@TeslaFreak Ja/nej har man Premium lys er stikket brugt. og man skal tage en beslutning om hvor man vil koble sig ind eller kun bruge COB Led.
Jeg kommer med en løsning til foråret der løser det problem :)
@TeslaFreak Ja/nej har man Premium lys er stikket brugt. og man skal tage en beslutning om hvor man vil koble sig ind eller kun bruge COB Led.
Jeg kommer med en løsning til foråret der løser det problem :)
I den video jeg linkede til havde han også en adapter så begge kunne sættes til, vil nødig pille de originale fra og hellere ikke bryde de originale ledninger.
@Comeback, kan du lokkes til at sende det i en kuvert engang (haster ikke)? Jeg vil hellere betale lidt ekstra for porto osv end at bruge 2 timer på at køre til Middelfart og hjem, i myldretrafikken :)
Jeg køber også gerne et sæt når du har dem igen, gerne med adaptere så jeg kan beholde de originale lys
Jeg har monteret en identisk lysbar dog på underkanten af hattehylden. Mener jeg gav 45 kr. inkl. fragt fra Aliexpress. Fungerer super fint.
Den fås her:
http:///..._0,searchweb201560_8
Jeg har monteret det ene af de to LED strips fra Comeback nu. SIKKE EN FORSKEL. Har kun monteret i den ene side indtil videre, da jeg lige skal have pillet plastic'en af i venstre side for også at montere en indkøbspose-holder, så der gad jeg ikke til at sætte noget på endnu. Billedet viser slet ikke hvor god den ene LED strip i virkeligheden er, det giver mere lys end vist på billedet. Jeg vil faktisk sige at hvis bilen bare kom med én LED strip i siden som denne, ville det være tilpas. Monteringen var ret nem, klares på et par minutter.
Gaven er i øvrigt en tung donkraft :)
Du eller en anden skulle vel ikke have et link til den løsning? Jeg har købt en Tesla fra 2017 uden at være opmærksom på at den kunne komme helt uden lys i trunk. Det er lidt belastende :)
Så noget hvor jeg uden at lodde kan koble mig på stik der allerede er gjort klar, ville være rigtig lækkert. De løsninger jeg kan google mig til, virker til at være en opgradering i tilfælde af at man har valgt lyspakken.
Hej hvis du ikke har noget lys i bagage rummet kan du købe disse led fra Abstractocean
https://abstractocean.com/pages/models-lights
disse kan monteres uden du skal ændre noget, hvis du ikke syntes der er nok lys andre steder kan de også benyttes.