Loading...
dk

Aktiekurs / fremtid | Tesla Forum

MrCoffee
MrCoffee May 3 '17
Batterifirmaer og firmaer der har med processorer og selvkørende teknologi at gøre ala NVIDIA og lign.
mbk
mbk May 3 '17
Citat fra Invisibletycoon Fik kontakt til nogle i " ludomaniforeningen" fordi jeg kom at kalde mig selv for ludoman.
Der blev jeg belært om at det hedder ludomani når man taber alle sine penge, men investering hvis man tjente mange penge med heldige aktiekøb.
Jeg har handlet aktier i en meget lang årrække og var egentlig kun int i følelsen fra teslaejere om bilens fremtid.Den begejstring og beskyttertrang som teslaejere udviser overfor kritikere er for mig beviset på at vi med måske kultaktie og så er det jo spændende hvor højt vi kan komme om nogle år.
Jeg har selv købt en tesla og tror vel lidt på den som en fremtidig bil. Altså vil aktiekursen om et par år med overskud ligge i 600-700.
Kunne have købte i kurs 39, men var vel lidt pylret og ventede.
Forsøger at finde fremtidsaktier ala iphone,genmab,netflix etc.
Jeg er enig i at alle aktier er værdibaseret på fremtiden 1-2-3 år frem i tiden både op og ned.
Jeg mener at al handel med aktier er investering uanset 1 eller 100 aktier trods de fleste er tro baseret.
Bankernes advarsel holder mange fra selv at investere af skræk for tab, men til gengæld får man lave afkast incl. Et par livremme og seler.
Pocketmoney ja jeg har egentlig ikke brug for pengene, men børn og børnebørn kan vel få glæde af dem.
Grunden til jeg ikke spreder helt vildt er det lave afkast og at jeg ikke kan magte at holde øje med mere end 2-10 aktier.
Jeg kikker efter den de næste 2-3 aktier der indeholder stigninger på 10-15 gange om 5 år.
Nogle bud.

Der findes vist ikke nogen på børsen endnu, men jeg vil nok satse på dem der ser ud til at kan levere kunstig kød i store mængder. 

mbk
mbk May 4 '17
Bang, og så er vi på 296USD, samtidig med en lavere dollar kurs end et par uger siden. 
Sider: « 1 2 3