Loading...
dk

Træf (Byggedag) - 20 september (Lyddæmpning - Kamerainstallation - Lys i frunk/Trunk) | Tesla Forum

FrederikC
FrederikC Sep 8 '14
Ja jeg så det som en nødvendighed, har man ikke lys pakke er lyset i trunk tæt på ikke eksisterende. Købte ledstrips på ebay, tror jeg gav 50kr for 6 stk, så det var alle pengene værd hehe
cvitting
cvitting Sep 8 '14

FrederikC: Min har lyspakke, men er da alligevel næsten mørklagt i både trunk og frunk...

/Claus

FrederikC
FrederikC Sep 8 '14
Ja @cvitting det eneste du får ekstra i trunk er 1 led i hver side mod bagenden.
Syntes det er lidt tamt.
Larsen
Larsen Sep 10 '14
Er I nu sikre på, at det der stads I limer i dørene, ikke kan suge fugt/vand? Hvis det gør det, så bliver der en korrosionsfælde af format det på gældende sted. Der løber jo i løbet af året adskillige liter vand ned gennem dørene og ud i bunden. Alu dørpladerne kan godt nok ikke ruste, men med saltvand som der kommer i dørene til vinter, så kan der med lethed tære et hul i alu pladen. Salt er enhver alu plades overmand. Det kan være I skal omkring en bådforretning, og købe et par tæreklodser (zinkannoder) til at sætte på :-)
KS
KS Sep 10 '14

@Larsen - det er gummimåtter med alu på bagsiden. Det kan ikke suge vand..
Det samme materiale er anvende af Tesla selv - bare i meget små mængder (Der er dog papir på bagsiden af Tesla's)

T3S7A
T3S7A Sep 12 '14
Citat fra kseitzberg

@Empty;

Kan du ikke lave priserne pr. produkt - en for 1 pakke måtter, henholdsvis Dynamat, StP BlackGold og Anticor (regner med at det er Dynamat 3,3 kvm og StP 4,5 kvm)

Æggebakkeskummet? - hvilket af dem i har flere på siden, og vi har endnu ikke forsøgt med dette, så ved ikke hvad det giver - eller om det giver noget.

Kan du derfor ikke oplyse prisen pr. pakke, evt med link til produkt?

Til Info så kan vi i Sverige få StP BlackGold til SEK 695 for 4,5 kvm.

Var der fælles indkøb af materialer et sted?

Eller er der nogen som køber/kan købe StP i Sverige og tage det med til træf den 20. Så er jeg køber af et sæt. Skriv evt. PM til mig, så kan vi få klaret overførsel af penge. Gerne mobilepay. 

PBP
PBP Sep 12 '14

@ksetizberg, har du fået hæftet butyl på inderskærmen som du nævnte? Er spændt på at høre om det giver endnu bedre virkning.

@Empty - et det så STP Blackgold vi skal benytte på ydersiden af skærmkasserne? Du nævner at det har bedre vedhæftning. Tænker her på påvirkninger af vand, salt og frost/varme.

Jessla
Jessla Sep 12 '14

Jeg vil også gerne have en pakke StP BlackGold med hvis der nogen der køber i Sverige. Gerne Mobilepay.

T3S7A
T3S7A Sep 12 '14

Slet ikke nogen som køber StP fra Sverige, som kan tage noget med d. 20?

T3S7A
T3S7A Sep 13 '14

Bump 

Lasse
Lasse Sep 13 '14

Hej Teslaforum. Da jeg får min nye Tesla sidst i november, overvejer jeg at komme til Byggedag i Køge på lørdag. Er der en Tesla ejer der køre til Køge, som jeg evt. kunne køre med? – jeg køre fra Aalborg, så kan mødes hvor som helst på vejen mod Køge. Lasse

KS
KS Sep 13 '14

@T3S7A:

Afventer svar fra firmaet i Sverige omkring levering til DK - kan de levere så bestiller jeg 6 pakker, og du kan få en med. Alternativt, så skulle den billigste i DK være omkring 870 kr. pakken. Vender tilbage mandag.

@Lasse: Tror Boski er den eneste der kommer langvejs fra (Odense), ellers er de fleste vist Sjællændere. Vi påtænker at lave et lignende arrangement i Vejle på et tidspunkt - hos cvitting.

christer
christer Sep 13 '14
@kseitzberg:
Jeg kommer 20/9 (glæder mig) og er meget interesseret i en pakke støjdæmpning. Lad høre om det er muligt at bestille via din svenske leverandør?? Mange tak!:)
Boski
Boski Sep 13 '14
Hej Lasse
Du kan køre med mig. 20455444
Boski
Boski Sep 13 '14
Hej Ken
Jeg kunne også bruge nogle pakker, så hvis du køber hele lageret, bliver prisen måske lavere. Det ville hjælpe os andre hvis een køber, og vi afregner med dig? Evt. Ring 20455444
krabbe
krabbe Sep 13 '14
Hej Alle

Jeg er bosiddende i Sverige, i kan godt få det sendt hjem til min adresse, så kan jeg tage det med til Nordhavnen (hvor vi har kontor ) så er der måske een af Jer der kan hente det der..

Kommer desværre ikke til bygge dagen pga job og min Tesla kommer også først til foråret !
brianmassesson
brianmassesson Sep 13 '14

@ken Jeg er også med på en pakke StP BlackGold - hvis du kommer igennem...

Kiefer
Kiefer Sep 13 '14

@Brian: Hvor mangler du at isolere?

/Martin

TSLA
TSLA Sep 13 '14

Hej Ken, ja køb også gene et sæt til mig. Er pt. i Norge, men kommer hjem d. 16 og har tilmeldt mig bygge dagen. Jeg skal også have monteret et BlackVue front video, som jeg fandt på ferien i New York.

@Krabbe, Jeg bor i Pakhusvej lige ved Nordhavn og vi kan sagtens lave et arrangement hvor jeg henter det hos dig i Nordhavn, hvis Ken får det sendt til din adresse.

j
j Sep 13 '14

kseitzberg:

Jeg har fået afslag på leverance til DK, men lykkes det for dig, vil jeg gerne have en pakke med. Ville muligvis kunne hente i Kbh. fredag, hvis det bliver Krabbes mulighed vi hopper på.

/Jan Ole 

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »