Loading...
dk

Dansk leveringsdato / leveringstidspunkt for Tesla Model S | Tesla Forum

Renedyhr
Renedyhr Jan 30 '14
Har lige fået en mail fra Lars Brandt fra Kirstinevej. Min P85 er afsendt fra Fremont og nu på vej tværs over USA. Det bliver stort :-)
ortkir
ortkir Jan 30 '14

Tillykke det bliver en formentlig eminent oplevelse

christer
christer Jan 30 '14
Idag var en god dag! Fik mail fra Anna fra Kirstinehøj at de kan udlevere min MS den 12/3. Fedt endelig at have en dato! Stor hilsen til alle! :)
Ruderen
Ruderen Jan 31 '14

Så gik min TMS i produktion - bestilte d. 24 oktober.

kajakaj
kajakaj Jan 31 '14

Levering udsat 1 dag til d. 12.3 så fruen kunne komme med over og hente drømmebilen. Et stort offer at skulle udsætte leveringen en hel dag, men husfred eller bil - husfreden vandt.

TwoChops
TwoChops Jan 31 '14
Nok det fornuftige valg :-)
Ole65
Ole65 Feb 2 '14

Min Tesla leveres den 19/3. Glæder mig helt vildt! Det bliver et skønt forår:-) Hilsen til alle herfra. 

rms
rms Feb 3 '14
Så blev det tæt med vores leveringer, min leveres den 20/3 :) glæder mig til at tage den første tur, tror ikke jeg skal overtales for et hente noget fra tanken det første stykke tid, benzin behøves der ikke mere derfra.. Bliver fantastisk!!, hilsen til alle :)
JF
JF Feb 3 '14

Langt om længe modtog jeg også min leveringsdato: 11/3 :-))) Måske jeg fik kajakaj's oprindelige tid :-)

Det bliver 5 lange uger.

Larsen
Larsen Feb 3 '14
Fik besked idag med information om, at min "S" har forladt Fremont og tøffer tværs over USA med tog. De af jer som på USA rejser har set disse tog, de ved at det er nogle enormt lange tog som kører forholdsvis langsomt, så det kan nok tage sin tid at komme til New York. Leveringsdato følger når den er ombord på skib til Amsterdam. Det bliver spændende, men det tyder på levering i Marts som lovet ved bestillingen i Maj sidste år.
kajakaj
kajakaj Feb 3 '14
Dejligt snart at få nogle Tesla-er at se i Jylland. Henter vores d. 12.3
TwoChops
TwoChops Feb 3 '14
Har også fået lovning på at få min P85 i sidste halvdel af marts.
Står dog dog stadig som "sourcing parts".
Flemming
Flemming Feb 3 '14
I overmorgen henter vi vores blå tesla 85s efter 8 mdn. og 16 dages ventetid hvor vi slidt hårdt på F5 knappen til My Tesla.
Forsikring er bestilt hos Tryk og bankchecken er bestilt.
32 Amp. Incl fast lader er klar på vores p - plads.
Så vi ser fremt til at vi ikke mere skal svare på spørgsmålene om " har i fået jeres Tesla " nå ikke " hvornår får i den så " . Osv.
Så nu er der kun 35 timer og 45 minutter tilbage.

Renedyhr
Renedyhr Feb 3 '14

Kommer der mere info på MyTesla når der står "Din Model S er nu blevet afsendt fra fabrikken" eller kommer info fremover fra Tesla Danmark?

Flemming
Flemming Feb 3 '14
Hej Rene.
Jeg fik en mail fra Lars Brandt om at bilen nu var på vej og at det var tid til at få ordnet forsikringer m.m. for ca 4uger siden.
Derefter ny mail for ca 14dage siden med endelig leveringsdato, og My Tesla oplyste nu at
Bilen var ved at blive klargjordt til afhentning
Kiefer
Kiefer Feb 4 '14
Citat fra TwoChops Har også fået lovning på at få min P85 i sidste halvdel af marts.
Står dog dog stadig som "sourcing parts".

 

 

Det er det samme her, har fået opkald fra Holland om at bilen er klar til levering sidste halvdel af marts, men står stadig som sourcing parts. Tesla DK sagde til mig i november at den ifølge deres oplysninger skulle produceres 10. februar. Så jeg er lidt spændt på om mytesla opdateres omkring den dato.

 

/Martin

kajakaj
kajakaj Feb 4 '14

Produktionstid 14 dage for mit vedkommende, men det afhænger af farvevalg. Min er rød.  Da de lakerer i bundter kan produktionstiden svinge mellem 2 og 4 uger. vh Kaj

rms
rms Feb 4 '14

@Flemming godt valg af farve :-) betaler du med bankcheck ved levering? og er der noget dokumentation fra banken man ellers skal have med eller hvordan? er selv ved at forberede den del til min levering...

kajakaj
kajakaj Feb 4 '14

Bankudstedt check er gyldig betaling. Jeg har fået denne besked fra TeslaDK:

Vedrørende betaling. Jeg vil gerne gøre opmærksom på, at vi kun modtager checks der er udstedt fra banken til Tesla Motors.

Dette er meget vigtigt, da vi desværre ikke kan levere bilen uden en bankudstedt check eller en overførsel der er synlig hos os senest på leveringsdagen. Husk, at en almindelig bankoverførsel kan tage 4-5 hverdage.

 

rms
rms Feb 4 '14

Tak for info, bankudstedt check bliver det så :-)

Så der bare at tælle dagene til levering

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... » »»
Dette emne er sticky