Loading...
dk

Ny Update | Tesla Forum

Klaus_
Klaus_ Feb 29 '16
Ifølge mit wifi hotspot er der blevet downloadet cirka 4 GB data den 24. februar. Og jeg fik navigation update'en den 26. februar, måske den har hentet det meste ned den 24. februar, og så gjort det færdig den 25. om aftenen/natten?    Den 24. var en normal dag for mig, så der er ingen chance for at jeg har brugt 4gb på Spotify streaming, hvor jeg normalt ligger på 50-100 mb om dagen :)
IlTempoGigante
IlTempoGigante Feb 29 '16
@Klaus, jeg oplever samme. Jeg har bilen koblet til 3 Wifi hotspot og kun bilen er koblet til. Derfor kan jeg sige med sikkerhed, at der er hentet over 5 Gb til bilen men ingen information omkring kort update eller ny SW version. 
IlTempoGigante
IlTempoGigante Feb 29 '16
Ikke over 5 Gb men tæt på :-)
Klaus_
Klaus_ Feb 29 '16
Det er da pudsigt hvis den ikke har sagt noget til dig endnu omkring navigation update. Men min kom som sagt også et par dage efter den store download. Det er ikke til at vide hvordan de gør det... men det kræver da generelt at man lige er OBS på hvor meget data ens hotspot har.
pouls
pouls Feb 29 '16
Min updatede navigation for 4 dage siden uden jeg foretog mig noget. Den skrev blot om morgenen med gult, at den havde updated nav.
P85DK
P85DK Mar 8 '16
@Nostromo - der skal altid en ny firmware på når de installerer ludicrous !
Seppe
Seppe Mar 8 '16
Det har min også skrevet når dne har været til service, tror bare den kommer når de flasher firmwaren :-)
Kiefer
Kiefer Mar 8 '16
Bare påas på den ikke ender som den lånebil vi har lige i øjeblikket, der åbner soltaget spontant når man mindst venter det. Er det en feature eller en bug ;-)
Kiefer
Kiefer Mar 8 '16
Altså jeg håber så 5. gang er lykkens gang hvad angår holdbarhed på Drive units...

/Martin

lysmanden
lysmanden Mar 18 '16
Har fået en låne bil med gammel sw. Den har autopilot og vogn bane assistent som gør at den holder vignbanen.
Den har dog ikke Spootify og kører stadig på den gamle Rdio. Kan man på en eller anden måde "tvinge" ny sw i bilen !?
Kiefer
Kiefer Mar 19 '16
Nej, det er kun Tesla der kan gøre dette.

Fik forøvrigt endnu en opdatering i går. 

/Martin

TorbenS
TorbenS Apr 28 '16
Ja har også fået opdateringen men der er blank skærm ved destinations chargers !
PexJensen
PexJensen Apr 28 '16
TorbenS

Giv den lige lidt tid, så kommer de med.
Michael72
Michael72 Apr 28 '16
Fik updaten i går og jeg kan næste ikke se hvad der er af nyt. Udover noget med destination charge, som jeg ikke synes er eksekveret særligt godt, da de ikke fremgår på Supercharger overblikket. Man kunne have forestillet sig, at de havde være markeret en anden farve en den røde SuC, så havde de været lettere at se. 

Derudover er jeg i tvivl om hvem der kan tilgå dem, koster det noget eller skal man bo på hotellet for at få lov at lade? 

Lyngedrengen
Lyngedrengen Apr 28 '16
Citat fra TorbenS Ja har også fået opdateringen men der er blank skærm ved destinations chargers !

Hej Torben!

Det samme skete for mig og et par genstart afhjalp det ikke. Til gengæld kom de såsnart jeg indtastede adressen på een af destinaton charger stederne (jeg tog den fra screenshottet om, hvad der var i denne update - et hotel i Hanstholm). Du kan da evt se om det også hjælper dig :-).

VH

Jan

TorbenS
TorbenS Apr 28 '16

Hej Jan

Tak for tippet, det vil jeg forsøge..

MS
MS May 5 '16
Har netop installeret den seneste update - 7.1 (2.17.37) - og udover at der skulle genstartes på begge skærme før bilen kunne køre vil sidespejlene ikke folde ud. Og genstart proceduren løste ikke dette problem. Nogen der har været ude for det samme?
kr
kr May 5 '16
Jeg oplevede præcist det samme, genstart af begge skærme måtte der til, og tryk på knappen i døren for at folde spejlene ud.
Thor
Thor May 5 '16
Min far oplevede det samme. Vi genstartede begge skærme uden succes.

Ud af bilen igen, låse den, lade den stå i nogen sekunder og låse den op igen. Det virkede.

dRxL
dRxL Jun 16 '16

Bilen ville gerne opdatere i aftes, nogen der ved hvad det indeholdt?

(har tidligere foretaget den opdatering der kom sidst i maj)

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »