Loading...
dk

Guide til Bestilling af Torklift anhængertræk til Model S (Tidl. Fællesbestilling) | Tesla Forum

Stockfleth
Stockfleth Apr 29 '15
@ Kelas

Super initiativ. Jeg er også med på køb af et træk. Den korte model tak.

Det ville være ideelt, hvis vi også kan få en samlet aftale til montering af trækket.

Stockfleth
TvBH
TvBH May 1 '15
Jeg er ligeledes på den korte model
birkjensen
birkjensen May 1 '15

Jeg går også efter den korte model 

BK
BK May 1 '15

Jeg vil gerne bestille et træk også.

Tak for initiativet

RobertJ
RobertJ May 1 '15
Hej folkens, Det ser ser ikke ud til Torklift er interesseret i at give mængderabat på dette træk. Derfor vil tråden blive ændret i løbet af weekenden til en guide for hjemtagning. Der er lidt god læsning i JFs tidligere post. Men jeg opdaterer med nyeste research. En træk pakke kan bestilles til ca. 4750kr gennem shopusa.com, det er med skibsfart dvs 5-6 ugers leveringstid. Det er udregnet ud fra seneste lavere dollar kurs. Der er en merpris for luftfart. Vi kan alle skrives ved angående montering.
Grasberg
Grasberg May 1 '15

Hej Kelas.
Super-initiativ, du har startet, også selv om det så sikkert ikke bliver til en fællesbestilling. Jeg er selv ikke endnu ejer af en Tesla, men i slutningen af juli skulle den komme - Jeg håber det holder, og jeg glæder mig til at køre rundt med det store smil, som jeg kan forstå, præger næsten alle her på TeslaForum. Dog har netop det med en krog til at sætte en cykelholder på har været en af mine store betænkeligheder - men bilen er simpelthen så spændende, at jeg var villig til at gå på kompromis. Det er så måske ikke nødvendigt alligevel - dejligt.

Men der er en slange i paradiset: Tesla's garanti på bil, batteri og motor. Jeg talte med kontoret i Bredgade, fordi jeg meget gerne ville have en krog på. De kunne godt forstå mig, og ville såmænd også gerne formidle kontakt til et værksted (til en noget højere pris end din, Kelas), men holdningen var klar (bestemt af HQ i USA): Ingen garanti, hvis der er monteret krog. Og det er heller ikke noget, der kan forhandles om - altså f.eks. at et defekt batteri, som ud fra en rimelighedsbetragtning ikke kan være forårsaget af, at man har kørt lidt rundt med en cykel bagpå, ikke ville blive dækket af garantien. I sidste ende kunne det gå hen og blive en domstols-sag.

Jeg sidder selv og overvejer meget for og imod, men jeg kan forstå på de mange, der gerne ville være med på din samle-bestilling, at der er adskillige, der vil "tage chancen", så måske skulle man springe ud i det. Bilen er under alle omstændigheder lækker.

Forummets indlæg er redigeret af Grasberg May 1 '15
Autoskadestuen Administrator
Autoskadestuen Jun 17 '15

Hej alle

Hvad er status på jeres bestilling? Jeg har tænkt mig at tage fat i udbyder i USA og forsøge at købe en håndfuld træk hjem. Så helst gerne at jeg havde lidt forudbestillinger af montering inden jeg bestilte.

I snakker om en samlet aftale til montering og det vil vi selvfølgelig gerne tilbyde. Hvor mange timer det tager ved vi ikke før vi kommer i gang, men vi er effektive:-). Jeg tænker desuden at det er ideelt at finde en løsning, så der kan være et stik, så lyset også virker. Vi vil afprøve om dette er muligt i mellemtiden. Hvis muligt, så kan stik til dette købes i Danmark og vil derfor ikke påvirke hjembestilling.

Hvordan er interessen?

Til dem der ikke kender os, så kan I gå ind og læse mere på www.autoskadestuen.dk

Med venlig hilsen

Emil & Henrik

Autoskadestuen

Nommensen
Nommensen Jun 17 '15
Jeg kunne bestemt være interesseret men afhænger selvfølgelig at pris :-)
BoHolden
BoHolden Jun 17 '15

Samme her ! Følger lige opslaget...

BK
BK Jun 17 '15

Jeg er stadig på

Bendix
Bendix Jun 17 '15

@Autoskadestuen - hvad er jeres pris for et monteret sæt. 

Kunne også være interesseret, hvis prisen er rigtigt.

Grasberg
Grasberg Jun 17 '15

Jeg er også interesseret i følge med.

Stockfleth
Stockfleth Jun 18 '15
Jeg er også interesseret. Det skal være den korte model.

Stockfleth
Dorph
Dorph Jun 18 '15

også interesse herfra - afhængigt af pris

TSLA
TSLA Jun 18 '15

Jeg er også interesseret - også den korte model.

Bee
Bee Jun 19 '15

Jeg er også interesseret ... opstil gerne et par alternative prisoverslag forud for bindende forudbestilling 

1. Træk, kort model + montering

2.... 1 + mulighed for selv at kunne omskifte mellem kort/lang model.

3....  option med løsning til lys ift. 1 el 2

The_Stig
The_Stig Jun 19 '15

Er der stadig ingen løsning på lysudtag?  Eller har jeg overset en genial trådløs løsning som kan bygges ind i baglygterne?

FrederikC
FrederikC Jun 19 '15
STNI: Se #27
Waker
Waker Jun 21 '15

Jeg er muligvis også interesseret - vil være i den korte model.

BPBach
BPBach Jun 21 '15

Hvordan får man en typegodkendelse fra fabrikken?

Dem i bestiller trækket ved, har de mulighed for at trække i nogle tråde i californien på nogen måde.

Eller har man prøvet alle muligheder.

Sider: « 1 2 3 4 »