Loading...
dk

Ny Update | Tesla Forum

Kristian70k
Kristian70k Jan 11 '16
Ja det har du ret i :) det gir lige det sidste :)
Kiefer
Kiefer Jan 11 '16

Så er den også på vej her, hverken bønner, WiF eller andre sjove ting, men en tur ud til en mælkekartonfabrikant, og vupti så kom beskeden om opdatering... Så nu står bilen i en lun opvarmet garage og opdaterer :-)

/Martin

dRxL
dRxL Jan 11 '16

Nu iler jeg hjem fra arbejde, men før jeg sætter bilen til at opdatere sig selv har jeg brug for at vide hvor lang tid opdateringen ca. tager, da jeg skal bruge bilen inden alt for længe i aften. Så nogle ca. bud på hvor lang tid jeg skal afsætte til at bilen gennemfører opdateringen?

Skeel
Skeel Jan 11 '16

Min brugte ca. 60 minutter via WiFi. Ærgeligt at summon funktionen ikke er frigivet her i Europa, nogle der ved hvorfor det kun er Amerikanerne der får lov til at få funktionen først?

T3S7A
T3S7A Jan 11 '16

Når bilen skriver den har en update klar - Så er den hentet. Så har det ikke længere noget med Wifi eller 3G at gøre. Så er updaten hentet, men ikke installeret endnu. 

Så hvis du har update klar, tager det ca 45min. 

Maho
Maho Jan 11 '16

Enig i at den ikke skal bruge nettet til inst, men synes min inst tog tættere på 1 1/2 time...... 

Knudsen
Knudsen Jan 11 '16
Så fik jeg også en opdatering... Og den er i gang med at opdatere i skrivende stund.

Opdateringen er beregnet til 1:40 - så man skal ikke opdatere hvis man lige skal ud at køre med det samme...
Forummets indlæg er redigeret af Knudsen Jan 11 '16
dRxL
dRxL Jan 11 '16
Jeg har 45 minutter, men ikke 90 minutter, som var det bilen også advarede mig om det ville tage. Det må blive lidt senere så. Mange tak for svarene. 
T3S7A
T3S7A Jan 11 '16

Tog omkring 30 min i vores ikke auto pilot Tesla og omkring 1 time i den med auto pilot. 

gw
gw Jan 11 '16
@T3S7A lækker overskudsagtig kommentar :)
Super70
Super70 Jan 11 '16
Jeg har også sat alle mine teslaer til at update.
KimT
KimT Jan 11 '16

1h40 har de skrevet ved alle de opdateringer jeg har fået. Min er lige blevet færdig. Det tog 62min.

dRxL
dRxL Jan 11 '16
Da jeg så nu er kørt til min aftale, og havde tænkt mig at lade den opdatere mens jeg var her, er det lille gule ur forsvundet....! 

Kan der være noget om at bilen insisterer på at have en minimum mængde energi i batteriet, f.eks 90 %, før den vil opdatere? 
Michael84
Michael84 Jan 11 '16
dRxl: det tror jeg ikke, da min lige nu er startet på opdateringen uden ledning og 30% på batteriet...

Har du prøvet at genstarte skærmene?
Malte
Malte Jan 11 '16

Jeg startede min update med 27% på batteriet. Den er netop blevet færdig og pludselig er der 29% på batteriet... Hmmm... :-/ 

Michael84
Michael84 Jan 11 '16
En anden mindre heldig har fået downgraded en 70'er til en 60'er, så det ska du nok ikke klage over... :-D
PeterE
PeterE Jan 11 '16
Så er vi i gang :)
gronkjaer
gronkjaer Jan 11 '16

Jeg har reset alt... op til? aner ikke hvor mange gange. Har bedt til nord syd, øst og vest, prøvet wifi, 3g, holdt den i sollys, og skygge, varmet den med føntørrer, og kælet for læderstuen, men ak, ingen update endnu... :-)

Forummets indlæg er redigeret af gronkjaer Jan 11 '16
Tue
Tue Jan 11 '16
@Malte. Samme forøgelse her. Den står efter update pludselig over change limit. Tror det er fordi den har ladt mens opdatering pågår.
IlTempoGigante
IlTempoGigante Jan 11 '16
Jeg må have penge til gode hos Tesla. Efter opdatering har jeg nu også en 60 i stedet for den 70 jeg troede jeg havde købt!?
Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »