Loading...
dk

Søges: Erfaring med folie-indpakning | Tesla Forum

NT_nofuel
NT_nofuel Sep 16 '16

Er det fordi plast dip er nogo? (holdbarhed m.m) Har dem af jer der har fået bilen pakket ind, valgt at få dørfalser, indvendige områder m.m. folieret? Det er åbenbart dobbelt op på regningen hvis denne del skal indgå! 

ErikBH
ErikBH Sep 16 '16
Citat fra NT_nogas

Er det fordi plast dip er nogo? (holdbarhed m.m) Har dem af jer der har fået bilen pakket ind, valgt at få dørfalser, indvendige områder m.m. folieret? Det er åbenbart dobbelt op på regningen hvis denne del skal indgå! 

jeg har ikke false med og synes ikke det er et problem. At dippe det vil give en forskel i farven plus det vil være et pænt stort arbejde tror jeg.

I Randers området ville jeg klart spørge Morten Bak-Fredslund fra folie.dk han er en af danmarks bedste.

vh, ErikBH

NT_nofuel
NT_nofuel Sep 18 '16

tja det er vel en smagssag, men vil nok personligt mene at en hvid/lys farvet bil der skal have noget mørk folie, næsten bør have dippet/folieret dørfalserne, da det vil være meget synligt at indersiderne er lyse ifht. bilens ydre. 

Efter at have ringet rundt til flere folie montører er det anbefalet at få folieret bilens ydre med alm folie og dippet dørfalser og bagklap m.m. 

Plast dip fakta: er flydende folie der er lettere at arbejde med, men skal behandles som alm lakering og alt skal dækkes af m.m. men stadig vil det være billigere end at foliere med alm folie. Farven vil være den samme og man kan næsten ikke se forskel, især når det er indvendige områder. 

Sider: « 1 2 3 4 5