Loading...
dk

Ny opdatering i dag | Tesla Forum

Daduck
Daduck Aug 3 '15

Der var besked om en opdatering. Er desværre nok bare et mindre fiks, men man bliver utroligt spændt når det nu er på dette tidspunkt.

Venter spændt på at der om en times tid er mere info.

DeaconWP
DeaconWP Aug 3 '15

Du skal ikke regne med, at der kommer en stor opdatering lige nu. Der er jo lige igangsat omfattende test af store forandringer, antager man flere steder. Så de skal jo lige have tid til at indhente og analysere de data, inden det udmunder i en stor opdatering. Slå koldt vand i blodet, og forvent mindst 2 måneder, inden der står 7.0 på updaten.

Daduck
Daduck Aug 3 '15

Tjah, det tror jeg godt min hjerne ved.. det er hele resten af kroppen der har travlt med at ville have den den store. Hvis vi siger 1 måned før 7.0 er i USA, er de 2 måneder for Europa nok korrekt.. hvis der ikke er større forskel mellem de to.

Ved godt at opdateringer normalt kommer ud ret tæt på hinanden, men version 7 må forventes at blive rullet ud lidt langsommere, og evt. give stille og roligt mulighed for at lære lidt.

Gustavsfar
Gustavsfar Aug 3 '15

Jeg har også lige installeret den. Kan umiddelbart ikke se nogle ændringer. Versionen hedder 2.5.21.

Daduck
Daduck Aug 3 '15

Yup, samme.

Clubman
Clubman Aug 3 '15

Jep, den har jeg også lige installeret. Har ikke kørt med den endnu, men umiddelbart ser der ikke ud til at være noget revolutionerende i den. Må bare vente på 7.0 i spænding...

Kiefer
Kiefer Aug 3 '15

Og pas nu på med at forvente for meget af version 7.0, husk tidligere erfaringer med selvsving omkring hvad der måske kommer i næste opdatering. Jeg husker stadig Elons udmeldinger omkring 6.0. Og hold da op en skuffelse da den endelig kom...

/Martin

T3SLA
T3SLA Aug 3 '15

Jeg mener jeg fik 2.51 for flere uger siden?

gw
gw Aug 3 '15
Ville 7.0 ikke indholde ny brugergrænseflade?
Kiefer
Kiefer Aug 3 '15

Måske, og 6.0 ville indeholde fuld HTML5 understøttelse...

/Martin

kr
kr Aug 3 '15

har lige fået min bil udleveret, den er "født" med 253

Hookmaker
Hookmaker Aug 4 '15

Jeg har også fået 2.5.21 (havde .251).

 

Klaus_
Klaus_ Aug 4 '15

Min må snart være den eneste der stadig kører med .238 :(

Skaarup
Skaarup Aug 4 '15
Klaus_: Tilslut bilen til wifi (hvis det er muligt). Så får du updates hurtigere.
Kristian70k
Kristian70k Aug 5 '15
2.5.21 men vist ikke noget nyt under solen
Klaus_
Klaus_ Aug 5 '15

@Skaarup, den er på wi-fi 24/7 (har hotspot i bilen).

Men surprise surprise, her til morgen lå der sørme en opdatering til mig :) Jeg ved ikke hvilken version det er endnu, jeg må prøve at installere den i aften.

Lborch
Lborch Aug 5 '15
Update 6.2
NeWT
NeWT Aug 5 '15

Nogle skriver 2.5.21 ,   2.51,   .238 og andre 6.2.
Er det forskellige versionsforløb, eller ? *forvirret*

KimT
KimT Aug 5 '15

Det er forvirrende - men se her : http://www.teslamotorsclub.com/...e+firmware+changelog

3450rbt
3450rbt Aug 5 '15
De ligner hinanden, men den gamle var 2.4.251 / 253 den nye er 2.5.21
Sider: 1 2 3 »