Loading...
dk

Service plan = 4 x service når du vil ! | Tesla Forum

LennartG
LennartG Oct 10 '15

Hej.
Jeg havde en snak med Nikoline Rie Lessing fra Tesla i sidste uge. Hun garanterede gentagne gange at serviceaftalen dækker 4 klip (uanset km og år).

Efter dette bestilte jeg aftalen, der giver en besparelse på 5.000,-  afgiftsplagede topskatte kroner :) 

Gustavsfar1
Gustavsfar1 Oct 10 '15

Indtil ar det er endeligt skriftligt bekræftet fra Teslas side vil jeg nok personligt stadig være lidt usikker på hvordan serviceaftalen dækker.

Klaus_
Klaus_ Oct 11 '15
Citat fra Gustavsfar1

Indtil ar det er endeligt skriftligt bekræftet fra Teslas side vil jeg nok personligt stadig være lidt usikker på hvordan serviceaftalen dækker.

Også derfor jeg ikke har tilmeldt mig det endnu. De begrænsninger der er i den aktuelle aftale kan ikke svare sig med mit kørselsforbrug, så det er "klippekort eller intet" for mit vedkommende, og der er lidt for mange modstridende oplysninger fra de forskellige Tesla ansatte, til jeg vil bruge en eller anden e-mail som erstatning for hvad serviceaftalen egentlig indeholder. Men mon ikke vi hører noget snart... medmindre de nu har fået for travlt med at tage sig af afgifts-sagen.

T3S7A
T3S7A Oct 11 '15

Men alt for dårligt at de sælger, og har solgt noget, de ikke selv er klar over hvordan de skal håndter. Hvor svært kan det da lige være at vedtage noget i den sag..

Cooking
Cooking Oct 12 '15
Hej
Jeg har en aftale om køb af en brugt Model S P85+ reg. første gang dec 14, 29000 km, pris 750k. Som jeg forstår det kan jeg ikke købe en service pakke til 19000, er det korrekt? Mit kørselsbehov er 30 - 35000 om året, så jeg havde alligevel tænkt mig at købe et årligt service til kr 6000.
Så vidt jeg ved er bilen importeret fra Tyskland, vil Tesla danmark kunne fortælle mig bilens historik (servicebesøg, udskiftninger af dele etc.) ud fra vin nummeret?
T3S7A
T3S7A Oct 12 '15

Er langt bedre for dig at selv betale for det ene service om året, når du nu forventer at kører 35000km om året. 

Tesla kan se alt om bilen historik, men hvor meget de må oplyse dig, det må du lige hører dem om. 

Er bilen med Autopilot udstyr? Så er prisen fair nok i DK.

DeaconWP
DeaconWP Oct 12 '15

Hej Cooking. Ja det er korrekt forstået, at du ikke kan købe en service pakke til din kommende brugte bil.

De sælges kun med en ny bil, senest 30 dage efter købet. Og de kan indtil videre, med de nu tilgængelige oplysninger, forlænges ved udløb af den første pakke, med endnu en pakke oven i.

shan
shan Oct 12 '15
Det er ikke korrekt. Jeg købte servicepakken til min demo bil som havde kørt knap 30.000 og var 7 måneder gammel :)

Sælgeren sagde at det er 4 klip som du kan bruge når du har lyst.
DeaconWP
DeaconWP Oct 12 '15

Det er da dejligt, at der er åbnet for bedre muligheder, når man køber en brugt Tesla.

Hos Tesla.

Men det kan nu stadig godt være, at det ikke kan lade sig gøre for Cooking, for han køber brugt i Tyskland.

Jeg forstår godt, hvorfor Tesla siger ja til at sælge servicepakken til dig, når du køber en Demo bil af dem. Men det er jo en helt tredje situation.

shan
shan Oct 12 '15
Ja det kan måske godt passe hvis det er en tredjepart.
lysmanden
lysmanden Oct 12 '15

jeg havde fat i Martin Moos for 14 dage siden. Han skulle efter eget udsagn være verdens bedst sælgende Tesla sælger hvilket jeg slet ikke er i tvivl i for han er super kompetent.. Han udtaler at han stadig ikke kan give et endeligt svar på problematikken ang klippe kort mv. Han savner selv en udmelding fra Teslas side

lysmanden
lysmanden Oct 12 '15

så har jeg lige læst de sidste 3 sider på denne tråd. Hold kæft de holder os for nar og pisser på os. Syntes det er sjovt at de i starten af september har lovet flere brugere svar i næste uge og at det er lige på vej. Hvad er der sket indtil nu? Intet!!!!!!!!!

Knudsen
Knudsen Oct 12 '15

Tror de har travlt med at bestille og klargøre biler... men bare rolig... de får snart gooooood tid... 

Cooking
Cooking Oct 12 '15
T3S7A
Bilen er med autopilot, luftundervogn, carbon interiør, lys og vinterpakke og meget andet. Jeg glæder mig helt vildt, men må vente til jeg kommer hjem fra ferie. Hvis man kan købe et klippekort vil det passe mig helt fint med et servicebesøg om året, hvis man skal bruge et klip for hver 20000, kan det ikke betale sig.
TeslaFreak
TeslaFreak Oct 20 '15

Da jeg ringede ind sagde at det var fast 20k eller 1 år man kunne ikke selv vælge. Kunne være rart med et endeligt svar inden levering.

nicom
nicom Oct 20 '15
Jeg ringede i april og der fik jeg at vide at jeg nemt kunne vente 3år før jeg skulle foretage det første service af de 4 stk(i service pakken). Så da jeg spurte om det vil være fornuftigt at få udført service hvert andet år (2,4,6,8 år) fik jeg at vide at det var rigeligt fint.
TeslaFreak
TeslaFreak Oct 24 '15

Jeg har i dag fra Kirstinehøj på mail fået bekræftet at det er 4 klip som man selv bestemmer over. Så den kunne jeg godt finde på at hoppe på.

Klaus_
Klaus_ Oct 26 '15

Er der nogen der har modtaget noget officielt fra Tesla omkring dette, evt. selve servicekontrakten?  Eller er det stadig på niveauet hvor nogen får ét at vide mens andre får andet at vide?

BlackPanther
BlackPanther Oct 26 '15
Citat fra Klaus_

Er der nogen der har modtaget noget officielt fra Tesla omkring dette, evt. selve servicekontrakten?  Eller er det stadig på niveauet hvor nogen får ét at vide mens andre får andet at vide?

Nej.

Jeg synes også det er lidt mærkeligt. Jeg synes det kun er Tesla i Kristinehøj der siger det er 4 klip du helt selv bestemmer over.
Her i Aarhus har jeg kun hørt at du selv bestemmer inden for de 4 år hvornår du vil bruge dem.... Og helst inden for 20.000 km....

TeslaFreak
TeslaFreak Oct 26 '15

Jeg har bestilt servicepakken nu, regner med at de holder hvad de lover og det er 4 klip. Jeg har tænkt mig at tage ind med den hvert år. Men jeg køre så også 40.000 km om året. 

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »