Hilbert, vi er helt enig med at man skal tage hensyn til andre ejer. Det er jeg nu også meget sikker på, at største delen gør. Men det ændre ikke på, at man nogle gange godt kan have brug for at lade til mere end 80%. Eks. skulle jeg fra Middelfart til Hørve. Ca 160km, for at komme tilbage til Middelfart og den vej hjem, var jeg nød til at lade til 95% og så endda tænke på hvordan jeg kører. Det er jo ikke rat, at man skal føle sig som en forbryder fordi man lader mere end 80%.
Tesla har solgt deres biler på gratis strøm. De har solgt bilerne til folk i lejligheder, og folk uden lade muligheder. Kan godt være det ikke står skrevet som reklame på Tesla side, men deres sælger har solgt den på det.
Igen, hvis det ikke var tilladt - så forklar alle de Supercharger i London?
Hvad berettigere dig eller andre til at bruge Superchargerne meget mere ofte ( og derved belaste hele system meget mere ), end ham der lige lader en, to gange i uge, selvom det måske kan kaldes for en lokal opladning? Tænk hvis alle Tesla ejer kørte lige så meget som Tesla Bjørn - Det har vi jo ret til, i følge dig. Så skulle der lige 10 gange så mange supercharger op. Så i stedet for at se sig sure på dem som næsten ikke bruger det, så vær dog glad for de ikke bruger det så meget som en selv!!! I har jo betalt det samme i tilskud til strømmen og chargerne! Så hvis om noget, så skulle der i stedet for en maks antal kW / gange man kan lade på Supercharger. - Jeg ønsker slet ikke noget af det, men er bare træt af at høre om folk der mener de er mere værd end andre.
Mener stadig man skal klage til Tesla. Ønsker de ikke at løse dit problem, så må du jo tage stilling derfra om det er en bil du vil beholde med de vilkår der nu engang er.