Loading...
dk

Opti Coat | Tesla Forum

P85DK
P85DK Apr 30 '15

Har du fået opticoat med gloss på ruderne?

SQLCPH
SQLCPH Apr 30 '15
Nej ruder får kun opticoat Pro. Kun lakken får også et lag gloss til sidst. Gloss kan først ses når den er tør og solen skinner men så shiner den også. Efter en kort køretur var dråberne blæst af.
Retrofit
Retrofit May 31 '15

Just ordered coating for my 1 Y.o T.  in   -   http://www.bilplejecenter-odense.dk/

Is this the same place?   Both in Odense , both claim to have exlusivity on Opticoat....

If not - does anybody have experience with them?

Forummets indlæg er redigeret af Retrofit May 31 '15
Gustavsfar
Gustavsfar May 31 '15

@retrofit

Yes it is the same company. Why there are two different homepages I do not know but it is definitely the same place...

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar May 31 '15
Retrofit
Retrofit May 31 '15

Thanks @gustavsfar1 :-)

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Jul 9 '15

Jeg har smidt min liste væk med folk der stod i kø til behandling, hvis der kom et afbud. Imorgen fredag er der en ledig tid hvis det har interesse for nogle?

SQLCPH
SQLCPH Jul 9 '15

3450rbt - var det noget for dig?

3450rbt
3450rbt Jul 10 '15
@SQLCPH: det ville have været perfekt. Men jeg har fundet en del fejl i lakken på frunk klappen. Så jeg må desværre have den forbi Tesla først.
Mugge
Mugge Jul 10 '15
@3450rbt: disse fejl i lakken, var det noget du fandt ved udlevering af bilen, eller har du opdaget det efterfølgende
3450rbt
3450rbt Jul 10 '15
@mugge: jeg valgte en meget hurtig udlevering af bilen. Tog ca. 5 minutter :-)
Det var først da jeg vaskede bilen at jeg så ca 10 små helt runde forhøjninger under lakken.
Forummets indlæg er redigeret af 3450rbt Jul 10 '15
Steen_Bo
Steen_Bo Jul 10 '15

Har sendt en PB

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Aug 26 '15

Hej alle - Der er flere der spørger om vi kan give bilerne indvendig pleje også, når bilerne nu alligevel er forbi - ja selvfølgelig..... Opticoat har overskygget det  vi laver så ca 40 % af alle vore opgaver går altså stadig med indvendig bilpleje og beskyttelse - vi elsker det og bruger kun de bedste produkter.

Dette er ikke en reklame men en oplysning

Opti coat pro kan forresten snart tilbydes nær KBH ;) 

skriv til opticoat.dk

lysmanden
lysmanden Aug 27 '15
Morten. Spændende med Kbh . Er det også dit firma så?
Jannik79
Jannik79 Aug 27 '15

Og hvornår er snart? Får min leveret slut oktober/start november,og havde regnet med at få den behandlet kort derefter.

PeterE
PeterE Aug 27 '15

Muligvis et dumt spørgsmål, men er Opticoat bedst når det er på helt ny bil eller kan det med fordel vente til foråret? Jeg får min TMS leveret til okt/nov.

SQLCPH
SQLCPH Aug 27 '15

Jeg vil sige 1. få den inspiceret af Morten ASAP og meddel Tesla om fejlene. Er fejlene grelle udsæt opticoat. Indgå evt. kompromis og delbetaling af buler/ridser. Morten kan nok ikke rette buler men du kan være sikker på at han finder dem og de fleste ridser kan han ordne. 2. Du får beskyttet din TMS fra start af.

Så optimalt kører du direkte fra udlevering til Morten :-)

/Søren

PeterE
PeterE Aug 27 '15

Tak SQL, lyder som en god ide - selvom det er fristende bare at køre hjem, som er i den anden retning :)

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Aug 27 '15

Hej alle.... Rygterne går og hvad er op og ned. Der starter 2 opticoat centre i KBH :) Vi er nemlig alt for dobbelt over booket hele tiden her på fyn - De 2 steder er  seriøse og er utrolig ivrige på at lære at Coate. Jeg har modtaget 50 mails med samme spørgsmål idag, og nej - det er ikke mig der åbner eller må nogen måde har penge i disse firmaer. Vi er ikke konkurrenter men skal udveksle erfaringer osv . 

BoP
BoP Aug 27 '15

Hejsa...Indtil de åbner i Kbh. kunne I overveje dette sted udenfor Helsingborg til behandling af jeres drømmebil. Han har haft en del kunder, der er kørt ned fra Norge, så noget må han kunne på Opticoat-siden.

http://www.DperssonBilrekond.se/

DetailingBilpleje
DetailingBilpleje Aug 27 '15

jeg har haft kunder fra norge, sverige, tyskland og holland. Som jeg kan se tilbyder han ikke opticoat? Polering er én ting, indpakningen efter poleringen er en helt anden sag ;)

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »