Loading...
dk

Dansk leveringsdato / leveringstidspunkt for Tesla Model S | Tesla Forum

Kabbel
Kabbel Dec 3 '15
Min skal hedde Testosteron :-)
Thor
Thor Dec 3 '15

Fuldkommen offtopic:


Jeg oplever at forummet hænger gevaldigt. Min nye tråd bliver ikke oprettet, samt et svar ikke dukker op under de seneste tyve svar ved indgangen.

Er jeg den eneste som har lagt mærke til det? Det er ens på både min arbejdspc, min privat windows pc, ipad og på min Macbook Pro.

Thor
Thor Dec 3 '15

Helt enig @Webcarbman..

Det er også derfor, at jeg ikke er 100% på navnet endnu. Jeg har prøvet, at vænne mig til det.. Meeeen..

Bum bum bum..

TeslaFreak
TeslaFreak Dec 5 '15

Nu står der 17-24 December på min.... Håber ikke det bliver den 23/24

Kiefer
Kiefer Dec 5 '15

Har fået besked om at jeg kan hente bilen på torsdag klokken 16. Tror jeg dog næppe kommer til at ske. Jeg er ikke interesseret i at hente bilen i aftenlys ;-)

At det så nok heller ikke skal tage meget mere end 15-20 minutter at lave overdragelse; konen kan jo tage det formelle og papirarbejdet, så skal jeg nok gå bilen minutiøst igennem for ridser og fejl.

Min hustru fik forøvrigt en mail fra en fra Tesla Holland på et tidspunkt, mailen var på engelsk, den valgte hun så at overse og kun kommunikere på dansk med den danske DS'er fra Århus. Det er jo typisk tyskere, de VIL bare ikke tale/skrive engelsk. Jeg havde ellers foreslået hende og svare på hollandsk. ;-)

Men det skal jo under alle omstændigheder blive godt at få en Tesla i huset igen, var her i forrige uge nede ved en kunde der ligger vel omkring 200 meter fra SuC i Middelfart, det var godt nok deprimerende at kunne tælle kronerne der blev suget ud af dieseltanken, for blot at kunne sidde og kigge over på dem der stod og ladede...

/Martin

priess
priess Dec 5 '15
Martin, hvor skal du hente? Hentede selv i Brøndby, hvor overdragelsen foregår indenfor, i god belysning
PEL
PEL Dec 5 '15
Den 9/12 klokken 1500 i Aarhus skulle jeg gerne have en 70D til at køre i :-) Vin 108XXX
/Poul Erik
Kiefer
Kiefer Dec 5 '15

Priess: Jeg skal hente i Århus.

/Martin

Mbr1964
Mbr1964 Dec 5 '15

Hvordan for man den endelig afhentnings dato/tid at vide? 

Kiefer
Kiefer Dec 5 '15

Du får en mail fra Tesla med et forslag, og denne dato vil så også fremgå på din MyTesla side.

/Martin

Mbr1964
Mbr1964 Dec 5 '15

Tak 

Minger
Minger Dec 6 '15
Jubii skal hente min 18-12 kl 11 i Brøndby total glæder mig håber ikke der er for mange fejl på den så bliver der aligevel jul i år
kensmark
kensmark Dec 6 '15

Du kan roligt glæde dig. Ja, der er lidt børnesygdomme og  finish er ikke som BMW, men det er fuldstændigt ligegyldigt: Køreglæden er unik, den flyver afsted uden en lyd, sniger sig rundt i byerne uden støj og os. Vi tager afsted for 3. gang sydpå snart - man skal kune lide at lede  efter løsninger med ladning i de små byer, der er lidt pioner stemning over det. Det er sjovt og det føles rigtigt.  Tillykke. 

jonson12
jonson12 Dec 7 '15
Venter stadig, teslafeberen er ududholdelig.
Lige opererede i halsen, og teslafeberen gør det ikke bedre
HJJ
HJJ Dec 7 '15

Ja så har jeg her kl. 15:00  fået afhentningsdato torsdag d. 17/12 kl. 16:00.

Rød 70 D, brune next generations sæder, autopilot og smart luftaffjedring.

Bestilt 26/9 , confirmed 30/9.

Det bliver en stor dag.

Gronhund
Gronhund Dec 7 '15

Jeg har fået en cirka dato, og en Final Invoice. Men skal jeg bare vente med at betale Invoice indtil de ringer, eller forventer de at man betaler den af sig selv?

Jeg kan jo lige så godt spørge her, da responstiderne til Tesla er "lidt" lange ;-)

webercarbmann
webercarbmann Dec 7 '15

Hej Gronhund. 

Du skal først betale ved modtagelse. De ville gerne have mig til at overføre udbetalingen forud men jeg overfører ikke mange penge forud for noget jeg endnu ikke har modtaget, så jeg medbringer en Bank Check når jeg henter vores bil på onsdag. Jeg mener ikke at de tager dankort. Det ville ellers være det letteste.  Vh Peter

HS
HS Dec 7 '15
Tillykke så langt. Du skal bare afvente at du får en præcis dag og tidspunkt, og så betale den 3 dage før. Har nu haft min i næsten 2 uger, og den er fed. Mh. Henrik
Minger
Minger Dec 8 '15
Har endelig fået leveret min i Brøndby men en skuffende levering sælgeren hørte slet ikke efter hvad jeg sagde til ham så følte man ikke blev taget alvorlig og der var næsten ingen strøm på så vi kunne ikke køre hjem så kørte til Tesla Karup og da vi var der stod der 11 kilometer tilbage så godt der ikke var længere
Thor
Thor Dec 8 '15

Jeg skal hente min i morgen. Jeg tror, at jeg ringer til dem og beder dem om at lade den op. Better safe than sorry. Jeg håber på en bedre oplevelse. :/ 

Jeg kender dog en som har en tesla, så egentlig behøver jeg ikke gennemgangen så meget, men rart at man får leveret den på en ordentlig måde - uanset hvor travlt de har.

Dette emne er sticky