Har du fået opticoat med gloss på ruderne?
Just ordered coating for my 1 Y.o T. in - http://www.bilplejecenter-odense.dk/
Is this the same place? Both in Odense , both claim to have exlusivity on Opticoat....
If not - does anybody have experience with them?
@retrofit
Yes it is the same company. Why there are two different homepages I do not know but it is definitely the same place...
Jeg har smidt min liste væk med folk der stod i kø til behandling, hvis der kom et afbud. Imorgen fredag er der en ledig tid hvis det har interesse for nogle?
Hej alle - Der er flere der spørger om vi kan give bilerne indvendig pleje også, når bilerne nu alligevel er forbi - ja selvfølgelig..... Opticoat har overskygget det vi laver så ca 40 % af alle vore opgaver går altså stadig med indvendig bilpleje og beskyttelse - vi elsker det og bruger kun de bedste produkter.
Dette er ikke en reklame men en oplysning
Opti coat pro kan forresten snart tilbydes nær KBH ;)
skriv til opticoat.dk
Og hvornår er snart? Får min leveret slut oktober/start november,og havde regnet med at få den behandlet kort derefter.
Muligvis et dumt spørgsmål, men er Opticoat bedst når det er på helt ny bil eller kan det med fordel vente til foråret? Jeg får min TMS leveret til okt/nov.
Jeg vil sige 1. få den inspiceret af Morten ASAP og meddel Tesla om fejlene. Er fejlene grelle udsæt opticoat. Indgå evt. kompromis og delbetaling af buler/ridser. Morten kan nok ikke rette buler men du kan være sikker på at han finder dem og de fleste ridser kan han ordne. 2. Du får beskyttet din TMS fra start af.
Så optimalt kører du direkte fra udlevering til Morten :-)
/Søren
Tak SQL, lyder som en god ide - selvom det er fristende bare at køre hjem, som er i den anden retning :)
Hej alle.... Rygterne går og hvad er op og ned. Der starter 2 opticoat centre i KBH :) Vi er nemlig alt for dobbelt over booket hele tiden her på fyn - De 2 steder er seriøse og er utrolig ivrige på at lære at Coate. Jeg har modtaget 50 mails med samme spørgsmål idag, og nej - det er ikke mig der åbner eller må nogen måde har penge i disse firmaer. Vi er ikke konkurrenter men skal udveksle erfaringer osv .
Hejsa...Indtil de åbner i Kbh. kunne I overveje dette sted udenfor Helsingborg til behandling af jeres drømmebil. Han har haft en del kunder, der er kørt ned fra Norge, så noget må han kunne på Opticoat-siden.
jeg har haft kunder fra norge, sverige, tyskland og holland. Som jeg kan se tilbyder han ikke opticoat? Polering er én ting, indpakningen efter poleringen er en helt anden sag ;)