Loading...
dk

Bryllupskørsel | Tesla Forum

KimT
KimT Jul 28 '18

Det var en hyggelig tur, men gæsterne må godt nok have haft en varm dag.

ikiefer
ikiefer Jul 29 '18
@Deacon
Hvor er I søde ved jeres gomore-passagerer, men det ville jo have været høfligt lige at hilse på! ;-) Jytte kørte en passager helt ned på en campingplads, fordi der vist ikke gik flere busser. Der stod jeg så inden for døren og tog imod jeres passager/min veninde, hvor det kort efter gik op for mig, at det var jer hun havde mødt. Men da var det for sent. Der var ellers kæmpe musikfest. Det havde da været hyggeligt at hilse på. I er velkomne en anden gang. Der er jo ikke så langt igen.

Hvor bliver verden dog lille nogle gange...

/Ida
Gustavsfar
Gustavsfar Jul 29 '18

Mange tak for jeres store opbakning til arrangementet i går, og tak for jeres store entusiasme som gæsterne virkelig fik at føle :-)

 

Efterfølgende kom der utrolig meget positiv respons fra gæsterne på jeres venlige og imødekommende måder at være på.

 

Jeg skal desuden hilse fra brudeparret, og takke jer mange gange for super vellykket arrangement som helt sikkert vil blive husket længe. Gommen glæder sig til at kunne betale jer tilbage i september :-)

 

Mht. til teslamiddagen lørdag den 15. september så er der umiddelbart 2 muligheder for overnatning i lokalområdet.

 

Den ene mulighed er på Billeskov Herregård. Jeg har undersøgt at denne lørdag er ledig hos dem. De råder over 20 enkeltværelser (med 140 cm senge som i princippet kan anvendes som dobbeltsenge) og 8 reelle dobbeltværelser.

 

Kontakt til Billeskov Herregård er Nadine på tlf. 22 55 45 07 eller på mail: nfh@midtonline.com.

 

Den anden mulighed er på Fjeldsted Skovkro som ligger knap 10 km fra Aulbjerghus. Booking kan ske på tlf. 64 88 16 60.

 

Begge steder koster et enkelt/dobbeltværelse 6-800 kr.

 

Den største udfordring denne aften bliver nok at finde taxaer til transport da dette er en mangelvare på disse kanter…

 

Jeg vender tilbage med yderligere detaljer vedr. denne aften når vi nærmer os september.

 

/Kristian



 

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Jul 30 '18
CanEl
CanEl Jul 29 '18
Quote from Gustavsfar1

Mht. til teslamiddagen lørdag den 25. september så er der umiddelbart 2 muligheder for overnatning i lokalområdet.

 

det er aftalt at det er den 15 september at vi skal mødes igen!  ikke?

Forummets indlæg er redigeret af CanEl Jul 29 '18
Gustavsfar
Gustavsfar Jul 30 '18

Jo det var en slåfejl fra min side. Det er korrekt at middagen er den 15 september. Jeg fik kun 3 timers søvn natten til i går, så jeg var en anelse klatøjet i aftes da jeg skrev indlægget ;-) 

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Jul 30 '18
JCBX
JCBX Aug 2 '18
Har vi ellers en tidsplan for den 15. Sep. ...

Tænker på om det er til frokost eller aftensmad



.
Gustavsfar
Gustavsfar Aug 2 '18

Jeg havde egentlig forestillet mig at det skulle være om aftenen, men hvis det passer majoriteten at det bliver et frokostarrangement vil det sikkert også være muligt.

Jeg hører gommen når han er kommet hjem fra bryllupsrejse hvad der er muligt og vender tilbage.

JCBX
JCBX Aug 2 '18
For vores vedkomne ... så helst aften
SteffenFabrin
SteffenFabrin Aug 2 '18

Samme som JCBX

MOS
MOS Aug 2 '18
Også helst aften.
Morfog
Morfog Aug 2 '18

også helst aften herfra

migselv
migselv Aug 2 '18
Vi favoriserer ligeledes aftenen. 
griffel
griffel Aug 2 '18
Aften - helst...

/Jakob :-)
Gustavsfar
Gustavsfar Aug 3 '18

Tak for tilbagemeldingerne. Vi satser på middag om aftenen :-)

DeaconWP
DeaconWP Aug 4 '18

Jeg tør godt stemme på middagstid, altså frokost.

En kammerat har lige sendt en invitation til en fødselsdagsfest om aftnen. hehe

 

Janblikk
Janblikk Aug 11 '18

Velbekomme, dejligt at se så mange forskellige denne dag.
Også helst aften herfra d. 15. sept.
Mvh Jan

Gustavsfar
Gustavsfar Aug 24 '18

I løbet af den næste uges tid får jeg info om tidspunkt og menu for chaufførmiddagen den 15. september.

Jeg kan dog allerede nu afsløre at det bliver et aftenarrangement :-)

Hvis I af en eller anden årsag er blevet forhindret i at deltage, vil jeg meget gerne have besked senest 1. september.

Indtil videre har jeg fået afbud fra KimT og muligvis også DeaconWP.

God weekend!

Kristian

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Aug 24 '18
DeaconWP
DeaconWP Aug 31 '18
Hej.

Er der nogen af jer, der kommer alene, så der eventuelt er en plads, som jeg må lægge beslag på? Der er jo plads til to gæster til spisningen pr bil, og da min yngste søn skal på spejderlejr, kan jeg bruge en ekstra, så jeg kan invitere både min fætter og hans kone til at bruge min ene plads?
Støder jeg nogen ved at spørge, så på forhånd undskyld. :-)
Gustavsfar
Gustavsfar Sep 3 '18

Onsdag aften mødes jeg med gommen og aftaler detaljerne for chaufførmiddagen lørdag den 15. september. 

Som det ser ud nu bliver vi 35 personer til middagen.

På dagen for brylluppet var der en af jer der henvendte sig til mig med et ønske om vegetar/veganermad til middagen. Jeg kan dog ikke huske om det var det ene eller det andet :-)

Du må derfor gerne sende mig en pb,

Er der andre gæster med allergier eller andet vil jeg gerne have besked inden på onsdag.

God aften

/Kristian

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Sep 4 '18
Gustavsfar
Gustavsfar Sep 6 '18

Vi mødes på Aulbjerghus Kl. 18.00 lørdag den 15. september. Jeg har aftalt med gommen at det er et 6 timers arrangement dvs. at det slutter senest til midnat.

Menuen er følgende:

Velkomst med diverse snacks

Røget ørred med fynsk rygeost, vagtelæg, rogn, æblekaperskompot, frisseesalat og frisk urter.

En lille frisk renser med mynte og lime

Rosastegt kalv med spidskål, sprød bacon, små karotter, urtekartofler og rødvinssauce

Æbledessert fra haven. Kage-kompot-knas-vanille.

Vinmenu som passer til retterne.

Kaffe/te med sødt.

Mht. taxa så burde det være muligt at reservere og bestille på tlf.: 64 41 40 55.

/Kristian

 

Forummets indlæg er redigeret af Gustavsfar Sep 7 '18
Sider: « 1 2 3 4 5 »