Gad godt se billeder af Deep Blue
ved ikke hvorfor, men kan ikke ligge dem ind lige nu, men send mig dit nummer, så kan jeg lige sende de få billeder jeg har af den nye blå efter coating
Jeg har lige uploadet et par billeder af den blå efter opticoat som jeg tog da den kom hjem.
Et dumt spørgsmål: Er OptiCoat en éngangsforestilling, som udføres én gang i en bils levetid, eller er det mere i stil med voks, som over tid går af i regnvejr, ved bilvask osv, og som skal tilføres jævnligt?
Opti- Coat er som udgangspunkt en engangsforestillling, da der i princippet gives livstidsgaranti på behandlingen. Dog forventer jeg selv at få den poleret op og genopfrisket med Opti-Coat igen om nogle år, men det er primært på grund af nogle begynderfejl i forbindelse med vask osv.
Lidt til Lak"nørderne" --- Alle biler får Teslalak i fremtiden
http:///...rotection-technology
Tja, hvis man skal se positivt på det fra min synsvinkel. Min pointe var dog at tesla er inde på noget af det rigtige mht miljøbelastningen osv ;)
Vil benytte lejligheden til at fortælle at jeg har flere ledige tide i december. Er du fra kbh, så kan jeg anbefale min konkurrent/samarbejdspartner: kbh bilpleje - han tilbyder også skånsom vask imens du venter
Er der egentlig UV filter i OptiCoat? Jeg har bestilt med rød lak og det er uvist hvor slemt den angribes af solen, men rød har ikke et godt rygte. Tænkte at hvis der var UV filter i OptiCoat, så ville den nok bevare farven bedre. Er jeg helt på vildspor her?
Så må jeg hellere få givet bilen en tur inden den bliver for gammel (skal dog lige produceres/leveres først). :)
Yes - opti coat indeholder UV filtre
Hej - Mr. Bilpleje
Kan du ikke lige smide nogle datablade på dit produkt så vi kan se hvordan og hvor meget UV der bliver filtreret?
Der er andre egenskaber der til bliver udvekslet her, som f.eks. glans og hårdhed og vaskemodstandskraft m.v. er det dokumentérbart? eller er det den berømte tro der flytter bjerget,
Der er ikke noget jeg hellere vil end passe godt på min bil som er det 3´de dyrebareste jeg har - og indtil nu har DITEC jo været "the one and only" der rent faktisk har uvildige rapporter der underbygger påstande om reduceret ruhed og reduceret oxidering.
Så det skulle glæde mig meget at modtage professionel dokumentation for et professionelt produkt til professionelle priser - så garantien ikke blot er noget der kan læses på etiketten som på Turtle Wax fra Harald ny-skrald.
Hilsen en snart Tessi-owner
Tak Gustavsfar -
Faktisk siger rapporterne ikke så meget idet der ikke er et sammenligningsgrundlag "før og efter"
En testrapport på UV forbedring er også ønskelig - specielt den røde pigmentering er uv-følsom som ovenfor nævnt.
Jeg synes det synd at hype omkring et produkt der faktisk ikke kan dokumentere en differentiering (bortset fra på prisen, som er markant højere end de på markedet etableret detailing brands)
The stig: Imens jeg finder dokumentation kan jeg fortælle at opti coat ikke er noget nyt! Ditec har jeg valgt fra da det mere egner sig til consumermarkedet.