Aha fmm1000. Du fik fat i en adaptor.... Til en god pris?
Jeg har en adaptor jeg gerne vil sælge, kommer ikke selv til at bruge den.. pm hvid det har interesse (chadamo)
Jeg har i går været en tur på Kirstinehøj - og inspireret af Bjørn har jeg købt 3 og bestilt og betalt for yderligere 4 CHAdeMO adaptere, og jeg har således 7 stk CHAdeMO adaptere.
[...]
Forestiller mig at der vil blive et afhentningspunkt på Sjælland og et i Jylland, hvor man henter og afleverer adapterne.
fornemt Ken.
Jeg bor 4 km fra E45 ved Vejlefjordbroen. Jeg vil gerne tilbyde at have en liggende.
Jeg tænker eventuelt at der kunne bygges en lille kasse med en kodehængelås på - så kan koden udleveres til en låner/lejer uden jeg er hjemme. Koden kan så skiftes ved lejlighed så du (Ken) kan udlevere denne ved behov?
vh, Erik
Hej Kenn,
Mangler du udleveringssted i Nordjylland stiller jeg mig gerne til rådighed. Bor i midtvendsyssel, >4 km fra E45 afkørsel.
Mvh. Jens Peter
1 stk på vej til Gustavsfar, som kommer til at være "passer" af den ene i middelfarts området. Har 2 stk ude på sjælland, og kommer 1 stk mere afsted på et tidspunkt til en anden i samme område.
p.t. har
KenSeitzberg (3 stk)
Hookmaker
Mdamm
Gustavsfar (På vej)
Jeg melder mig også gerne. Lokation Aalborg. Men måske er ErikBH endnu mere oplagt ved E45 - ville passe perfekt for mange jyder når de skal sydpå.
Jeg kunne godt tænke mig at låne en d. 29.01 - 07-02. Jeg kan ligeledes have en opbevaret i Slagelse 3 min fra Stop 39.