Hej Tesla folk...
Har fået nogle sæt 22 tommer hjul til tesla s hjem fra USA
alle med org sensor til autopilot...
Men ring ( 40725414 ) hvis du ikke vil ligne alle de andre Tesla s ...:)
Hej Tesla folk...
Har fået nogle sæt 22 tommer hjul til tesla s hjem fra USA
alle med org sensor til autopilot...
Men ring ( 40725414 ) hvis du ikke vil ligne alle de andre Tesla s ...:)
de er super fine.. de ligger faktisk på FB gruppen.. men kan ikke lige finde dem nu :)
Kristian7K: Kræver log on til Facebook, så der røg vist allerede nogle potentielle kunder ;-)
/Martin
Nååhh i mener den der super fede Facebook gruppe som jeg ikke må være medlem af, fordi jeg for længe siden spurgte hvorfor vi skulle have det på facebook når vi havde teslaforum.dk (ironi kan forekomme)
Hej igen
Kan ikke finde ud af og sætte billeder på ....
Men Kan mms så bare ring...
Niche Milan
Niche Apex
Niche Surge Gun metal
Vossen CVT med dæk - ovenstående er uden dæk
37.000, inkl. sensorer (nu er det jo ikke mig der har dem til salg, men det står der på Facebook :-)). Dæk er Pirelli Nero med 255 for og 295 bag
BJARKE.
Hvis du vil drive handel på dette forum, så synes jeg du skal respektere de regler der er.
Denne salgsannonce er placeret i den del af forum, der omhandler udveksling af tekniske detaljer og erfaringer.
Og som det første emne, er der en tråd der fortæller, at dine salgsannoncer skal placeres under køb og salg.
Det synes jeg alle skal forstå, og respektere.
Vil du ikke lige respektere det i fremtiden?
Bjarke: 37tkr incl censor er lige i overkanten, for man kan få hele sættet for 33tkr, hos Super dæk med Continental dæk i samme str.
Bjarke. Dit tilbud ligger rigtig i forum fra nu af.
Jeg bestilte mine Vossen CVT med Continental dæk i samme str. som det du har, hos Superdæk.og der gav jeg 33 incl censor. Tror at Superdæk bestilte selve fælgene hos Keratech.dk. her kan du se hvordan det ser ud.