Loading...
dk

Byd velkommen til Spotify i din Model S | Tesla Forum

JL
JL Jan 13 '16
@Javi: Så tilføjer du sangen til en liste under Songs under My music (det er det allernederste punkt i Spotify menuen). Bruger det en del hvis jeg hører en god sang fra en playliste.
Knudsen
Knudsen Jan 14 '16

@T3S7A: Jeg oplever samme problem - dog virker det fra tid til anden og andre gange er alle albums væk fra de gemte albums. Søger man albummet frem igen via søg, ja så står det faktisk som "Saved" - så dette er da en bug i nuværende version. 

 

@cblading: Har du været inde under Apps og media (node-ikonet) og scrolle ned til Spotify settings og reset til "fabriks-indstilling"..? (kan ikke lige huske nøjagtig hvad det hedder i menuen)

 

Forummets indlæg er redigeret af Knudsen Jan 14 '16
Basil
Basil Jan 14 '16
Citat fra dRxL

Hmmm, jeg troede faktisk at det var en fuld spotify premium man fik igennem Tesla. 

Er der nogen der har en oversigt over hvad der "mangler" i den spotify adgang man får igennem Tesla i forhold til hvis man tilknytter sit eget spotify premium abonnement til afspilleren i bilen?

hej , hvor finder man sin tesla acount og kode hende? 
tør ikke logge ud af Spotify  da jeg aldrig har fået koden oplyst ?
tak 
cblading
cblading Jan 14 '16

@Knudsen  ja jeg har prøver i flere dage at logge ind i spotify ved at restore Tesla account inde under music app. Bliver ved at sige "Setup failed"

Derudover har jeg prøvet at logge på med min egen Spotify konto, hvorefter den siger "Error logging in"

Tror jeg må prøve at kontakte Tesla i morgen. Lidt træls det ikke virker :-)

 

 

Gronhund
Gronhund Jan 14 '16

Har lige læst i en anden tråd, at hvis du er på WiFi, så slå det fra (så den kun ser 3G), og så burde det virke.

P.S. Næ, det var denne tråd ;-)

Forummets indlæg er redigeret af Gronhund Jan 14 '16
Skaarup
Skaarup Jan 14 '16
Er der andre der har oplevet bedre dynamik/lydkvalitet efter 7.1 update? Synes især det er tydeligt med Spotify numre, men også radio er bedre synes jeg.
Jeg har std. lyd.
gronkjaer
gronkjaer Jan 14 '16

Jeg syntes også lyden er blevet bedre...

JPH
JPH Jan 14 '16

#151

+1

Skaarup
Skaarup Jan 15 '16
Interessant. Sjovt at software kan bruges til at optimere ting, man tænkte der skulle ny hw til at fixe. A/C er også blevet markant bedre.
Klaus_
Klaus_ Jan 15 '16

Er der nogen der har haft held med at oprette playlists og finde dem frem igen på en anden enhed?

Jeg havde den teori at alle de playlists der fandtes, må være oprettet af andre brugere. Så derfor prøvede jeg med min egen Spotify bruger at oprette en playliste med et unikt navn så jeg kunne søge den frem igen - men hverken Tesla'en eller andre Spotify brugere kunne finde min public playlist. Og en kammerat prøvede også at oprette en public playliste, som jeg så skulle søge i min Spotify app (ikke i Tesla'en), og der fandt jeg heller intet. Så jeg tænker lidt på om Spotify har et playlist-problem...?

MEN, hvis man i Spotify programmet på computeren laver det der hedder en "Spotify URI", som er opbygget ala "spotify:user:username-her:playlist:ku92u1njlznfjdhu2" og den anden bruger søger på den, SÅ finder han min public playliste. Men det navn jeg har givet min playliste, kan han intet finde på. 

Jeg prøvede derefter at søge på min unikke spotify URI i Tesla'en, men den finder intet....

Umiddelbart havde det været en god plan til at oprette playlister på computeren med, som man så kunne tilgå fra Tesla'en - men af en eller anden grund kan Tesla'en ikke finde de public playlister man selv laver... så hvor pokker de public playlists den KAN finde kommer fra, aner jeg ikke!

PeterE
PeterE Jan 15 '16

Lyder underligt, jeg havde allerede et Spotify Premium abonnement og jeg havde allerede et par playlister - og de virker 100% som de skal i bilen. Jeg har ikke prøvet at lave nye playlists i Tesla'ens app men det skal jeg nok.

Klaus_
Klaus_ Jan 15 '16
Peter, du er vel logget ind med din egen Spotify konto i bilen, så derfor du kan bruge egne playlister? Fidusen var at bruge public playlister, så man selv kan lave en gratis playliste på computeren, som bilen så kan søge frem - men den finder ikke playlisten.
BlackPanther
BlackPanther Jan 16 '16

Tesla uden Spotify:

Billedresultat for smileys
Tesla med Spotify
Billedresultat for smileys
 

Forummets indlæg er redigeret af BlackPanther Jan 16 '16
dRxL
dRxL Jan 16 '16
Citat fra Skaarup Interessant. Sjovt at software kan bruges til at optimere ting, man tænkte der skulle ny hw til at fixe. A/C er også blevet markant bedre.

Det glæder mig at læse, at A/C pludselige kunne finde på at blæse meget kold luft ind er nok det jeg indtil videre har fundet metst kikset ved vores 70D'er. Håber også den er blevet bedre til at sende varme om til bagsæderne. 

PeterE
PeterE Jan 18 '16

@Klaus, jeg loggede faktisk kun på med mit eksisterende abonnement fordi jeg ikke kunne få det til at virke uden - og dernæst for at få mine egne playlists. Jeg har aldrig brugt public playlists desværre. 

Basil
Basil Jan 18 '16

@Klaus .  . Jeg kan heller ikke finde nogen af mine egne playlister og har også ændret nogen til unikke navne. Men de fleste er der når jeg bruger mit eget Spotify ID.Problemet er når børnene er på samtidig .

Mangler også den gode:sæt i kø funktion + offline playlist. Ærgeligt man ikke kan det .

Har også prøvet at "follow" playlist  lavet af en ven i mit ID , men den var der ikke når jeg gik på Teslas id .

 

 

 

Hviidbjerre
Hviidbjerre Jan 18 '16
Tilføj numre til playlister...
I dag tilføjede jeg nye numre til egen playliste (via mac på kontoret)
Disse numre kunne efterfølgende ikke findes i bilen. Efter reset (hold de 2 rulleknapper) kom de nye nymre til syne. - Det tyder altså på at en genstart/netværksafbrydelse tvinger spotify i bilen til at opdatere playlisterne.
Om det er tilstrækkeligt med et logout via settings ved jeg ikke, ligesom jeg ikke ved om en opdatering sker automatisk efter x tid.

Under alle omstændigheder kunne det være rart med "refresh" knap, samt en mulighed for at oprette "ny playliste" og "tilføj nummer" i bilen.
Heinzzz
Heinzzz Jan 20 '16
Hvorfor har jeg ikke fået opdateringen endnu? Jeg er kun på 3G, kan det være derfor? Aargghh...hvor er det frustrerende ikke at have Spotify!
Jabba
Jabba Jan 20 '16
Nogen der kan fortælle en Spotify newbie hvordan man laver playlister i bilen?
DeaconWP
DeaconWP Jan 20 '16

Jeg googlede lige how to make playlists on spotify. Der fik jeg mange gode svar.

Jeg læser dem lige igennem, og så kan jeg måske forklare dig det.

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »