Loading...
dk

Ny avanceret kørecomputer til din Tesla? | Tesla Forum

Bentzilmer
Bentzilmer May 24 '15
Er det stadig muligt at blive betatester?
Empty
Empty May 24 '15

Jeg vil også gerne lege med hvis det er muligt

P85DK
P85DK May 24 '15

@Claus

Har du mulighed for at hente de samme accelerationstider i linkmytesla, så vi kan se fejlmargin i forhold til vboks målinger? Så kan vi få en vurdering af hvor præcis data for 0-100 er i linkmytesla

P85DK
P85DK May 24 '15

@Claus

Har du mulighed for at hente de samme accelerationstider i linkmytesla, så vi kan se fejlmargin i forhold til vboks målinger? Så kan vi få en vurdering af hvor præcis data for 0-100 er i linkmytesla

JL
JL May 24 '15
http://teslaforum.dk/forum/topic/begrænset-effekt?page=4#post-27439

De er vist her...?
JL
JL May 24 '15
Vil også meget gerne teste det :-)
Lauer
Lauer May 24 '15

@Stormer. Super ide med fartkontrol.nu, den er også på min opsætning :-)

@Bentzilmer @Empty @JL. Skriver jer på listen og sender jer lige en intro besked.

Teammortensen
Teammortensen May 24 '15

Tak til @Lauer for et super fint stykke software legetøj. Jeg har lige været ud og lege og teste lidt 0-100km/t tider. (P85er, 19" og Goodyear helårsdækkene) 
Det kniber gevaldigt med at få fat, når jeg sætter afsted. På den sidste tur smed jeg den ud over en bakke blot for at se hvor meget den kunne presses ned på.
PS. Hvis I poster jeres 0-100km/t tal, vil I så ikke også poste jeres kW-tal - det er i praksis disse der er mest interessante.
God Pinse til jer alle.



 

Lauer
Lauer May 24 '15

@Teammortensen, tak for rosen! Jeg vil dog give den videre til min søn Mikkel, da det er ham der tryller med tallene og får det hele til at virke :-) Han er endnu ikke så aktiv herinde, men mon ikke det kommer. Han hedder MikkelLauridsen herinde på dette forum.

Men super fedt at det er noget der kan bruges, vi har været spændt på om det var noget andre kunne bruge. Der er 1000 ideer til hvad det også skal kunne, men vi starter i det små.

Lauer
Lauer May 27 '15

Nu skulle alle der gerne vil teste, endelig have fået en mail om hvordan man kommer igang. Hvis du ikke har fået det eller ønsker at være med, så send en mail/besked til mig eller en kommentar i denne tråd. Hvis du har forsøgt at komme på, men et eller andet driller, så skriv endelig. Det der eventuelt driller, vil vi gerne vide, så vi kan gøre noget ved det.

Allerede nu har vi modtaget rigtig mange gode input til forbedringer og hints om fejl. Vi kan desværre ikke nå at lave det hele på een gang, så der sker en prioritering. Senere i næste måned vil jer der tester, få en mail, hvor i kan være med til at prioritere tilføjelser.

Det sidste nye der er kommet på, er en simpel hjælpe funktion til hvert skærmbillede, blot tryk på spørgsmålstegnet i højre hjørne, så kommer der en hjælpeskærm frem. 

Lige nu er der testet over 20.000 km, hvilket er helt overvældende. Det er trods alt halvdelen af vejen om vores lille klode :-)

Tak for hjælpen indtil videre!

Tesla_guru
Tesla_guru May 27 '15

Hej Lauer. Jeg har læst lidt med og har en P85+ Signature.

Jeg kunne rent faktisk godt tænke mig at teste accelration ligeledes og i den forbindelse må du gerne sætte mig på din liste :)

MikkelLauridsen
MikkelLauridsen May 27 '15

Der er kommet tidspunkter på accelerationerne. Ved et tryk på en tid, åbnes kortet og viser stedet der er kørt.

Vh. Mikkel

 

Mike2810
Mike2810 May 28 '15

Hej

Er også interesseret i at blive tester hvis det er muligt

Klaus_
Klaus_ May 28 '15

Jeg kunne også godt tænke mig at teste det af. Vil rigtig gerne se hvilken 0-100 tid min 85'er har, om den lever op til det forventede (385 hk) eller om jeg har fået 367 hk'eren.

Gustavsfar
Gustavsfar May 28 '15

Jeg tror altså at det er en udpræget misforståelse at der skulle findes 2 versioner af 85 RWD: http://teslaforum.dk/...hvad-siger-i?page=24

 
kammersgaard
kammersgaard May 28 '15

Mine seneste ture er ikke kommet på, den sidste er fra i går, selvom vi har kørt fem ture siden. Er der nogen kendte problemer?

Kristian70k
Kristian70k May 28 '15

er det ikke fordi du skal sikre du opdatere browseren? det gø jeg sådan set hver gang-- har lige rundet 100 turer :) 

Lauer
Lauer May 28 '15

Kan ikke umiddelbar se at der er problemer, men dermed ikke sagt der ikke er :-)

Andre der mangler ture i dag? Mine ture er fint registreret, både morgen, middag og nu.

@kammersgaard har sendt dig PM.

AAND
AAND May 28 '15

Jeg har heller ikke haft nogen problemer. Det spiller maks! :-D

P85DK
P85DK May 28 '15

@Lauer - har oplevet at der er accelerationer 0-100 som ikke er registreret, men ikke at hele ture mangler. Jeg tænker at accelerationerne mangler pga dårlig mobildækning

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 »