Loading...
dk

Træf (Byggedag) - 20 september (Lyddæmpning - Kamerainstallation - Lys i frunk/Trunk) | Tesla Forum

KS
KS Sep 3 '14

@Hookmaker:

Allan (politiken) har fået en invitation, så har han lyst til at høre vores holdning til det, så er han velkommen.

madsbirk
madsbirk Sep 3 '14

Jeg kommer også den 20 sep. men kan ikke lige gennemskue om der er noget der bestiller lyddæmpning matriale, så vi samlet kan få en god pris, eller om jeg skal finde ud af og få det købt selv ?

/Mads Birk

Singh
Singh Sep 3 '14

Har ingen Tesla(Endnu), men kommer forbi for at lure på alle dem der arbejder og forberede mig mentalt :)

Jeg kan dog ikke gennemskue om det er gratis eller der forventes at man betaler en mindre ydelse? 

Forummets indlæg er redigeret af Singh Sep 3 '14
Kiefer
Kiefer Sep 3 '14

Jeg er lige ved at tro der kommer flere Teslaer i Køge den 20. end der gør til rekordforsøget den 21.?

Husk nu at tage en masse billeder!

TeslaS: Der skal vl gives en skilling til Hookmaker for en eventuel bøf på grillen?

/Martin

Empty
Empty Sep 3 '14

Hvor i al verden er mit opslag fra igår blevet af !?! Jeg regner en skarp pris på Dynamat og StP imorgen.

Michael
Michael Sep 3 '14
@empty
Bliver det en pris til hver af os der ville svare til at vi gik sammen i et fælleskøb?
Det ville være klart nemmest hvis vi ikke behøver at organisere fælleskøb, men samtidig vil vi gerne have den bedst mulige pris.

Skal vi bestille materialerne hos dig på forhånd eller har du masser på lager, så vi bare kan købe hvad vi skal bruge på selve dagen (hvilket vil være en fordel, da mange af os nok ikke helt ved om vi tager den store tur eller en mindre omgang).
Mvh Michael
muller
muller Sep 3 '14

@Boski: Jeg kunne godt være aftager af noget solfilm (inkl. montering) i bagrude/sidebagruder. Du var desværre i UK da jeg fik opticoated i påsken, og jeg har ikke rigtig fået gjort noget ved det siden - børnene har ikke brokket sig nok :-) - de har faktisk overhovedet ikke brokket sig over hverken varme eller sol omme bagi.

Jeg ved ikke hvor mørkt det skal være, men et kompromis mellem, at der bliver mindre varmt/mindre sol i øjnene og at jeg stadig kan se en smule ud af bagruden (ikke at man rigtig kan se noget i forvejen...) 

KS
KS Sep 3 '14

Vedr. betaling, så har Hookmaker (Henrik) snakket om at skaffe nogle gode bøffer, og jeg har snakket med Kurt - der har værkstedet i Køge hvor vi mødes. Han har en god kontakt til en slagter - der kan skaffe nogle gode - hjemmelavede pølser til en god pris. Så måske en hotdog i løbet af eftermiddagen skal man også regne med - og jeg kører til Tyskland og provianterer lidt drikkelse når  jeg alligevel er i det jyske i næste uge. Turen derned er jo stort set gratis, når der toppes op på SC Middelfart. Så der vil også være lidt blandet sodavand og en måske en flaske Tuborg til særdeles fornuftige priser..

Kiefer
Kiefer Sep 4 '14

kseitzberg: Kør til Citti i Flensborg, så kan du smide lidt gratis strøm på bilen på deres parkeringsplads mens du handler. Og ikke mindst er der reserverede el-bils pladser lige foran indgangen.

/Martin

Holm
Holm Sep 4 '14

Jeg kommer også.... 

ChristianSkotte
ChristianSkotte Sep 4 '14

Hatten af for denne entusiasme Tesla familien lægger for dagen.

Super fedt arrangement og jeg ville ønske jeg kunne deltage og pimpe min tesla med jer. 

Håber i vil gøre noget lignede en anden dag. ( jeg er i Oslo fra fredag til Søndag ).

og jeg bor endda selv i Køge......

Hilsen fra en lykkelig Tesla ejer.

Hookmaker
Hookmaker Sep 4 '14

Christian - der er rig mulighed for noget senere også. F.eks. mødes "inderkernen" meget ofte over en kop øl, en hotdog eller en 3 kilos burger...;-) 

Empty
Empty Sep 4 '14

!!! OBS !!! Nedenstående tilbud gælder KUN i Hillerød butikken!

Jeg har regnet 3 skarpe til jer, de gælder kun til dette arrangement og ved handel fra Hillerød butikken, da vi er en franchise kæde.

Til hverdag kan i komme til Hillerød og sige"Tesla Forum" og få 10% på ikke i forvejen nedsatte varer.

Jeg har lavet en god begynder pakke der hver indeholder:

2 pakker dæmpeplade.

4 stk. Æggebakke skum.

1 stk tool pack m. 2 hobbyknive, en gummirulle og et par arbejdshandsker.

Dynamat pakken koster kr. 3300,- inkl moms

StP BlackGold pakken koster kr. 2700,- inkl. moms

StP Anticor pakken koster kr. 2100,- inkl. moms

Da jeg ikke har uanede mængder af disse på lager vil jeg godt have en tilbagemelding på hvor meget jeg skal hive hjem.

I kan sagtens betale mig for varene når vi ses i Køge, men i er også velkomne til at komme forbi Hillerød butikken.

/Tom

KS
KS Sep 4 '14

@Empty;

Kan du ikke lave priserne pr. produkt - en for 1 pakke måtter, henholdsvis Dynamat, StP BlackGold og Anticor (regner med at det er Dynamat 3,3 kvm og StP 4,5 kvm)

Æggebakkeskummet? - hvilket af dem i har flere på siden, og vi har endnu ikke forsøgt med dette, så ved ikke hvad det giver - eller om det giver noget.

Kan du derfor ikke oplyse prisen pr. pakke, evt med link til produkt?

Til Info så kan vi i Sverige få StP BlackGold til SEK 695 for 4,5 kvm.

T3S7A
T3S7A Sep 4 '14

SEK 690  her:

http://gz-audio.se/Black-GOLD-4,5m%C2%B2

JF
JF Sep 4 '14

Denne tråd forsvandt fra forsiden!

KS
KS Sep 4 '14

@JF:

Det er da kun glædeligt at der er så meget aktivitet at de "kedelige" og gamle ting ryger ud over kanten.

Empty
Empty Sep 4 '14
De StP priser kan jeg slet ikke hamle op med, det er langt under min indkøbspris.

Dynamat Xtreme Bulk koster normalt kr. 1599,- den kan jeg lave til 1400,- http://carsound.dk/produkt.asp?id=10091&pk=

Dæmpeskum i dørene dræber den resonans der er i en dør og fjerner der ekko der kommer fra højttaleren, på samme måde som dæmpeuld virker i en stuehøjttaler
gunberg
gunberg Sep 5 '14

Kunne godt tænke mig et kamera i højre side til kørsel i UK. Det skal være muligt at vælge mellem front og bak kameraet, eller have det i hvert sit felt på skærmen, for det der ser frem, skal være på hele tiden ved kørsel i venstre side.

Er det muligt med det set-up der er lagt op til?

KS
KS Sep 5 '14

@gunberg:

Det er desværre ikke muligt med blackvue kamera at få billedet op på skærmen. Blackvue optager kørslen, så du på et senere tidspunkt kan se videoen igen - i tilfælde af uheld m.v. Billedet kan også ses på en mobil under kørsel - dog med et lille delay, da den skal sendes over wifi. Der er ingen kamera der kan kobles på skærmen samtidig med rear-cam er på. Ved der findes et kit der gør det muligt at skifte mellem rear og front, men det kan ikke optage.

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »