Loading...
dk

Opti Coat | Tesla Forum

Gustavsfar
Gustavsfar Nov 6 '15

Prøv at undgå traditionel shampoo og  prøv ONR i stedet. Virker væsentligt bedre efter min mening og er tilmed bedre for miljøet.

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Nov 6 '15
DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Nov 6 '15

The stig: Jeg kan ikke finde et uvildigt sted hvor man har testet div coatings mod traditionelle forseglere desværre

lysmanden
lysmanden Nov 7 '15

Jeg har kun gode erfaringer med Morten fra Detail bilpleje og skal da også have min den nye derover.

Hook : er det fruen eller din datter der fortsætter med at lave ridser i din bil siden du skal have den afsted så mange gange :-)

Kan ikke helt gennemskue ONR. Hvad er det produktet gør? Jeg læste også Morten skrev at man kunne bruge det i husholdningen........noget ude i badeværelset??

Hookmaker
Hookmaker Nov 7 '15
@Lysmand, 1x opticoat på min S85 og 2x på min p85d, den lille hjørneskade bagpå i maj betød en ny opticoat på hele bilen...;-). Og ja det er min bil og mig der laver skaderne...;-)<br />
Nu er min p85d en af de eneste Morten har haft tilbage 1/2 år efter behandling, og jeg fik faktisk ros for vask. Morten kan se hvordan biler vaskes, og min er tilsyneladende blevet vasket efter bogen. Blær blær!<br />
<br />
Et par tip: lad være med at ræse ud og købe alt muligt junk, check youtube two bucket method" eller "Gary Dean method" (som jeg selv bruger) før i køber.<br />
<br />
Og ONR kan kun bruges til lette indimellem vaske, ikke til beskidt vask.<br />
<br />
Regnvejr er bedre end tørvejr, men problemet her er, at skumforvasken ikke får helt fat, og den er vigtigere end de fleste regner med.
Forummets indlæg er redigeret af Hookmaker Nov 7 '15
priess
priess Nov 7 '15
Ingen OptiCoat, ingen ægyptisk bomuldshandskevask. Vasket udelukkende i Statoils vaskehal i over et år nu. Står stadig som ny! :-)
DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Nov 7 '15

Priess - det er vidst en gratis omgang at påstå dette ;)  Jeg skal gerne lave en 50/50 på din lak

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Nov 30 '15

Hej alle. Ikke alle har tid / eller gider at tænke på opti coating af sin nye bil i julemåneden. Ved bestilling af opti coat pro+ behandling til bookning i januar måned giver vi en gratis læderbehandling af kabinen med i købet. Har du ikke læderkabine så nanobehandler vi forruden gratis.

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Dec 1 '15

Hej alle, nu er januar fyldt 1/3 del op med bestillinger. Skal du sikre sig en tid så sig til

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Dec 21 '15

Hej alle. Har 3 tider fri i januar ellers er der stort set frit til opti coat i februar. Husk, vi lader jeres bil, vi køre jer til hotel eller banegården, arbejder tit i weekenden osv. Flexibility er intet problem. Mangler jeres bil nr 2 lidt kærlighed, Tesla eller ej, så klare vi også den til,  en go pris opti Coat eller ej.

HJJ
HJJ Dec 22 '15
Kunne være interesseret i dit tilbud.70D, afh. I onsdags.
Anden gen. Læder. Rød Metallic.
Er det ikke for tidligt at behandle læderstue eller er det bare det rigtige?
Har du en pris og dato?
hjj@b-j-s.dk
Mvh.
Hans Jørgen
DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Jan 3 '16

Så skete det....! NY version af Opti Coat Pro (og pro+) er ude. Nye priser kommer op inden længe, og så længe lager haves tilbydes stadig den gamle version til de gamle 2015 priser.

https://www.facebook.com/DetailingBilpleje/photos/pcb.856299051134213/856298904467561/?type=3

Klaus_
Klaus_ Jan 3 '16

Hvad kan den så, som den gamle ikke kunne?  Eller sagt med andre ord, hvor meget skal vi ærge os over at være på den gamle opticoat? :D

lysmanden
lysmanden Jan 3 '16
Skal jeg bestille den gamle eller den nye? Henter min bil i morgen
DetailingBilpleje

Man skal ikke ærgerligt sig overhovedet. Jeg personligt er bare glad for at der kommer opdateringer. Siden jeg startede har der været flere mindre opdateringer til coatingen, som dog ikke er meldt ud officielt . Denne er lidt større da det målte slutlag er en smule tykkere og hærdetiden en smule kortere. Især det sidste er super. For os der ligger det på er det lidt svære at håndtere dog.

DetailingBilpleje

Torben: det bestemmer du selv. Prisen for den nye har jeg ikke regnet ud endnu og skrevet på hjemmesiden. Den gamle er ikke et kompromis

lysmanden
lysmanden Jan 3 '16
Jeg prøver at fange dig i morgen istedet for. Hvad nr ganger jeg dig på? Iøvrigt pæn ny hjemme side du har fået lavet
lysmanden
lysmanden Jan 3 '16
Måske jeg har været inde på en forkert hjemme side. Er der billeder af dig inden på den side fra den sjællandske forhandler ?
DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Jan 5 '16

Lysmanden. Mon ikke det all4 cars du har set mig på? Har desuden en landing side der skal sløjfes snarest

KurtH
KurtH Jan 7 '16

Hej,

Så er min 14 dage "gamle" 90D Midnight Silver skrevet op hos Mortens DetailingBilpleje, hvor han skal påføre den nye Opti Coat Pro+ og 2nd gen. sæde/kabine behandling. Jeg sender et par før og efter billeder, så I ved selvsyn kan se om den nye Opti Coat Pro+ evt. kunne lokke til en ny- eller gen-behandling. 

Mvh Kurt

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Jan 7 '16

KurtH: Jeg kan se du glæder dig - jeg skal nok give den gas :)

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »