Loading...
dk

[Afsluttet]Hit and run - Brug for jeres hjælp til at finde nummerplade | Tesla Forum

Singh
Singh May 2 '16

Min bil er åbenbart magnet for uheld. Min kone har lige været involveret i et færdselsuheld, og den skyldige modpart vælger at forlade stedet efter at have sagt at han lige ville parkerer sin bil. 

 

Han kørte ind i fordøren overfor rødt lys, så min kone kunne ikke komme ud indtil han bakkede. Hun troede at han var ved at parkere og ville komme over, men han valgte at stikke af fra stedet og hun nåede ikke at notere nummerpladen, og det gjorde de 3 vidner heller ikke.

 

Jeg har Dashcam(Blackvue) i bilen, men vinkel er uheldig og det er rigtig svært at se nummerpladen. Jeg er igang med at lege CSI selv, men vil meget gerne have hjælp til at finde nummerpladen ud fra videon, da jeg har lidt svært ved det.

 

Er der nogen der kan hjælpe?

 

*Edit* - Politiet har taget den herfra.

Forummets indlæg er redigeret af Singh Jul 11 '16
ODE90D
ODE90D May 2 '16
Det er ikke nemt at se, men det gør vist ikke meget forskel. Du hænger på minimum 50% af skylden alligevel - og så kan det være lige meget ud fra et forsikrings perspektiv. Din kone kører teknisk set overfor rødt (der er gult længe inden hun kører ud), og den anden bil befinder sig allerede i krydset, da hun kører ud, og hun burde derfor have vist hensyn til den.
Singh
Singh May 2 '16
For at holde komplet stille ville hun skulle have bremset hårdt op og den anden bil overfor rødt og stak af - Men nu er diskussionen ikke så meget hvis skyld hvad er, det må forsikringen udrede.


Det jeg ønsker hjælp til er nummerpladen eller dele af nummerpladen(samt hvis nogen er sikker på hvilken Opel model det er), så jeg måske kan finde resten. 

Forummets indlæg er redigeret af Singh May 2 '16
MartinPedersen
MartinPedersen May 2 '16

Her er hvad man kunne gøre:
Kør ud og find den vej han stensikkert er kommer fra, og kørt ad.

Se om der sidder nogen kameraer, f.eks. på tankstationen.