Hej Alle
Som lovet kommer der hermed et link til bagagerumsmåtte prisen er samme som før, men det er nemmere med betaling osv i shoppen.
MVH Michael
Hej Alle
Som lovet kommer der hermed et link til bagagerumsmåtte prisen er samme som før, men det er nemmere med betaling osv i shoppen.
MVH Michael
Kan man hente måtterne i Them? Jeg kører igennem dagligt nemlig, hele to gange endda :)
Hvornår regner du med at have dem hjemme? Jeg går ud fra du venter nogle uger med at bestille, så folk har haft tid til at bestille hos dig først, medmindre du bestiller lidt hjem til lager også?
Første bestilling er lavet og jeg har lige fået en bek at alt gerne skulle lande onsdag i næste uge både til 85 & 85D + div tilbehør fra shoppen, Har bestilt ekstra til lager.
Okay. Jeg får først noget at montere måtterne i, om 4-5 uger, så jeg venter lige lidt endnu, kan lige så godt komme forbi når jeg har bilen.
Hej Jordvarmekongen
Det er korrekt din adr kom ikke med, jeg har lige sendt dig en mail, om du kan maile mig adr så sætter jeg den ind på bestilling,
Okay, så er der bestilt. Der var ikke mulighed for at vælge afhentning, men nu må vi lige se når de kommer, om jeg skal komme forbi og hente eller om du bare sender.
Hej Klaus
det er en aftale, hvis du afhenter i firmaet fjerner vi bare fragten,
jeg vender tilbage ASAP
@Mixi. Denne tråd skulle vel ret beset have været oprettet under "køb & salg" Tilbud til Tesla Ejere i DK
Hej Kristian, det kunne der være noget om, kan man flytte det eller starter man et nyt link ?