Loading...
dk

Ny Update | Tesla Forum

Kristian70k
Kristian70k Jan 11 '16
Nu kan man se alle baner (har set hvor jeg er i midten med biler på begge sider ;)) og om det er en bil eller en lastbil man ligger bagved ;))
Kristian70k
Kristian70k Jan 11 '16
Plus klart forbedret tacc synes den er hurtigere til at skifte bane etc.. Holder bedre banen når man passere en afkørsel :) great
StigMiki
StigMiki Jan 11 '16

Men med version 7.0, hvor den kunne finde på at trække hen imod afkørslen, og man så holdt den på rette kurs, uden at autosteer slog fra, lærte den over et par gange, ikke at trække ud mod denne afkørsel den næste gang. Så, det at systemet lærer løbende virker...

Kristian70k
Kristian70k Jan 11 '16
Jeps.. Men man kunne ofte mærke et lille ryk.. Og det er væk, det er jo nok lært af de erfaringer med 7.0 men den lære helt sikkert endnu
Kristian70k
Kristian70k Jan 11 '16
Fårk jeg er vild med Spotify ;) 90'er hits så er man hæs når man når frem :)
TeslaFreak
TeslaFreak Jan 11 '16

Ti nu stiller når jeg ikke har fået min opdatering endnu Kristian :D

mortendk
mortendk Jan 11 '16

Nogen som har logget ind med egen Spotify account og benyttet egne playlister?
På min er der flere, specielt danske kunstnere som er fadet og derved ikke kan afspilles...

Klaus_
Klaus_ Jan 11 '16

I går (søndag) var der kun 25% der fik opdateringen i forhold til antallet lørdag, ifølge dem der har skrevet ind på trackeren: http://ev-fw.com/track-reports.php?ver=7.1

Mon de har lukket for hanerne igen, og dem der har fået nu, er en slags "public beta testere" i nogle dage, før vi andre lukkes ind?

TorbenS
TorbenS Jan 11 '16

Bare rolig... Det kommer sammen med vinterhjulene

Klaus_
Klaus_ Jan 11 '16

Nope, for jeg har netop fået min opdatering nu (det hjalp at "brokke" sig her i tråden, åbenbart :-) 

Vinterhjulene kom/kommer aldrig, så dem har jeg afbestilt for en måned siden......

kammersgaard
kammersgaard Jan 11 '16

Skal der holde to biler i båsene ved siden af, for at den kan parkere automatisk?

T3S7A
T3S7A Jan 11 '16

Ja.

Hurtig video, da jeg lige skulle teste det. ( glemte at vende tlf rigtig )

https://www.youtube.com/watch?v=KbzExvsQTDE

Klaus_
Klaus_ Jan 11 '16

@T35S7A, Ser ud til at den klarer det ganske fint på din video. Sikkert ingen sag når båsene har en tilpas bredde. Der hvor jeg parkerer dagligt, og faktisk bakker ind, er jeg nødt til at holde tættere på den ene bil end den anden, for at kunne komme ud af bilen - og minimere chancen for bilkabuler... det kan man sikkert ikke fortælle autopark softwaren at den skal gøre.

dRxL
dRxL Jan 11 '16

Så fik jeg også notifikation på app'en. Glæder mig til at komme hjem til bilen, men lidt ærgerligt at jeg ikke kan starte opdateringen via app'en, så den er klar når jeg kommer hjem.

Kristian70k
Kristian70k Jan 11 '16

ja det er også en underlig ting man ikke kan det.. ville være nemt

ABCCC
ABCCC Jan 11 '16
Jeg har fået notifikation på App'en - men jeg kan ikke lige se hvordan jeg får bilen til at opdatere - hvor er "knappen" ?

/Anders
GO4IT
GO4IT Jan 11 '16

Du skal ud i bilen og trykke på ikonet med et ur øverst på skærmen ;-)

Lau
Lau Jan 11 '16

Det er en noget bøvlet bil, man skal ligefrem op af sofaen!

Kristian70k
Kristian70k Jan 11 '16
Ja det er sku utroligt ;)
ABCCC
ABCCC Jan 11 '16
Ja ja drenge - har sgu' da siddet i bilen i væsentlig længere tid end jeg har lyst til at fortælle konen for at lede efter opdateringen efter at jeg fik notifikationen i lørdags - men ingen ur eller andet at trykke på. Nu gik jeg så ned til den igen - og vupti - stor opdatering midt på skærmen. Man skal åbenbart skrive her på forum for at få lortet igang
Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »