Loading...
dk

CHAdeMO lade adaptere | Tesla Forum

DeaconWP
DeaconWP Nov 14 '15

Aha fmm1000. Du fik fat i en adaptor....  Til en god pris?

Kristian70k
Kristian70k Nov 14 '15

Jeg har en adaptor jeg gerne vil sælge, kommer ikke selv til at bruge den.. pm hvid det har interesse (chadamo)

fmm1000
fmm1000 Nov 14 '15
Jeps. Nu venter den bare på rigtig brug i det mørke Vestjylland :-)
ErikBH
ErikBH Dec 2 '15
Citat fra KenSeitzberg

Jeg har i går været en tur på Kirstinehøj - og inspireret af Bjørn har jeg købt 3 og bestilt og betalt for yderligere 4 CHAdeMO adaptere, og jeg har således 7 stk CHAdeMO adaptere.

[...]

Forestiller mig at der vil blive et afhentningspunkt på Sjælland og et i Jylland, hvor man henter og afleverer adapterne.

fornemt Ken.

Jeg bor 4 km fra E45 ved Vejlefjordbroen. Jeg vil gerne tilbyde at have en liggende.

Jeg tænker eventuelt at der kunne bygges en lille kasse med en kodehængelås på - så kan koden udleveres til en låner/lejer uden jeg er hjemme. Koden kan så skiftes ved lejlighed så du (Ken) kan udlevere denne ved behov?

vh, Erik

jpkofoed
jpkofoed Jan 12 '16

Hej Kenn,

Mangler du udleveringssted i Nordjylland stiller jeg mig gerne til rådighed. Bor i midtvendsyssel, >4 km fra E45 afkørsel.

Mvh. Jens Peter

KS
KS Jan 12 '16

1 stk på vej til Gustavsfar, som kommer til at være "passer" af den ene i middelfarts området. Har 2 stk ude på sjælland, og kommer 1 stk mere afsted på et tidspunkt til en anden i samme område.

p.t. har

KenSeitzberg (3 stk)
Hookmaker
Mdamm
Gustavsfar (På vej)

Mobileineurope
Mobileineurope Jan 12 '16

Jeg melder mig også gerne. Lokation Aalborg. Men måske er ErikBH endnu mere oplagt ved E45 - ville passe perfekt for mange jyder når de skal sydpå. 

BrianG
BrianG Jan 12 '16
@kenseitzberg.

Jeg vil gerne leje chademo adapter fra 11/2 til 22/2 hvis muligt?

Hvis det er formålstjenligt kan jeg også opbevare og udlevere; 300 meter fra afkørsel 29/Greve, midt mellem Køge og København - du siger bare til, iøvrigt tak for et godt initiativ :-)

VH BrianG
Mobo
Mobo Jan 13 '16

Jeg kunne godt tænke mig at låne en d. 29.01 - 07-02. Jeg kan ligeledes have en opbevaret i Slagelse 3 min fra Stop 39. 

McP
McP Jan 13 '16
Ken, jeg kan opbevare en i Nordsjælland (Rungsted) hvis der behov for det.

Mvh
Icebreak
Icebreak Mar 30 '16
Super initiativ. Jeg er med på at lave udlevering fra Århus (Åbyhøj) hvis det kan bruges.
Flash
Flash Jul 13 '16
Er der en chademo ledig fra lørdag/søndag den 16/7 og en uge frem? Jeg bor i Odense og køre over Rødekro på vej til Pisa i Italien.
sorenh1810
sorenh1810 Jul 14 '16

Hej du kan låne min - bor selv i Odense, søhus 

Flash
Flash Jul 14 '16
Fantastisk :-) Jeg bor også i Søhus :-)
Sender lige en PM med mit mobilnr
ckr
ckr Jul 15 '16
Hej alle
Jeg søger en CHAdeMO adapter fra denne weekend til søndag D. 31/7.
Er der en af jer, der har en liggende, som I ikke skal anvende?
tusla
tusla Jul 15 '16

Hvor i landet bor du?

Flash
Flash Jul 15 '16
Jeg har ikke hørt fra Søren endnu så jeg mangler en chademo til afrejse i morgen tidlig kl. 5.00 fra Odense.
tusla
tusla Jul 15 '16

@Flash: Kan desværre ikke hjælpe - bor ikke lige i nærheden af Odense

Flash
Flash Jul 15 '16
Tusla tak for dit svar selvom du ikke kunne hjælpe mig denne gang.
ckr
ckr Jul 16 '16
@tusla, København. Kører til Sjælland fra Nordjylland i dag. Har du et liggende, som du kan undvære de næste uger?
Sider: « 1 2 3 »