Loading...
dk

Opti Coat | Tesla Forum

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Dec 20 '14

Lars : inde på bilvask.nu er der nogle super guides til hvordan man vasker. I det nye år kan jeg evt lave en dag hvor vil kan samles nogle stykker og snakke vasketeknik

Werge
Werge Dec 21 '14
Jeg er ikke i tvivl om at jeg bør vaske i hånden.
Men jeg har aldrig prøvet det før, og må nok også erkende at jeg er lidt den "dovne" type. Betaler mig gerne fra de hårde opgaver.
Hvad med damp vaske, kan det bruges ?
http://www.steam-wash.dk
/Lars
Forummets indlæg er redigeret af Werge Dec 21 '14
Bianco
Bianco Dec 21 '14
Prøv iwash Hillerød. Jeg skyllede m skum, vaskede i hånden m fire mikrofiber klude, spulede m blødt vand og tørrede på motorvejen hjem. Det tog knap halv time plus kørsel.
DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Dec 23 '14

Hej alle. Se lige hvad jeg havde besøg af i weekenden. Super smart at man i Norge kan kende en ELbil på nummerpladerne 

Forummets indlæg er redigeret af DetailingBilpleje Dec 23 '14
Kiefer
Kiefer Dec 23 '14

Nådada, rygtet spreder sig :-)

/Martin

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Jan 22 '15

lige et stemningsbillede af 2 coatede limousiner fra i aften. Ærgerligt den brune udgår. Mon der kommer en anden farve i stedet?

Forummets indlæg er redigeret af DetailingBilpleje Jan 22 '15
2930TSLA
2930TSLA Jan 23 '15
Det ser flot ud! Glæder mig til at hente den (nu snart sjældne) brune...
DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Mar 11 '15

en teaser. Mere kommer senere, men kan sige det er et tillæg til opticoat pro til folk der vasker i hånden

Hookmaker
Hookmaker Mar 11 '15

Mangler en smiley for "tungen ud af munden"....;-)

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Mar 11 '15

:-P 

Bianco
Bianco Mar 11 '15

:-þ

SQLCPH
SQLCPH Mar 24 '15
Hej Tesla-venner. Jeg har booket tid hos detailing Odense mandag d. 20 April og kan tilbyde transport fra København til Odense mandag morgen tidlig og har brug for lift den anden vej:

Kbh - Odense 20/4 afgang ca 06.00 - lift tilbydes

Odense - Kbh 20/4 afgang ca kl 10 - mangler lift

Kbh - Odense 22/4 eller 23/4 morgen eller eftermiddag - mangler lift

Odense - Kbh 22/4 eller 23/4 morgen eller eftermiddag - lift tilbydes

Lad mig høre om nogle af jer skal samme vej :-)

/Søren
Klaus_
Klaus_ Mar 24 '15

Kig evt. også på gomore.dk, om der skulle være mulighed for at få/tilbyde kørsel.

SQLCPH
SQLCPH Mar 25 '15
Tak Klaus. Det vil jeg se på hvis ikke det lykkes. Foretrækker dog turen med Tesla-venner :-) Hvis der er en der skal hente sin mandag eller har afleveret onsdag eller torsdag og skal retur til Kbh så kan vi køre sammen :-)
DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Mar 25 '15

Hej Søren. Jeg har lige undersøgt det. Der er ingen der henter teslaer mandag og torsdag d 23 har jeg cayenne inde. Desværre

SQLCPH
SQLCPH Mar 25 '15
Hej detailing. Det havde da været oplagt at spørge jer først :-0 men tak jeg må prøve go more eller tomle den ;-)... Og jeg glæder mig til den 20.april. Send gerne en besked omkring den dobbelte coating jeg læste om på Facebook. Hvad er det lige for noget og kan jeg, affedte, lakforsegle og vokse på det business as usual?
DetailingBilpleje

Hej Søren. Det opføre sig som pro mht beating \ sheeting og du kan sagtens vokse oven på. Det blev egentlig lavet til det australske markede da de der lider af noget de kalder boar water. Deres regnvand kan til tider være fyldt med mineralers så der kommer ætsninger/ mineralspots i lak og selv coating. Gloss coat oven på opticoat pro forhindre mineralerne kraftigt i at vedhæftet og ætse. Her i Danmark har vil ikke den slags regnvand, men til gengæld er vores vaske/drikkevand lige så slemt og fyldt med mineraler. Som udgangspunkt skal en håndvasket bil altid aftørres hurtigt efter vask netop pga dette. Med gloss coat oven på pro har større chance for at holde bilen helt perfekt længere. Er lidt ambivalent ved at tilbyde en coating oven på en coating, men det har i dette tilfælde en god grund. En lille fed detalje ved gloss coat som topper på pro, er at den er super glat og giver mere shine til lakken.

Forummets indlæg er redigeret af DetailingBilpleje Mar 25 '15
Stuckmann
Stuckmann Mar 25 '15

hvad står sådan en omgang i??? pro + gloss

KS
KS Mar 25 '15

Morten - du smider bare det hele på min den 9 april?

DetailingBilpleje

Stuckmann.

Opticoat pro behandling 3700 plus moms

Tillæg med gloss coat 1200 plus moms

Det er små penge i forhold til alle de timer jeg ligger i hver bil :-) 

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »