Loading...
dk

Byd velkommen til Spotify i din Model S | Tesla Forum

Kristian70k
Kristian70k Jan 10 '16

tror der er er en del mere i den end der er i en ipad pro

Forummets indlæg er redigeret af Kristian70k Jan 10 '16
BlackPanther
BlackPanther Jan 11 '16
Så blev det juleaften 2015 :-)
PeterE
PeterE Jan 11 '16

Tjah, jeg fik da vist kun sneen og glatføret indtil videre - gad vide om den der Spotify julegave sidder fast i en kane et sted... :)

gronkjaer
gronkjaer Jan 11 '16

Er dette ikke nyt i appen ???? Skal lige siges at jeg desværre ikke endnu er en af de heldige specialudvalgte der har fået den nye opdatering...

Gustavsfar
Gustavsfar Jan 11 '16

Jo Summon delen under Notifications er nyt i appen men fungerer desværre kun i US indtil videre.

ILarsen
ILarsen Jan 11 '16

Feeeedt med Spotify. Til gengæld tror bilen nu, at den er en 60'er i stedet for en 70'er...

Gustavsfar
Gustavsfar Jan 11 '16

Spøjst. Jeg kan da godt vente lidt endnu på min opdatering hvis jeg så til gengæld bare får en opgradering til en 90ér  :-)

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Jan 11 '16
PEB
PEB Jan 11 '16
Citat fra ILarsen

Feeeedt med Spotify. Til gengæld tror bilen nu, at den er en 60'er i stedet for en 70'er...

Har du spillet meget 60'er musik på Spotify.....:-) 

ILarsen
ILarsen Jan 11 '16

Hahaha - ja, der er nok en sammenhæng. Så skulle det første nummer have været Spice Girls i stedet for!

Michael84
Michael84 Jan 12 '16

Hvad gør det ikon man kan trykke på under albumbilledet til højre? To pile der krydser hinanden?

AndersHoj
AndersHoj Jan 12 '16
Citat fra Michael84

Hvad gør det ikon man kan trykke på under albumbilledet til højre? To pile der krydser hinanden?

Er det ikke shuffle?

Forummets indlæg er redigeret af AndersHoj Jan 12 '16
Michael84
Michael84 Jan 12 '16

Jo! Selvfølgelig er det da det! Det havde jeg slet ikk tænkt på! :-)

Michael84
Michael84 Jan 12 '16

Er der andre der har forsøgt sig med at lave playlister? Jeg kan kun afspille playlister jeg kan søge mig frem til og lytte til stationer, feks "Nephew Radio". 

En anden ting er at fjerne en station man har tilføjet til favoritter - det synes jeg ikke fungerer... Skal man investere i premium konto for at få de sidste funktioner?

 

 

Icebreak
Icebreak Jan 12 '16
Med premium virker det hele 100%. Det er bare dejli.....
Michael84
Michael84 Jan 13 '16
Så er det nok bare at få lagt de håndører... Tak... :-)
dRxL
dRxL Jan 13 '16

Hmmm, jeg troede faktisk at det var en fuld spotify premium man fik igennem Tesla. 

Er der nogen der har en oversigt over hvad der "mangler" i den spotify adgang man får igennem Tesla i forhold til hvis man tilknytter sit eget spotify premium abonnement til afspilleren i bilen?

T3S7A
T3S7A Jan 13 '16

Jeg kan ikke gemme ( save ) albums, playliste mm. Den skriver godt nok save, og den gemmer også albums. Med ved næste tur, er det hele glemt igen. Må være en fejl.

cblading
cblading Jan 13 '16

Min Spotify vil stadigvæk ikke logge ind, den fejler konstant, nogle der har oplevet det samme og evt. har en løsning?

lysmanden
lysmanden Jan 13 '16

jeg har intet gjort og det virker automatisk

Jevi
Jevi Jan 13 '16

Er der nogen der kan fortælle  mig hvad "+" symbolet i Spotify playeren betyder ? Når man trykker på det bliver det til et blåt check-symbol. 

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »