Loading...
dk

Læg pres på politikerne for at revidere lovforslag | Tesla Forum

DeaconWP
DeaconWP Jan 28 '16
Det lyder dejligt. Så kommer der nok et svar i samme retning til mig. Jeg afventer svar på en henvendelse, hvor jeg indsendte en slags dokumentation for min bestillings dato. Så jeg krydser fingre for dit arbejdes resultater.
denlange
denlange Jan 28 '16
Citat fra Abildskov

Har haft en positiv dialog med skat i dag og de venter snart tilbage med nyt

Det lyder godt Gert - håber der er godt nyt i vente. 

Kiefer
Kiefer Jan 28 '16

Deacon: Hvilken slags dokumentation indsendte du?

/Martin

DeaconWP
DeaconWP Jan 29 '16
Screen dump af min side "Mytesla", hvor der stod data for min bestilling. Men jeg har læst et sted, at man ikke skal indsende mere til Skat, da det måske forstyrrer processen.
Abildskov
Abildskov Jan 31 '16

Hej Allesammen

Jeg har været i dialog med nogle politikere og skatteministeren har rettet henvendelse til skat omkring min mail til ham omkring mine ordre på 2 model X.

Jeg har fået svar fra under direktøren fra afdeling Motor, Skat  forventer at have en løsning på vores klager indenfor en måned.

Det hjælper at være direkte i sin kommunikation.

Las mig høre, hvad der sker hos jer ?

Mvh. Gert

ps. Send evt. jeres numre i privat besked, så får i mere at vide.

denlange
denlange Feb 4 '16

Citat fra Brian1

Nu har kineserne åbenbart fået lov til at konfigurere...

http://www.teslamotorsclub.com/showthread.php/28966-China-Market-situation-and-outlook/page159?p=1350750&viewfull=1#post1350750

Ja der er nok en del politik involveret her. Jeg har også talt med Poul fra Skat i sidste uge. De skulle gerne have en afgørelse inden ugen er omme. De er klar over at der kræves en afklaring hurtigst mulig.
Brian1
Brian1 Feb 4 '16

Super - tak for info...

larsk103
larsk103 Feb 4 '16
Tesla opruster :-)

https://chc.tbe.taleo.net/chc01/ats/careers/requisition.jsp?org=TESLA&cws=1&rid=36076

Forummets indlæg er redigeret af larsk103 Feb 4 '16
Kiefer
Kiefer Feb 4 '16
Så de søger en spindoktor. Det skulle de nok have gjort i august/september ;-)

Nogen der har hørt nyt fra SKAT?

/Martin

denlange
denlange Feb 5 '16

Citat fra Kiefer Så de søger en spindoktor. Det skulle de nok have gjort i august/september ;-)

Nogen der har hørt nyt fra SKAT?

/Martin

Poul fra Skat lovede at de ville have en løsning inden ugen er omme. Det vil sige at de burde have en løsning i dag. Jeg giver ham et kald senere i dag og melder tilbage herinde. 

Kiefer
Kiefer Feb 5 '16
Jeg lagde lige mærke til en sjov lille detalje på "MyTesla" under min Model X reservation. På den engelske side står der:

What's Next?

Reserved
Your Model X was reserved on 17/07/2014. You'll be invited to configure based on the date of your reservation.

Og på den danske står der noget der ligner noget maskinoversat:

Hvad nu?

Reserveret
Din Model X underskrift var reserveret på 17/07/2014 . Du vil blive inviteret til at konfigurere den i rækkefølge efter hvornår du har lavet din reservation.

Så på den danske udgave af siden har jeg bestilt en "Model X underskrift" :-)

denlange
denlange Feb 5 '16
SKATs jurister har møde om sagen onsdag 10/2. Så må vi se hvad der kommer ud af det. 
Brian1
Brian1 Feb 5 '16

Takker...

larsk103
larsk103 Feb 5 '16
Citat fra Kiefer Jeg lagde lige mærke til en sjov lille detalje på "MyTesla" under min Model X reservation. På den engelske side står der:

What's Next?

Reserved
Your Model X was reserved on 17/07/2014. You'll be invited to configure based on the date of your reservation.

Og på den danske står der noget der ligner noget maskinoversat:

Hvad nu?

Reserveret
Din Model X underskrift var reserveret på 17/07/2014 . Du vil blive inviteret til at konfigurere den i rækkefølge efter hvornår du har lavet din reservation.

Så på den danske udgave af siden har jeg bestilt en "Model X underskrift" :-)

Model X Signature = Model X underskrift.
Kiefer
Kiefer Feb 6 '16
Larsk103: Ja, det var skam også mit gæt, men jeg har ikke bestilt Signature, hvorfor den maskinoversættes til dette ved jeg ikke...

/Martin

Brian1
Brian1 Feb 9 '16

denlange - Har du en aftale med Poul fra SKAT om en orientering, såfremt SKAT's jurister

når frem til en afgørelse i  morgen? 

Forummets indlæg er redigeret af Brian1 Feb 9 '16
Abildskov
Abildskov Feb 9 '16
Hej Allesammen

Jeg har aftalt med skat at de kontakter mig hurtigst muligt måske allerede i morgen d. 10/2.
Jeg har møde med Tesla's CEO i morgen og vi skal snakke om nogle andre emner.

Hvis jeg har fået svar fra skat inden vores møde kl. 16, så vil en af mine emner på vores møde være Model X og levering hurtigst muligt som aftalt.

Vi krydser alle fingre for at skat har forståelse for at vi faktisk har lavet en ordre.
Har lovet skat at jeg samler alle henvendelser og giver jer alle besked på udviklingen i sagen.

Vi havde en rigtig god snak sidste uge og de har forståelse for mine indput.

-Gert
Forummets indlæg er redigeret af Abildskov Feb 9 '16
denlange
denlange Feb 9 '16
Citat fra Brian1

denlange - Har du en aftale med Poul fra SKAT om en orientering, såfremt SKAT's jurister

når frem til en afgørelse i  morgen? 

Ja vi har aftalt at jeg ville få besked så snart der lå en afgørelse.

Citat fra Abildskov Hej Allesammen

Jeg har aftalt med skat at de kontakter mig hurtigst muligt måske allerede i morgen d. 10/2.
Jeg har møde med Tesla's CEO i morgen og vi skal snakke om nogle andre emner.

Hvis jeg har fået svar fra skat inden vores møde kl. 16, så vil en af mine emner på vores møde være Model X og levering hurtigst muligt som aftalt.

Vi krydser alle fingre for at skat har forståelse for at vi faktisk har lavet en ordre.
Har lovet skat at jeg samler alle henvendelser og giver jer alle besked på udviklingen i sagen.

Vi havde en rigtig god snak sidste uge og de har forståelse for mine indput.

-Gert
Jeg vil også sige at min dialog med Poul fra SKAT har været rigtig god, men i sidste ende er det jo juristerne, der afgører sagen. Det er også midt indtryk at mødet i morgen d. 10/2 bliver her hvor sagens udfald definitivt besluttes. Slå gerne på tråden når du hører noget.

Abildskov
Abildskov Feb 11 '16
Jeg har lige prøvet at ringe til dem her til morgen.

Prøver senere....

Skriver når jeg har mere nyt...

-Gert
Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »