikke om ReleaseNotes i bilen adskiller sig fra PDFen, der er i MyTesla. Jeg har vedhæftet den blot for en sikkerhedsskyld - den er i hvert landet i min MyTesla i går (endda i 2 kopier :-)).

VH

Jan

Forummets indlæg er redigeret af Lyngedrengen Mar 31 '15
FrederikC
FrederikC Mar 31 '15

Tak @Lyngedrengen - havde ik set den lå på MyTesla.

Irriterende at de ikke skriver hvad som kræver bil med TACC.

Lyngedrengen
Lyngedrengen Mar 31 '15

Det var så lidt ;-). Jeg kan godt følge dig i, at det burde fremgå, hvad der kræver TACC HW. 

120281
120281 Mar 31 '15

Jeg vil også have ny software - sker ikke noget på kontoret alligevel :-)

Kan se min app er vers. 2.2 men i det link fra før står der man skal have v.2.5 men i app store har jeg ingen manglende opdateringer... Hmmmm

~You will need an updated Tesla iPhone App (v2.5) to receive Trip Planner notifications or an updated

Gustavsfar
Gustavsfar Mar 31 '15

Ja nu skal de bare se at komme igang! ;-)

Hookmaker
Hookmaker Mar 31 '15

2.5 er ikke frigivet endnu!

Gustavsfar
Gustavsfar Mar 31 '15

Nej det er netop det jeg mener....De bare se at komme igang :-)

Klaus_
Klaus_ Mar 31 '15

Det er formentlig hos Apple den ligger og venter på at blive godkendt, det tager de som regel 10-14 dage om.

MrCoffee
MrCoffee Mar 31 '15
Så blev jeg opdateret. De tidligere wifi problemer lader også til at være løst.
Gustavsfar
Gustavsfar Mar 31 '15

Så fik jeg også notifikationen :-)

FrederikC
FrederikC Mar 31 '15

Ihhhhh.... Jeg vil også ha'

Har lige stået og skældt bilen ud og sagt at den ikke får mere strøm før den firmware kommer!

Forummets indlæg er redigeret af FrederikC Mar 31 '15
gw
gw Mar 31 '15

@FrederikC. :o) super kommentar. Konen og jeg grinede.

FrederikC
FrederikC Mar 31 '15
Citat fra gw

@FrederikC. :o) super kommentar. Konen og jeg grinede.

Tror også at den får lov at sove ude idag - så kan den lære det! 

gw
gw Mar 31 '15

:)

 

Jeg har nu fået opdateret. Har ikke kørt endnu, men blot leget med nogle forskellige ruter, hvor den så planlægger over diverse superchargers :) Det ser sku meget godt ud. Også meget fedt at man kan pege med sine fingre hvor man vil navigere hen, lækkert lækkert.

 

Så må jeg ud i trafikken og skabe nogle farlige situationer for at teste blind spot warning ;)

 

 

kajakaj
kajakaj Mar 31 '15
Pege funktionen har jeg ventet med længsel efter. Det er jo sjældent der er nøjagtige adresser i skovene
Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 »