Lars : inde på bilvask.nu er der nogle super guides til hvordan man vasker. I det nye år kan jeg evt lave en dag hvor vil kan samles nogle stykker og snakke vasketeknik
Lars : inde på bilvask.nu er der nogle super guides til hvordan man vasker. I det nye år kan jeg evt lave en dag hvor vil kan samles nogle stykker og snakke vasketeknik
Hej alle. Se lige hvad jeg havde besøg af i weekenden. Super smart at man i Norge kan kende en ELbil på nummerpladerne
lige et stemningsbillede af 2 coatede limousiner fra i aften. Ærgerligt den brune udgår. Mon der kommer en anden farve i stedet?
Hej Søren. Jeg har lige undersøgt det. Der er ingen der henter teslaer mandag og torsdag d 23 har jeg cayenne inde. Desværre
Hej Søren. Det opføre sig som pro mht beating \ sheeting og du kan sagtens vokse oven på. Det blev egentlig lavet til det australske markede da de der lider af noget de kalder boar water. Deres regnvand kan til tider være fyldt med mineralers så der kommer ætsninger/ mineralspots i lak og selv coating. Gloss coat oven på opticoat pro forhindre mineralerne kraftigt i at vedhæftet og ætse. Her i Danmark har vil ikke den slags regnvand, men til gengæld er vores vaske/drikkevand lige så slemt og fyldt med mineraler. Som udgangspunkt skal en håndvasket bil altid aftørres hurtigt efter vask netop pga dette. Med gloss coat oven på pro har større chance for at holde bilen helt perfekt længere. Er lidt ambivalent ved at tilbyde en coating oven på en coating, men det har i dette tilfælde en god grund. En lille fed detalje ved gloss coat som topper på pro, er at den er super glat og giver mere shine til lakken.
Stuckmann.
Opticoat pro behandling 3700 plus moms
Tillæg med gloss coat 1200 plus moms
Det er små penge i forhold til alle de timer jeg ligger i hver bil :-)