Loading...
dk

Opti Coat | Tesla Forum

gunberg
gunberg Sep 21 '14

DetailingBilpleje@   Jeg vil godt bestille en coatning hos dig snarrest. Hvornår kan du? Jeg forstår at du skal have bilen den første dag og så henter man den næste morgen? Kommer fra Sjælland, men skal en tur til Hamborg i efterårsferien, så jeg skal se om jeg kan passe det ind.

Kristian70k
Kristian70k Sep 21 '14

kan man ikke på eget ansvar tage den med hjem samme dag.. bor i randers.. og kan liste hjem... det er bare fordi jeg ikke kan arrangere transport til fyn.. eller det er i hvert fald en kende besværligt..

kajakaj
kajakaj Sep 21 '14

DSB kører hver time

Empty
Empty Sep 21 '14

Hvem er DSB?

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Sep 23 '14

Kristian70k. Jo det kan godt lade sig gøre :)

Alternativt så bringer og henter jeg jo, folk langvejs fra, på banegården

Forummets indlæg er redigeret af DetailingBilpleje Sep 23 '14
DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Sep 25 '14

Jeg har til info opdateret lidt i beskrivelsen af denne tråd på side 1

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Oct 18 '14

det har været en travl uge med 4 teslaer igennem opticoatmøllen

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Oct 18 '14

lækre biler !

Bjarni
Bjarni Oct 19 '14

Citat fra Empty

Hvem er DSB?

DSB er det der selskab der tager mere for en billet med statstilskud til et tog fyldt med mennesker mellem København og Odense end hvad det koster* at køre helt alene i sin Tesla på samme strækning.

* (Med gratis SC i Køge).

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Oct 19 '14

Hehe, tja. Det er den gamle verden

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Dec 7 '14

Hej alle. Får rigtig mange reservationer pt. Nogle der ved om der leveres ekstra mange tesla til april?? For der er umiddelbart mange reservationer den månede. 

Singh
Singh Dec 7 '14
Citat fra DetailingBilpleje

Hej alle. Får rigtig mange reservationer pt. Nogle der ved om der leveres ekstra mange tesla til april?? For der er umiddelbart mange reservationer den månede. 

Tentative levering for alle biler der bestilles nu er april 2015 - Derfor du modtager en masse reservationer :)  

Lund
Lund Dec 8 '14
Citat fra DetailingBilpleje

Formentlig også fordi 85D leveringerne starter ca der. Bestilte primo nov., har late april som levering, så mon ikke nogle vil blive skubbet til maj. 

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Dec 8 '14

Jo det lyder som en blanding af de to ting

Kiefer
Kiefer Dec 8 '14

Husk nu på at Tesla primært udleverer op til en kvartalsafslutning, så mange i slutningen af marts og derefter stille i et par måneder og så mange igen i juni.

/Martin

Werge
Werge Dec 20 '14

Har absolut igen viden om biler, lak og anden bahandling af biler. Men udfra de mange positive indlæg her på forumet, var jeg ikke i tvivl om vores baby skulle en tur forbi Odense og få en omgang OPTI COAT.

Så tidligere på ugen var jeg forbi Morten med vores baby. SUPER service, flink mand og bilen ser godt ud.
Havde desværre ikke et rigtigt kamara med, men her et par billeder.

Nu må jeg så overveje om jeg skal lade mig overtale til også at begynde at vaske i hånden.....

//Lars

Hookmaker
Hookmaker Dec 20 '14
Det skal du, ellers har du kastet pengene i vasken....;-)
Renedyhr
Renedyhr Dec 20 '14
Hvis man køre i vaskehal uden opti coat får man ridser i lakken meget hurtigt. Med opti coat kan jeg ikke se at min har fået nogen ridser. Så opti coat (eller lign.) er et must for en Tesla.
FrederikC
FrederikC Dec 20 '14
Ligemeget om du har opticoat eller ej vil du få ridser, ligemeget om du vasker maskin eller i hånden. Forskellen er at ridserne kommer i opticoaten fremfor i lakken. Opticoat er et hårdere produkt, derfor vil du opleve færre ridser.
DeaconWP
DeaconWP Dec 20 '14

Werge, Prøv at spørge hos Detailing Bilplaje.

Jeg synes at have forstået det sådan, at han netop laver den hårde overflade, for at den er mere holdbar.

Og bevares, selvfølgelig kommer der mere slid, ved at bruge vaskehal. Og mindre ved at håndvaske.

Men en opticoat behandling vil nok ikke være spildt, hvis det bare er for at lakken skal holde bedre. For at opnå det helt store "shining orgie", ja så skal man nok tage håndvasken. Men hvad er du til? Det er det du skal vælge.

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »