Loading...
dk

Opti Coat | Tesla Forum

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Jan 14 '16

OPDATERET:

Godkendte Opti Coat Pro centre i danmark opdateres løbene nedenfor.

http://www.detailing-bilplejecenter.dk/ -fyn

http://www.kbh-bilpleje.dk/  -sjælland

http://autoskadestuen.dk -sjælland

http://www.bilplejen.dk/ -fyn

lysmanden
lysmanden Jan 14 '16

Hej Morten

Skriv du mig på til den 21 januar

glælder mig til at modtage bilen endnu en gang efter den har været i kærlige hænder hos Morten

Resultatet er helt forrygende og kan kun anbefale andre ejere at beøge Morten med deres ille vidunder

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Jan 15 '16

Super Torben. Pro eller pro+ ? Har helt glemt hvad vi snakkede om

lysmanden
lysmanden Jan 19 '16
Morten. Det bedste!! Kun det bedste er god nok til mig. Det er jo derfor jeg kører hele vejen fra København og over til dig
DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Feb 1 '16

TAK FOR STØTTEN alle i gæve teslaejere. De sidste ca 2 år har vi behandlet ca 350 tesla model s. I starten gav dette os en del udfordringer lakmæssigt, men de nyere versioner er kommet efter det. Faktisk kan vi notere at Tesla (trods dårlig finish generelt) forbedre sig gevaldig levering efter levering. Lakken er stadig af den bløde vandbaseret lak type der kræver efterbehandling selvom der er skiftet lak . Vi har godkendt flere "konkurrenter" dog samarbejdspartnere som vi ynder at kalde dem i år. 

Forummets indlæg er redigeret af DetailingBilpleje Feb 3 '16
Kiefer
Kiefer Feb 1 '16

Morten: er det så et tilbud i januar 2017? ;-)

/Martin

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Feb 1 '16

Hehe. Mener februarkunder. Til kunder af model  x har jeg et særligt tilbud i ærmet,  men det kommer senere når vi ved om der overhovedet kommer nogle til Dk

NickNiebling
NickNiebling Feb 2 '16

Detailing Bilpleje / Morten kan varmt anbefales!

Jeg var så heldig at få lagt Opti Coat hos Morten. Kommer helt fra København og kunne have fået "livstidsgaranti" (hvis jeg vasker bilen i hånden istedet for vaskehal fremover) hos en konkurrent i København. Alligevel er jeg rigtig glad for jeg valgte Morten.

Han er en rar og behjælpsom ung mand. Det var rigtig behageligt og trygt at aflevere bilen hos ham (og hans kollegaer). En fuld opladt bil og forrude forsegling (som er møg lækkert) oveni hatten er prikken over i'et. På toppen af det, hjalp han mig med at "redde julen" (ikke relateret til hans firma) efter endt behandling - det havde han ikke behøvet, men viser meget godt hvor service minded firmaets ansatte er!

Pengene værd?

Om Opti Coat så helt generelt er pengene værd har jeg sindsygt svært ved at vurdere. Personligt tror jeg på det - men af åbentlyse årsager har jeg ikke lavet en split-test på min egen bil. Det er der andre som har til gengæld:

http://prodetailing.blogspot.dk/2012/04/optimum-opticoat-review-after-2-years.html

Jeg havde en helt ny bil som stod kniv skarpt inden den fik behandling. Den var lidt mere shiny bagefter, men ikke markant mere shiny end da den var ny. Jeg tror og håber på at forskellen ligger i den bliver ved med at holde denne shiny overflade (ligesom linket ovenover viser), samt er nem at rengøre ved bedre at kunne tåle at ryge en vaskehal (så jeg kan spare tiden på håndvask). Har hørt andre Tesla ejere meddele lakken er sart - det problem har jeg ikke haft (de få dage før eller) efter behandlingen.

Tak til Morten og Detailing Bilpleje :-)

Forummets indlæg er redigeret af NickNiebling Feb 2 '16
DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Feb 3 '16

http://prodetailing.blogspot.dk/2012/04/optimum-opticoat-review-after-2-years.html

Tak Nick. Sendte pakken så hurtigt vi kunne.  Tak for linket - har faktisk godt læst testen engang, men den version er forbedret mange gange siden og sidst med en ny 2016 version. Selvom testen ikke er videnskablig, så viser det meget godt at på UV fronten outlaster den alt andet. The-stig (en bruger her inde spurgte til bevis for uv-resistens) og har ikke kunne finde navnet på disse polymers der yder denne, men når det er sagt siger testen alligevel en del - Testen er vidst fra 2010. Der er sket meget (også for prisen desværre)

Forummets indlæg er redigeret af DetailingBilpleje Feb 3 '16
DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Feb 7 '16
man kan se hvor man når til :) - denne tesla var en NY demo fra tyskland men her har vi lavet lidt 50/50 sammenligning - den står for det utrænede øje på afstand flot, men se lige med lidt lys på - klik gerne på nedenstående links.
Forummets indlæg er redigeret af DetailingBilpleje Feb 7 '16
lysmanden
lysmanden Feb 7 '16
Nick: er selv af samme opfattelse og oplevelse, Morten er dygtig, behagelig og helt nede på jorden. Noget vi københavnere kan lære lidt af hehe
DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Feb 9 '16
Tak lysmanden....

Vi er igang med at lancere vores hid til største opdatering nemlig optimums selv fulde program til vedligeholdelse af bilen inde og ude, og lidt af vores egne produkter. Mange af jer ved at Michael fra all4cars og jeg føre kun det bedste. Vi vil snart føre optimums fulde program,  MEN de produkter vi føler kan laves bedre har vi selv i produktion.. priserne er meget billige i forhold til produktionsomkostninger men basta og Alaska priser bliver det aldrig ;)

Forummets indlæg er redigeret af DetailingBilpleje Feb 9 '16
lysmanden
lysmanden Feb 10 '16
Alaska priser!!!! Morten for pokker da. Pris og kvalitet følges ad. Vi vil ikke have t Hansen/ Alaska kvalitet eller priser for den sags skyld :)
Jeg ved der er træf hos Kurt i Køge. Kan du ikke komme forbi og holde et lille foredrag den dag, vise produkter osv
Jesperbang
Jesperbang Feb 11 '16
Hej alle herinde der har fået jeres bil opti coated. Hvilken behandling vil i vælge?
kps
kps Feb 11 '16
Jesperbang: jeg vil anbefale dig opticout Pro plus og nano behandling af ruder incl. bakkamera. Fantastisk resultat, udført Københavns bilpleje, professionel tilgang og god service.
Thor
Thor Feb 11 '16
@JesperBang

Jeg har selv valgt at få Opticoat Pro +.

Det fik jeg lavet i KBH Bilpleje i Glostrup. Jeg er yderst tilfreds med resultatet! :)

Jeg overvejede kraftigt en nano forsegling af forruden, men jeg kunne ikke få udleveret et datablad over indholdet i sådan en nano forsegling.

Lidt som når jeg spiser, så vil jeg egentlig gerne vide hvad produktet indeholder.

Men jeg har dog læst positive ting om RainX. Behandlingen holder ikke i så lang tid, men en dåse skulle holde i lang tid til gengæld. Og så er den billig kontra andre løsninger, da man man får så meget at man har til et stykke tid.

Anja74
Anja74 Feb 11 '16
Opticoat Pro + hos Kbh's bilpleje. Super service, super resultat.
TorbenS
TorbenS Feb 24 '16
Jeg har fået Nano-behandlet mine sidespejle - bagrude - bakkamera hos Detailing Bilpleje / Morten og særligt ved motorvejskørsel er der væsentlig mindre vand/skidt på. Så udsynet er noget bedre. 
KurtH
KurtH Mar 2 '16
Hej,

Så fik vores Tesla også fornøjelsen af Mortens (Detailing Bilpleje i Odense) Opticoat Pro+ behandling.

Fantastisk service og fuldt opladet bil efterfølgende.

Bedste anbefalinger herfra. 

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Mar 2 '16
Mange tak Kurt - Husk endelig at ring hvis du har vaskespørgsmål
Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »