Loading...
dk

Model X Tour, Jylland og evt Fyn | Tesla Forum

DeaconWP
DeaconWP Jun 10 '16

Hejsa.

Jeg regner med at køre lidt rundt og fremvise den nye Model X, når jeg får den.

Du kan i denne tråd fortælle, i hvilket område af Jylland og Fyn, at du ønsker jeg kommer forbi, i nærheden af dig.

Så vil jeg planlægge og annoncere fremvisninger ud fra ønskerne.

Vi ses derude

MartinPedersen
MartinPedersen Jun 10 '16

Hvornår får du den?

DeaconWP
DeaconWP Jun 10 '16

Det bliver i denne måned. I den sidste hele uge i juni, regner jeg med.

Brian1
Brian1 Jun 10 '16

Du er velkommen her i Hornslet. Jeg vil gerne se en Signature da jeg desværre ikke have råd til en!

SimonHN
SimonHN Jun 10 '16
Randers Supercharger vil være fint. :)
krabbe
krabbe Jun 10 '16
OFF topic men Så en model X på prøve plader ud for Tesla Bredgade her til formiddag, passerede i min model S så nåede ikke at stoppe for foto, den er cooool !
Kiefer
Kiefer Jun 11 '16

Tesla har sagt de kan udlevere vores omkring den 28.6. Vi har så behov for bilen den dag, så aftalen er at de vil udlevere i weekenden den 25-26.6. Derefter hedder det roadtrip til Schweitz for at hente vores nye hund.

Så i uge 26 vil det være muligt at se en Model X på forskellige SuC'er ned igennem Tyskland. Et stop omkring Legoland i det sydlige Tyskland bliver det nok også til :-) 

MandM
MandM Jun 14 '16

Det lyder rigtig godt Deacon - oplagt en tur forbi Middelfart

Ellers er der helt sikkert kaffe og et kraftstik klar i Tørring ;-)

spaceman
spaceman Jun 14 '16

Rødekro SC ville også være nice, hvis du kommer så sydligt..

DeaconWP
DeaconWP Jun 21 '16

Så er der en plan for den første Model X tour.

Jeg henter min Signature i København på torsdag d. 23/6

Jeg forlader København efter udleverings eventen, og stopper i Slagelse SuC, Middelfart SuC, samt Aarhus.

Det starter først kl 18, så jeg skriver her, når jeg kender mit afgangstidspunkt fra København.

Jeg holder en pause hvert sted på 10 til 15 minutter, så hvis der er nogen der skal kigge, så bliver der sikkert lige tid til det. Ses derude.

SuneH
SuneH Jun 21 '16
Tillykke Deacon. Torsdag er Skt.Hans aften, jeg er afsat til anden side. Det tror jeg også mange andre er, tror der bliver god plads på SuC'erne... Ville ellers gerne have set vidunderet. Det må blive en anden gang.
KS
KS Jun 21 '16

Deacon, Sving forbi Hundige Havn, der er et par pølser på grillen :-)

Ovenstående årsagen til jeg ikke kommer og henter kl 18.

mbk
mbk Jun 22 '16
Citat fra DeaconWP

Så er der en plan for den første Model X tour.

Jeg henter min Signature i København på torsdag d. 23/6

Jeg forlader København efter udleverings eventen, og stopper i Slagelse SuC, Middelfart SuC, samt Aarhus.

Det starter først kl 18, så jeg skriver her, når jeg kender mit afgangstidspunkt fra København.

Jeg holder en pause hvert sted på 10 til 15 minutter, så hvis der er nogen der skal kigge, så bliver der sikkert lige tid til det. Ses derude.

Ærgerligt der ikke er en SuC i Odense, så var jeg da helt sikkert kommet for at glo. 
DeaconWP
DeaconWP Jun 22 '16

mbk: Hvor vil du da foreslå det skal være på min vej hjem?

ErikBH
ErikBH Jun 22 '16

Deacon hvis det ikke bliver for sent når du når til Vejle, synes jeg du skal stoppe ved Bilka, så kommer jeg op og sparker dæk :-).

/Erik

mbk
mbk Jun 22 '16

@Deacon, måske her:

Volderslevvej 1, 5260 Odense S

Ved Butterfly fitness parkeringsplads, det er lige ved rundkørslen, ved motorvejen.

Jeg bor 3km fra og vil nok køre derop, så et hvert andet sted i nærheden af Odense vil ikke være et problem for mig..

Forummets indlæg er redigeret af mbk Jun 22 '16
Flemming
Flemming Jun 22 '16
Hej Deacon
Du ønskes tillykke med din nye bil som du får i morgen. Jeg har desværre i mulighed for at mødes med dig i morgen i Køge. Hvad er prisen for den bil som du vil sælge
Hilsen Flemming
DeaconWP
DeaconWP Jun 22 '16
Flemming. Jeg har en annonce til den snak.
Erik. Det bliver nok snart for mange stop. Jeg har skolebarn til fredag morgen med i bilen.. Og er allerede nok lidt for flink. Men jeg vil tænke på alle, når jeg planlægger i fremtiden.
mbk
mbk Jun 23 '16

@Deacon

Fuld forståelse herfra. God tur :)

ErikBH
ErikBH Jun 23 '16
Citat fra DeaconWP Flemming. Jeg har en annonce til den snak.
Erik. Det bliver nok snart for mange stop. Jeg har skolebarn til fredag morgen med i bilen.. Og er allerede nok lidt for flink. Men jeg vil tænke på alle, når jeg planlægger i fremtiden.

det er helt fint Deacon. Jeg var ude og køre i en med Tesla på Bornholm da vi havde den udstillet i FDEL, så jeg har oplevet en X, det kunne bare have været hyggeligt - også at se Deacon endelig i egen elbil ;-).

Tillykke med den og god tur rundt i landet.

/E 

Sider: 1 2 3 4 5 »