Mange tak for roserne Carl og Morten.
Sidste uge var booket til alt andet end tesla, lidt audi, Porsche pg div Mercedes, men denne uge .... Endelig, så er der fint besøg fra tesla igen, til opti coat behandling
Perlemors-hvid står altså lige i skabet, med opticoat og lige i solen så farven kommer til sin ret. Se vedhæftet
Så gav jeg efter for gruppepresset:) og fik shinet den sorte S'er op med opticoat hos Morten. SUPER godt arbejde og fantastisk service også til en glemsom kunde som kom uden ladekabel (tak til Boski for en sjat strøm):). Stor high-five og go' weekend herfra!
Har lige opdaget en mindre ridse i Frunk-hjelmen, er det noget der kan poleres væk?
Skal siges at bilen har fået opticoat.
/Martin
Et billede eller 2 . kan muligvis klare det uden beregning hvis du en dag køre over det bump de kalder fyn
Har lige forsøgt at tage et par billeder, men helt umuligt for mig kamera (jeg har ikke et makro objektiv der er godt nok). Men det svarer til en 15-20cm lang streg tegnet med en tynd stiftblyant over kølerhjelmen.
Hvornår har du tid, så kan du måske næsten nemmere se om der kan gøres noget ved det ved eget syn. Og havde egentlig tænkt mig at komme forbi på et tidspunkt alligevel, mangler et par rengøringsartikler.
Turen til fyn tager jo ikke mange minutter og koster næsten gratis at køre til Odense fra Århus via Middelfart ;-)
/Martin
Hej Martin. Uge 32 kan du bare kigge forbi eller alternativt i weekenderne.
Så gav jeg efter for gruppepresset:) og fik shinet den sorte S'er op med opticoat hos Morten. SUPER godt arbejde og fantastisk service også til en glemsom kunde som kom uden ladekabel (tak til Boski for en sjat strøm):). Stor high-five og go' weekend herfra!
tak til bo for strøm og som slet ikke var hjemme, men i hamburg. Stemningsbillede, nummerpladerne er ved nærmere øjekast ret ens
se vedhæftede billede
Hvad? Har jeg sprunget den over, hehe. Det giver lige plus 10 procent oven i prisen fordi du har glemt at bestille tid.
Når jeg kigger tilbage på de nummerplader teslaerne har haft er der flere der er direkte i forlængelse af hinanden
Hej Marlin. Så vil jeg anbefale at ligge reklame på først, men i skal være hurtigt ude for der er rift om ledige tider!
PS; bed folie folkene om at passe på lakken.
Glemte prisen
3500 plus moms og skal have bilen til næste dag så den kan hærde færdig og jeg kan lade bilen