Loading...
dk

Søges: Erfaring med folie-indpakning | Tesla Forum

Mwn
Mwn Aug 10 '15

Hej alle.

Jeg må konstatere at lakken på en Tesla er det mest skrøbelige jeg nogensinde har mødt, så jeg overvejer nu seriøst at få pakken bilen ind i folie så jeg ikke skal tænke mere på det.

I den forbindelse vil jeg godt høre om folk har nogen erfaringer med det. Hvad det kostede og hvem de fik det lavet hos.?

KS
KS Aug 10 '15

Fik mit lavet hos WrapStyle i Kolding til en pris omkring de 20. Dette var incl foliering i dørkanter osv. Ingen rød lak synlig overhovedet!.

Godt arbejde.

Mwn
Mwn Aug 10 '15

@KenSeitzberg Den blev også lavet med Tesla logo langs bunden ikke? Det lagde vel også lidt til prisen?

FrederikC
FrederikC Aug 10 '15

Har tidligere fået pris fra Tintshop.dk 14.000 uden dørfalser.

Deres arbejde virker meget fornuftigt.

Gustavsfar
Gustavsfar Aug 10 '15

Jeg er da glad for at jeg ikke er den eneste med den "påstand" om lakkens kvalitet. undersøger pt. selv markedet for foliering. @Mwn. Sig til hvis du finder et fornuftigt sted på  Fyn som vil påtage sig opgaven. i så fald vil jeg gerne høre fra dig.

Mwn
Mwn Aug 10 '15

Jeg tager altså også fat i Tesla omkring det her problem, den her lak er simpelthen under hvad man kunne forvente i det prisleje. Ikke at jeg tror de gør noget ved problemet overhovedet, men de skal da have at vide at det er for ringe.

Hookmaker
Hookmaker Aug 10 '15

@Gustavsfar1, du behøver ikke tilslutte dig nogen "påstand", det er et faktum der støttes af flere experter, og det er rigeligt diskuteret herinde. 

@MWN, feedback til Tesla ville være godt, ikke at jeg tror de gør noget ved det, såvidt jeg kan forstå er Tesla ikke den eneste amerikanerbil der er blød i lakken?  

brianmassesson
brianmassesson Aug 10 '15

Jeg har af samme årsag dyppet min mørkeblå Tesla i en gang DIP. Gjorde det i min garage på én dag. Pris ca. 3.500,-
Det var mest som forsøg da jeg var rigtig ked af alle de ridser der kommer, og jeg har kun vasket i hånden. Jeg har også fået opticoat på den, jeg har den største respekt for Morten i Odense for han er virkelig dygtig, nok en af de bedste i DK, men opticoat mener jeg ikke er løsningen. Det kan godt være den bliver hårdere men der kommer stadig masser af ridser. Prøvede også med en polermaskine - superlækkert og det kan du så gøre igen til næste år osv.
Næste gang lejer jeg en malekabine, for den er blevet for nopret synes jeg - men farven er jeg glad for...

Mwn
Mwn Aug 10 '15

Jeg går ud fra at man kan trække folie over p-sensorerne? Ellers bliver det godt nok ikke kønt.

Mwn
Mwn Aug 11 '15

Jeg har nu indhentet lidt tilbud:

Fyn: Ad-In-Motion: 18750 kr (inkl falser).

Flensborg: 15000 kr (ex falser).

Det lader til at prisen bare er deromkring.

FrederikC
FrederikC Aug 11 '15

Der var nogle på et tidspunkt der snakkede om at man kunne få det lavet (eks. falser) for omkring 8000 i tyskland, kan bare ikke lige huske hvor.

mortendk
mortendk Aug 11 '15

Gustavsfar1> Vi har fået vores lavet af Taxi Reklame Danmark, som montere hos Odense Mini Taxa - rigtig godt resultat til ca. 10.000 kr.
Send mig en besked, hvis det er interessant, så kan jeg sende dig kontakt oplysningerne / billeder af bilen.

Mwn> Ja, p-sensorerne er dækket.

Mwn
Mwn Aug 11 '15

Det så jeg også, men ingen vendte tilbage med webadresser eller anden info, så den er lidt svær at finde.

Mwn
Mwn Aug 11 '15

@Mortendk: De kontakt oplysninger vil jeg også gerne have, det er jo næsten samme pris som opti-coating.

Genild
Genild Aug 11 '15

Morten: Har du så selv kunne vælge hvilke reklamer du fik på Tesla'en, eller var det noget de suverænt bestemte?

mortendk
mortendk Aug 11 '15

Genild> Ingen reklame, bilen blev mat-sort :)

Forummets indlæg er redigeret af mortendk Aug 11 '15
Genild
Genild Aug 11 '15

Morten: Hæhæ - nu ved jeg jo at sådanne folier kan fås i alverdens farver, strukturer og glans, så havde du på en eller anden måde "frit valg på alle hylder" indenfor ensfarvede folier, eller hvorledes kom du frem til matsort? 

mortendk
mortendk Aug 11 '15

Genild> Ja, det er korrekt, vi spurgte kun på mat-sort - måske det gjorde noget ved prisen da den jo også er populær hos Taxa'er.

JL
JL Aug 11 '15

@brianm......: Det ser da godt ud - ville gerne se den "live" - jeg synes jeg har set flere dips, som tager sig bedst ud langt fra :-) Men jeg kunne godt finde på at prøve det - enten på hele bilen eller på al chrom'en.

RaskTV
RaskTV Aug 11 '15

@JL Jeg vil også meget gerne se "noget der er Dipped " live. Overvejer om jeg skal få cromet malet, folieret eller dipped. Er tit i Odense men også andre stedet i landet, hvis der er nogen der vil bruge 10 min på at vise bilen frem.

Sider: 1 2 3 4 5 »