Loading...
dk

Opti Coat | Tesla Forum

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje May 27 '14

Mange tak for roserne Carl og Morten. 

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Jun 4 '14

Sidste uge var booket til alt andet end tesla, lidt audi, Porsche pg div Mercedes, men denne uge .... Endelig, så er der fint besøg fra tesla igen, til opti coat behandling

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Jun 30 '14

Perlemors-hvid står altså lige i skabet, med opticoat og lige i solen så farven kommer til sin ret. Se vedhæftet

christer
christer Jul 18 '14

Så gav jeg efter for gruppepresset:) og fik shinet den sorte S'er op med opticoat hos Morten. SUPER godt arbejde og fantastisk service også til en glemsom kunde som kom uden ladekabel (tak til Boski for en sjat strøm):). Stor high-five og go' weekend herfra!

Kiefer
Kiefer Jul 18 '14

Har lige opdaget en mindre ridse i Frunk-hjelmen, er det noget der kan poleres væk?

Skal siges at bilen har fået opticoat.

/Martin

Forummets indlæg er redigeret af Kiefer Jul 18 '14
Skaarup
Skaarup Jul 18 '14
Et billede?
Min erfaring er at meget kan poleres væk, men er den grov skal du til en prof.
DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Jul 18 '14

Et billede eller 2 . kan muligvis klare det uden beregning hvis du en dag køre over det bump de kalder fyn

Kiefer
Kiefer Jul 18 '14

Har lige forsøgt at tage et par billeder, men helt umuligt for mig kamera (jeg har ikke et makro objektiv der er godt nok). Men det svarer til en 15-20cm lang streg tegnet med en tynd stiftblyant over kølerhjelmen.

Hvornår har du tid, så kan du måske næsten nemmere se om der kan gøres noget ved det ved eget syn. Og havde egentlig tænkt mig at komme forbi på et tidspunkt alligevel, mangler et par rengøringsartikler.

Turen til fyn tager jo ikke mange minutter og koster næsten gratis at køre til Odense fra Århus via Middelfart ;-)

/Martin

Forummets indlæg er redigeret af Kiefer Jul 18 '14
DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Jul 18 '14

Hej Martin. Uge 32 kan du bare kigge forbi eller alternativt i weekenderne. 

Kiefer
Kiefer Jul 18 '14

Perfekt, jeg finder lige  en dag :-)

/Martin

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Jul 19 '14

Super

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Jul 22 '14
Citat fra christer

Så gav jeg efter for gruppepresset:) og fik shinet den sorte S'er op med opticoat hos Morten. SUPER godt arbejde og fantastisk service også til en glemsom kunde som kom uden ladekabel (tak til Boski for en sjat strøm):). Stor high-five og go' weekend herfra!

tak til bo for strøm og som slet ikke var hjemme, men i hamburg. Stemningsbillede, nummerpladerne er ved nærmere øjekast ret ens 

se vedhæftede billede

Forummets indlæg er redigeret af DetailingBilpleje Jul 22 '14
Kiefer
Kiefer Jul 22 '14

Hmm, burde nummerpladerne ikke være fortløbende? ;-)

/Martin

DetailingBilpleje

Ja ens og ens ;) men tæt på da

DetailingBilpleje

Hvad? Har jeg sprunget den over, hehe. Det giver lige plus 10 procent oven i prisen fordi du har glemt at bestille tid.

Når jeg kigger tilbage på de nummerplader teslaerne har haft er der flere der er direkte i forlængelse af hinanden

Marlin
Marlin Jul 29 '14
De ser fine ud efter den tur. Hvad koster sådan en opticoat og hvor lang tid tager det ?
Vi kommer fra Sjælland men kan jo altid få nogle timer til at gå i Odense.
Vi står for at skulle have lidt reklame på. Er det bedst at få opticoat på før eller efter ?
DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Jul 30 '14

Hej Marlin. Så vil jeg anbefale at ligge reklame på først, men i skal være hurtigt ude for der er rift om ledige tider!

PS; bed folie folkene om at passe på lakken.

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Jul 31 '14

Glemte prisen 

3500 plus moms og skal have bilen til næste dag så den kan hærde færdig og jeg kan lade bilen

Marlin
Marlin Jul 31 '14
Hvordan ser september ud ? Helst fredag da det lige betyder vi må overnatte i Odense.....det klager vi nu ikke over
DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Aug 1 '14

Der er frit valg fredage i september

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »