Loading...
dk

Lys i bagagerum? | Tesla Forum

Comeback
Comeback Dec 1 '15

@TeslaFreak Ja/nej har man Premium lys er stikket brugt. og man skal tage en beslutning om hvor man vil koble sig ind eller kun bruge COB Led.

Jeg kommer med en løsning til foråret der løser det problem :)

Forummets indlæg er redigeret af Comeback Dec 1 '15
TeslaFreak
TeslaFreak Dec 1 '15

I den video jeg linkede til havde han også en adapter så begge kunne sættes til, vil nødig pille de originale fra og hellere ikke bryde de originale ledninger.

Klaus_
Klaus_ Dec 1 '15

@Comeback, kan du lokkes til at sende det i en kuvert engang (haster ikke)? Jeg vil hellere betale lidt ekstra for porto osv end at bruge 2 timer på at køre til Middelfart og hjem, i myldretrafikken :)

tintin
tintin Dec 1 '15

@Comeback. Har sendt en PM

Comeback
Comeback Dec 1 '15

Alle er solgt har dem igen i Januar :)

mdv
mdv Dec 1 '15

@Comeback Jeg er også interesseret - skriver du på denne tråd igen, når har nogen?

Gronhund
Gronhund Dec 1 '15
Jeg følger også lige lidt med.
Forummets indlæg er redigeret af Gronhund Dec 10 '15
TeslaFreak
TeslaFreak Dec 2 '15

Jeg køber også gerne et sæt når du har dem igen, gerne med adaptere så jeg kan beholde de originale lys

Michael
Michael Dec 2 '15
Samme her.
Icebreak
Icebreak Dec 10 '15
Jeg har lige købt en lille 15 cm led lys bar med 4 AAA 1,5 v batterier der har aut pir og lys sensor og sættes på via en klæbende magnetskinne - Klik og den tænder selv når trunken åbnes og det er mørkt nok og slukkeraut efter 15 sek uden bevægelse og tænder igen ved ny bevægelse. Super løsning uden ledning og til ca DKK 150 incl batterier der skulle holde i 2-3 år ved normalt brug. Ydermere kan lysbaren tages af magneten og bruges i sommerhus, båd eller garagen ved rep arbejde mv
Forummets indlæg er redigeret af Icebreak Dec 10 '15
Super70
Super70 Dec 10 '15
Icebreak, hvor har du købt den, den er da meget smart.
Gustavsfar
Gustavsfar Dec 10 '15

Jeg har monteret en identisk lysbar dog på underkanten af hattehylden. Mener jeg gav 45 kr. inkl. fragt fra Aliexpress. Fungerer super fint.

Den fås her:

http:///..._0,searchweb201560_8

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Dec 10 '15
TeslaFreak
TeslaFreak Dec 10 '15

Ja det ser faktisk smart ud. Høre også gerne hvor du har købt den henne.

SuneH
SuneH Dec 10 '15
Sådan en kunne jeg godt bruge. Icebreak, Kan Du poste et link til hvor de kan købes?
Forummets indlæg er redigeret af SuneH Dec 10 '15
Klaus_
Klaus_ Dec 28 '15

Jeg har monteret det ene af de to LED strips fra Comeback nu. SIKKE EN FORSKEL.  Har kun monteret i den ene side indtil videre, da jeg lige skal have pillet plastic'en af i venstre side for også at montere en indkøbspose-holder, så der gad jeg ikke til at sætte noget på endnu. Billedet viser slet ikke hvor god den ene LED strip i virkeligheden er, det giver mere lys end vist på billedet. Jeg vil faktisk sige at hvis bilen bare kom med én LED strip i siden som denne, ville det være tilpas. Monteringen var ret nem, klares på et par minutter.

Gaven er i øvrigt en tung donkraft :)

Comeback
Comeback Mar 13 '16

Så fik jeg monteret lys i Frunk

FLK
FLK Mar 13 '16
Comeback: Det ser godt ud! Har du alle stumperne med til Køge 2/4?
Comeback
Comeback Mar 15 '16
ja det har jeg
TheBoss
TheBoss Dec 11 '20
Quote from Comeback

@TeslaFreak Ja/nej har man Premium lys er stikket brugt. og man skal tage en beslutning om hvor man vil koble sig ind eller kun bruge COB Led.

Du eller en anden skulle vel ikke have et link til den løsning? Jeg har købt en Tesla fra 2017 uden at være opmærksom på at den kunne komme helt uden lys i trunk. Det er lidt belastende :)

Så noget hvor jeg uden at lodde kan koble mig på stik der allerede er gjort klar, ville være rigtig lækkert. De løsninger jeg kan google mig til, virker til at være en opgradering i tilfælde af at man har valgt lyspakken.

Comeback
Comeback Dec 11 '20

Hej hvis du ikke har noget lys i bagage rummet kan du købe disse led fra Abstractocean 

https://abstractocean.com/pages/models-lights

disse kan monteres uden du skal ændre noget, hvis du ikke syntes der er nok lys andre steder kan de også benyttes.

Sider: « 1 2 3 »