Loading...
dk

New software update idag! | Tesla Forum

NielsHP
NielsHP Nov 7 '15

@JAndersen:
Den ladede op til 317 km typical (80%) i morges, på 2.7.106, og 316 km tilsvarende i går, på 2.7.77 (og det er en 85D, der har gået 13500 km).
Dette tal svinger typisk mellem 314 og 319, afhængig af forskelligt.


Så nej, det ser det ikke ud til.

Forummets indlæg er redigeret af NielsHP Nov 7 '15
JAndersen
JAndersen Nov 7 '15
Oki doki takker for info
Klaus_
Klaus_ Nov 7 '15

Gad vide hvad der er galt med den... jeg nåede at installere den, så spændende om autopiloten plotter at køre mig af vejen eller noget i den stil :)

Riel
Riel Nov 7 '15
Hej alle
Jeg har fortsat stående autoparking is callebrating.....det har den gjort siden Update til version 7.0. Skal jeg gøre noget aktivt? Dbh Kenn
Icelord
Icelord Nov 7 '15
Riel prøv en genstart
NeWT
NeWT Nov 7 '15
@Riel bykørsel fremmer kalibreringen. Jo mere sensorerne bruges jo hurtigere lærer den
Io
Io Nov 8 '15
Citat fra Riel Hej alle
Jeg har fortsat stående autoparking is callebrating.....det har den gjort siden Update til version 7.0. Skal jeg gøre noget aktivt? Dbh Kenn
Hej Riel,
Du er ikke den eneste. Jeg  opdaterede til 7.0 da den kom og har genstartet systemet nogle gange - men autoparking virker stadig ikke. Måske den nye opdaterng løser problemet. Hvis ikke må vi jo kontakte TESLA.
Ian
Skaarup
Skaarup Nov 8 '15
Kør forbi potentielle parallelparketingspladser. Kør under 24km/t og kør så tæt på at måleren bliver orange. Når du har gjort det "nok", så kommer der pludselig et P på skærmen. Så sætter du i bakgear og trykker på skærmen.

Den kalibrerer ikke ved for høj fart og hvis der ikke er noget at måle efter.
DrTesla
DrTesla Nov 8 '15
Min stod også på callibrating. Men da jeg skulle igang med en parallel parkering for fem dage siden kom den pludselig automatisk frem på skærmen og spurgte om jeg ville bruge parkassist.
Det gjorde jeg og i løbet af nul komma fem havde den lavet en fuldstændig perfekt parkering i en bås jeg ikke selv troede mulig. Da jeg skulle afsted igen måtte jeg se efter Modus leaving parkplace ;-) så tæt havde den parkeret. Jeg er imponeret.
Klaus_
Klaus_ Nov 9 '15


 

Citat fra Klaus_

Gad vide hvad der er galt med den... jeg nåede at installere den, så spændende om autopiloten plotter at køre mig af vejen eller noget i den stil :)

Jeg har bemærket at mine "driver assistance" indstillinger ser ud til at være nulstillet med den nye version. Bl.a. skulle jeg selv ind og slå auto lane change og lane departure warning til igen, og ændre på hvornår den giver besked når man er ved at køre op i bagdelen af forankørende. Måske det har været en af årsagene til de har trukket den tilbage, for ikke at samtlige ejere skal ind og gen-indstille? 

Ledsager
Ledsager Nov 10 '15

Er det ganske vist, at den seneste opdatering til 7.0 er trukket tilbage? Og burde det ikke fremgå af Teslas hjemmeside?

Er efterhånden superglad for Autostyring der førte mig hele vejen fra Helsingborg til Markaryd i mørke uden at fejle.

Lidt sjovt med Autostyring i det daglige i overhalingsbanen på Motorring 3, hvor der er massive midterafskærmning. Her lægge bilens sig lidt for meget til højre og kan komme for tæt på brede biler i midterbanen.

Se vedhæftede billede.

 

Maho
Maho Nov 10 '15
Ledsager: oplever præcist det samme :-)
Maho
Maho Nov 10 '15
Ved ikke om det er mig der fantaserer eller det er pga man kender ap bedre allerede, eller der faktisk er noget om snakken, men jeg oplever at ap bliver smartere og smartere og laver færre og færre fejl, hvad siger i andre??
PeterE
PeterE Nov 10 '15

Sjovt at autoparking kan parkere hvor man (næsten) ikke selv kan, men kan den også komme ud derfra igen? Eller skal man virkelig kunne køre bil selv? :)))

Michael84
Michael84 Nov 10 '15
Jeg er helt overbevist om at det er blevet markant bedre siden de første ture med ap... Men der er stadig underlige vognbaneskift og tendenser til at ville tage afkørsler... :-)
KimT
KimT Nov 10 '15

Efter sigende skulle .106 være bedre til vognbaneskift - man behøver ikke holde blinkeren ned i så lang tid. Men ellers tror jeg ikke der er så meget forskel.

Den eneste synlige forsker i er energi app'en. Her fra Ledsager's vedhæftede fil, og fra min (den er inddelt som 50-100-200, og der står nu hvad gns er for sidste 10-25-50km)

Ledsager
Ledsager Nov 10 '15
Er .106 ved at rulle ud eller er det stoppet?
KimT
KimT Nov 10 '15

Der er ikke kommet mere info siden de stoppede den i fredags - nogle timer efter de første havde fået den installeret.

Ledsager
Ledsager Nov 10 '15
Tak til KimT for svaret
Lars72
Lars72 Dec 2 '15
Er der nogen er har fået den opdateret idag
Sider: « 1 2 3 »