Prøv at undgå traditionel shampoo og prøv ONR i stedet. Virker væsentligt bedre efter min mening og er tilmed bedre for miljøet.
Prøv at undgå traditionel shampoo og prøv ONR i stedet. Virker væsentligt bedre efter min mening og er tilmed bedre for miljøet.
The stig: Jeg kan ikke finde et uvildigt sted hvor man har testet div coatings mod traditionelle forseglere desværre
Jeg har kun gode erfaringer med Morten fra Detail bilpleje og skal da også have min den nye derover.
Hook : er det fruen eller din datter der fortsætter med at lave ridser i din bil siden du skal have den afsted så mange gange :-)
Kan ikke helt gennemskue ONR. Hvad er det produktet gør? Jeg læste også Morten skrev at man kunne bruge det i husholdningen........noget ude i badeværelset??
Priess - det er vidst en gratis omgang at påstå dette ;) Jeg skal gerne lave en 50/50 på din lak
Hej alle. Ikke alle har tid / eller gider at tænke på opti coating af sin nye bil i julemåneden. Ved bestilling af opti coat pro+ behandling til bookning i januar måned giver vi en gratis læderbehandling af kabinen med i købet. Har du ikke læderkabine så nanobehandler vi forruden gratis.
Hej alle, nu er januar fyldt 1/3 del op med bestillinger. Skal du sikre sig en tid så sig til
Hej alle. Har 3 tider fri i januar ellers er der stort set frit til opti coat i februar. Husk, vi lader jeres bil, vi køre jer til hotel eller banegården, arbejder tit i weekenden osv. Flexibility er intet problem. Mangler jeres bil nr 2 lidt kærlighed, Tesla eller ej, så klare vi også den til, en go pris opti Coat eller ej.
Så skete det....! NY version af Opti Coat Pro (og pro+) er ude. Nye priser kommer op inden længe, og så længe lager haves tilbydes stadig den gamle version til de gamle 2015 priser.
https://www.facebook.com/DetailingBilpleje/photos/pcb.856299051134213/856298904467561/?type=3
Hvad kan den så, som den gamle ikke kunne? Eller sagt med andre ord, hvor meget skal vi ærge os over at være på den gamle opticoat? :D
Man skal ikke ærgerligt sig overhovedet. Jeg personligt er bare glad for at der kommer opdateringer. Siden jeg startede har der været flere mindre opdateringer til coatingen, som dog ikke er meldt ud officielt . Denne er lidt større da det målte slutlag er en smule tykkere og hærdetiden en smule kortere. Især det sidste er super. For os der ligger det på er det lidt svære at håndtere dog.
Torben: det bestemmer du selv. Prisen for den nye har jeg ikke regnet ud endnu og skrevet på hjemmesiden. Den gamle er ikke et kompromis
Lysmanden. Mon ikke det all4 cars du har set mig på? Har desuden en landing side der skal sløjfes snarest
Hej,
Så er min 14 dage "gamle" 90D Midnight Silver skrevet op hos Mortens DetailingBilpleje, hvor han skal påføre den nye Opti Coat Pro+ og 2nd gen. sæde/kabine behandling. Jeg sender et par før og efter billeder, så I ved selvsyn kan se om den nye Opti Coat Pro+ evt. kunne lokke til en ny- eller gen-behandling.
Mvh Kurt