Loading...
dk

Ny Update | Tesla Forum

T3S7A
T3S7A Jan 14 '16
Citat fra KXR Raymond, det er ikke lade porten, men release af selve kablet. Hvordan gøres det i 7.1?

Som i 7.0.

Hvis det er org. tesla type 2 - Tryk på knappen på stikket.

Ellers tryk 2 gange hurtigt efter hinanden på taget på FOB ( Nøglen ) 

PEB
PEB Jan 14 '16
Citat fra KXR Raymond, det er ikke lade porten, men release af selve kablet. Hvordan gøres det i 7.1?

Jeg har i al den tid jeg har haft min brugt at holde bagagerumsknappen på nøglen nede i ca 4 sek. Det udløser kablet.

NeWT
NeWT Jan 14 '16

Så kom der endnu en update!
Opdaterede til 7.1 for 4 dage siden og her til morgen dukkede så endnu en opdatering op på skærmen.

Nogen der ved hvad den indeholder?

SuneH
SuneH Jan 14 '16

NeWT: Er den en 70'er du har? Så er det måske en rettelse til problemet med at 70'ere blev vist som 60'ere?

Jeg har ikke fået 7.1 endnu, ikke engang i den oprindelige version.... Men det er vist også OK at vente til de har løst problemerne.

NeWT
NeWT Jan 14 '16

yes, 70D

Knudsen
Knudsen Jan 14 '16

@NeWT: Hvilken version er du på nu...? (kan ses ved at trykke på Tesla logo øverst i midten)

dRxL
dRxL Jan 14 '16
Jeg oplevede at opdateringen til min 70d blev annulleret udefra, efter at den var downloadet og bilen havde meldt sig klar. 
Nu her kl 11:15 meldte bilen sig igen klar og jeg har valgt at tage 'chancen'  og er i gang med at installere. Så det ville passe godt med at det også er opdateringen med 70->60 fix jeg nu får. 
Mobileineurope
Mobileineurope Jan 14 '16

Jeg installerede 7.1 i forgårs og alt ser ud til at virke. Nu er der en ny update. Nogen der ved hvad der er rettet - udover måske S60 fejlen på nogle biler?  Min 70D var ikke blevet til S60. 

NeWT
NeWT Jan 14 '16

@Knudsen Den viser nu 2.9.172

Ledsager
Ledsager Jan 14 '16

Er nogen med en 85D der har fået en opdatering eller er den kun til 60/70.

ElPeter
ElPeter Jan 14 '16

@Ledsager: jep har fået til min 85D

Knudsen
Knudsen Jan 14 '16

@ElPeter: Er det til version 7.1 (2.9.172)..?

CarstenHansen
CarstenHansen Jan 14 '16

Har også fået 7.1 til min 70D for et par dage siden. Og den forblev en 70D efter opdateringen. Nu har jeg også modtaget en endnu nyere opdatering, går ud fra det må være rettelser til nogle fejl de har fundet i 7.1. 

Gronhund
Gronhund Jan 14 '16

Er det bare mig, men hvis det kun er dioderne der er tændt foran, så er der slet ikke noget lys symbol i instrumentbrættet (ud over den grå Auto langt lys). Jeg blev nød til at tænde lyset manuelt, indtil jeg fandt ud af at dioderne rent faktisk var tændt. I den gamle synes jeg da der var indikation af om lyset var tændt, selv når det kun var dioderne. Eller er det mig der er helt gal på den?

edge
edge Jan 14 '16

Der var heller ikke indikation af alm. kørelys (diolys) foran før. Kun når man manuelt tændte det sammen med baglygterne - ligesom nu.

Kemikeren
Kemikeren Jan 14 '16

Jeg fik en notits om ny opdatering her til morgen. Jeg har allerede fået installeret 7.1 for et par dage siden - er jeg den eneste der har fået det?

(Den bliver opdateret i nat - der har ikke været tid inden, og nu vil jeg prøve en natopdatering efter seneste selvvalgte tid)

TJespersen
TJespersen Jan 14 '16

Jeg fik også en opdatering til 7.1 (2.9.154) i mandags.
Og i dag blev den opdateret igen - nu til 7.1 (2.9.172).

Første gang tog det ca. 1 time - anden gang tog det kun ca. 20 min   :-)

Jeg skimmede release notes igen - det så ikke ud til at de havde ændret sig. Så det er formodentlig små-rettelser ... måske i forhold til model-numre   ;-)

Jeg har en 70D, der dog ikke blev "nedgraderet" i første opdatering.

jenslm
jenslm Jan 14 '16

Jeg trykkede release-notes væk med det samme, da jeg skulle køre på arbejde og ville bruge tlf + media apps. Er der en måde, hvorpå de kan komme frem i bilen igen?

muller
muller Jan 14 '16

Tryk på Tesla T'et i toppen i midten og tryk på Release notes på info skærmen.

HRH
HRH Jan 14 '16
@kr. Mange tak
Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »