Som nogle måske nok har set har der holdt en Tesla Model X i nødsporet ved Randers i dag.
Det var vores. hustruen overså, at bilerne foran stoppede på motorvejen og det gjorde bilen så også, altså overså at de stoppede. Med det resultat at hun når at dreje lidt ud til højre, men rammer bilen foran så fronten bliver godt ødelagt.
Ingen kollisionsalarm, eller nødbremsesystem reagerede... Til gengældt skabte det en ca. 8 kilometer lang kø, og Sønderjyske nåede trætte frem til kampen mod Hobro, som Hobro så vinder :-)
Konen har det efter omstændighederne ok, både hustru og børn blev kørt på skadestuen. Men alle er hjemme igen. Jeg har nogle billeder jeg kan poste senere. Bilen skulle have været bugseret til Crashpoint i Århus, men der var lukket så den holder nu i en garage ude ved Falck, også i Århus.
Men jeg skal da godt nok lige love for at det skabte kø, at det var en Model X der holdt derude. Jeg var selv lige kort forbi for at hente nogle værdigenstande i bilen inden Falck fik den væk. Og mange var jo ved at støde sammen fordi de både skulle kigge OG tage billeder. Helt ufatteligt...!
/Martin