Loading...
dk

Opti Coat | Tesla Forum

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Mar 7 '16
en glad kunde
DetailingBilpleje
en glad kunde
DetailingBilpleje
en glad kunde
DetailingBilpleje
 - så er det længe ventede "gule" aftørringsklæde på vej.... Det har taget 4 måneder, men nu er det tilbage, og vi har ændret farven til grå, og kvaliteten på fibrene har fået et løft igen. Find dem fra næste uge på all4cars.dk - vi har til dato solgt et par hundrede til teslaejere, så dette er lavet til jer specifikt :) ca 90x60 og en lu på 1200 !!
Forummets indlæg er redigeret af DetailingBilpleje Mar 7 '16
DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Mar 8 '16
Så er alle varer på lager igen på all4cars.dk - vi undskylder de tomme hylder, men der har været mere travlt i februar end vi havde købt ind til. Nu er vi klar igen, også med de længe ventede aftørringsklæder. Go aften til alle :)

Er man interesseret kan man tilmelde sig nyhedsbrevet hos all4cars.dk og modtage nyheder om nye produkter, men også invitation til vaske/hygge/bygge arrangement der kommer snart  

Forummets indlæg er redigeret af DetailingBilpleje Mar 8 '16
dankersoe
dankersoe Mar 9 '16
Jeg vil gerne på det varmeste anbefale både Morten og DetailingBilpleje.
Jeg er virkelig glad for resultatet af min Opticoat pro+ behandling!
Bilen står super skarpt og Morten er en super flink fyr der tog sig tid til at svare på mine spørgsmål af både bilvask og opticoat :-)

Nu skal jeg bare have købt noget vaskegrej så er jeg kørende.
DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Mar 10 '16
Tak for roserne Daniel :) Mht vaskegrej så er der lige lagt et færdigt kit op på all4cars
DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Mar 15 '16
Hej alle ... den første model x der bestiller opticoat pro+ behandling for GlossCoat oven på efter endt behandling. Og komplet indvendig beskyttelse af alle overflader, mod at jeg må tage lidt billeder og ligge herindq. Jeg tror at jeg kan holde prisen som den samme som model s ... i USA ligger den 10 procent over s modellen. Plastforsegling er til gengæld noget vi vil fokusere på model X
Forummets indlæg er redigeret af DetailingBilpleje Mar 15 '16
DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Mar 18 '16
Tak til de personer der har bestilt tid til deres model X - Det bekræfter mig i at den leveres til Danmark i juni i år - jeg glæder mig som et lille barn!
Charlotte
Charlotte Apr 5 '16
Hej 

Vi fik vores dejlige ( blå) Model S sidst i November. Kan i diverse forums læse at Morten DetailingBilpleje) er en sand gud i bilpleje. Vi har snakket frem og tilbage og undersøgt og googlet - og er nået frem til at den kære blå skal en tur til Odense..

Så Morten og I andre derude - vi er bare Hr og fru Danmark der har lånt flere penge til bil end vi gjorde til huset for 12 år siden, og altså ikke der hvor money dosen't matter. Samtidig er vi super glade for den fantastiske bil. Spørgsmålet er om ikke Opticoat Pro er "godt nok"?????

Hvad siger I forskellige??? 

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Apr 6 '16
Hej Charlotte - OptiCoatPro ER "godt nok" jeg har det på min egen bil og konens.

Ring gerne for en snak på 25385660 --- skal nok lade være med at sælge dig alt muligt :)

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Apr 6 '16

OptiCoatPro+ efter 6 mdr og biler har IKKE været vasket i de 6 mdr, men har været marineret i salt og sjap

https://youtu.be/5ya9mrzzr6w

Mine egne hjul med opti coat pro efter 4 mdr - de er ret nemme at gøre rene - sprøjt tuga fælgrens på og spul efter - ingen "gnubben"

https://youtu.be/qdP8Rg57y0E

Forummets indlæg er redigeret af DetailingBilpleje Apr 6 '16
DetailingBilpleje
DetailingBilpleje May 15 '16
så er tiden inde til pleje af bilen - de bedste produkter fås her: all4cars.dk

alle produkter er nogle vi bruger til daglig professionelt i firmaet, de virker bare...

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Jun 26 '16

Så er det imorgen at den første Tesla Model X i europa behandles med Opti Coat Pro+ - Glæder mig som et lille barn og flere er nu booked ind i kalenderen. Skal nok opdatere med billeder på facebook og her som jeg plejer :)

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Jul 7 '16

lidt billeder fra workshoppen

DetailingBilpleje

DetailingBilpleje

DetailingBilpleje