Loading...
dk

Ny Update | Tesla Forum

Werge
Werge Jan 10 '16
Kansmark: kun i USA i denne omgang, se evt post #14.
Der er også kommet Update her til morgen til App'en, men igen mest interessant for USA folket.
Knudsen
Knudsen Jan 10 '16

Jeg har også testet med reset som nævnt - og uden download er begyndt... Jeg kan se at den kun har lavet en enkelt OpenVPN forbindelse til Tesla, men ellers intet (ud over noget DNS forspørgsel). Så tror ikke på at dette har noget at sige... Mon ikke Tesla bruger VIN nummer eller noget helt andet til at bestemme rækkefølge.

Forummets indlæg er redigeret af Knudsen Jan 10 '16
Vinse
Vinse Jan 10 '16
Jeg ved intet, men kunne konstatere at jeg fik min version 7 noglelunde tidligt (efter forum at dømme) og jeg var på weekendtur i Tyskland på 3G da jeg fik den.
Kristian70k
Kristian70k Jan 10 '16
Tror det fungere hvis den er forsøgt sendt til bilen.. Så kan et reset fungere.. Men det kræver bilens vin nr er med under dem den i sendt puljen :)
TeslaFreak
TeslaFreak Jan 10 '16

4 resets, og stadig ingen updates, min wifi er også svag i teslaen så det kan være derfor.

LennartG
LennartG Jan 10 '16
Tak for tippet !
Har nu sendt al båndbredde mod øsen og foretaget Reset.
Hvis det virker er det jo et vaskeægte guldkorn !
Benjamin
Benjamin Jan 10 '16

har resettet mange gange og prøvet et par wifi. min updater ikke endnu og jeg glæder mig så meget :)

Kiefer
Kiefer Jan 10 '16

Har I husket at bilens højre fordør skal vende mod vest?

Alt i alt, der er ikke noget man selv kan gøre for at få en opdatering hurtigere...

/Martin

kr
kr Jan 10 '16

Har i prøvet dette her ? http://www.b.dk/verden/flyselskab-ofrede-geder-til-gud Der er da håb om at det fungerer... ;)

TeslaFreak
TeslaFreak Jan 10 '16

Ja kr. lige lidt hjælper det. :(

Gustavsfar1
Gustavsfar1 Jan 10 '16

Her er endnu en parkeringsvideo med vinkelret parkering med v.7.1 mens vi venter...

https://www.youtube.com/watch?v=ic8T-kUbaRM.

rbh
rbh Jan 10 '16

Og det er ikke kun os Tesla-ejere, der kan have sjov med parkering: https://www.youtube.com/watch?v=QksqWRqEfy0&app=desktop

DeaconWP
DeaconWP Jan 10 '16

Er det bare mig, eller er der i den video,som GustavsFar viser, ikke lige lovlig meget drejen på rattet, mens bilen holder bom stille? Det plejer ikke at være god latin at behandle sin bil på den måde.

Gustavsfar1
Gustavsfar1 Jan 10 '16

@rbh. LOL. Det var da noget af det mest absurde og morsomme klip længe

Renedyhr
Renedyhr Jan 10 '16
Nogen som har prøvet dette: Summon Your Tesla from Your Phone The Tesla Motors Team 10 januar 2016

Last Fall, Tesla Version 7.0 software introduced a range of new Autopilot active safety and convenience features to give you more confidence behind the wheel, increase your safety on the road, and make highway driving more enjoyable. The release of Tesla Version 7.1 software continues our improvements to self-driving technology. This release expands Autopilot functionality and introduces the first iteration of Summon.

Using Summon, once you arrive home and exit Model S or Model X, you can prompt it to do the rest: open your garage door, enter your garage, park itself, and shut down. In the morning, you wake up, walk out the front door, and summon your car. It will open the garage door and come to greet you. More broadly, Summon also eliminates the burden of having to squeeze in and out of tight parking spots. During this Beta stage of Summon, we would like customers to become familiar with it on private property. Eventually, your Tesla will be able to drive anywhere across the country to meet you, charging itself along the way. It will synch with your calendar to know exactly when to arrive.

The release of Tesla Version 7.1 software is the next step toward developing fully autonomous driving capabilities and delivering them through over-the-air software updates, keeping our customers at the forefront of driving technology in the years ahead.

Thor
Thor Jan 10 '16
@rene - Det er desværre kun i USA indtil videre.
Forummets indlæg er redigeret af Thor Jan 10 '16
TeslaFreak
TeslaFreak Jan 10 '16

Summon er stadig kun i beta i USA.

Renedyhr
Renedyhr Jan 10 '16

Øv ;-(

Klaus_
Klaus_ Jan 11 '16

Men de nævner ikke noget om opladning i garagen, når man bruger Summon...  på Superchargerne tænker jeg de på sigt vil løse det ved at have en mekanisk arm der selv kan finde vej til chargeporten?

Kiefer
Kiefer Jan 11 '16

De nævner så heller ikke noget om at det kun skulle være forbeholdt US bilerne indtil videre i deres seneste blog-indlæg.

/Martin

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »