FrederikC: Min har lyspakke, men er da alligevel næsten mørklagt i både trunk og frunk...
/Claus
@Larsen - det er gummimåtter med alu på bagsiden. Det kan ikke suge vand..
Det samme materiale er anvende af Tesla selv - bare i meget små mængder (Der er dog papir på bagsiden af Tesla's)
@Empty;
Kan du ikke lave priserne pr. produkt - en for 1 pakke måtter, henholdsvis Dynamat, StP BlackGold og Anticor (regner med at det er Dynamat 3,3 kvm og StP 4,5 kvm)
Æggebakkeskummet? - hvilket af dem i har flere på siden, og vi har endnu ikke forsøgt med dette, så ved ikke hvad det giver - eller om det giver noget.
Kan du derfor ikke oplyse prisen pr. pakke, evt med link til produkt?
Til Info så kan vi i Sverige få StP BlackGold til SEK 695 for 4,5 kvm.
Var der fælles indkøb af materialer et sted?
Eller er der nogen som køber/kan købe StP i Sverige og tage det med til træf den 20. Så er jeg køber af et sæt. Skriv evt. PM til mig, så kan vi få klaret overførsel af penge. Gerne mobilepay.
@ksetizberg, har du fået hæftet butyl på inderskærmen som du nævnte? Er spændt på at høre om det giver endnu bedre virkning.
@Empty - et det så STP Blackgold vi skal benytte på ydersiden af skærmkasserne? Du nævner at det har bedre vedhæftning. Tænker her på påvirkninger af vand, salt og frost/varme.
Jeg vil også gerne have en pakke StP BlackGold med hvis der nogen der køber i Sverige. Gerne Mobilepay.
Hej Teslaforum. Da jeg får min nye Tesla sidst i november, overvejer jeg at komme til Byggedag i Køge på lørdag. Er der en Tesla ejer der køre til Køge, som jeg evt. kunne køre med? – jeg køre fra Aalborg, så kan mødes hvor som helst på vejen mod Køge. Lasse
@T3S7A:
Afventer svar fra firmaet i Sverige omkring levering til DK - kan de levere så bestiller jeg 6 pakker, og du kan få en med. Alternativt, så skulle den billigste i DK være omkring 870 kr. pakken. Vender tilbage mandag.
@Lasse: Tror Boski er den eneste der kommer langvejs fra (Odense), ellers er de fleste vist Sjællændere. Vi påtænker at lave et lignende arrangement i Vejle på et tidspunkt - hos cvitting.
@ken Jeg er også med på en pakke StP BlackGold - hvis du kommer igennem...
Hej Ken, ja køb også gene et sæt til mig. Er pt. i Norge, men kommer hjem d. 16 og har tilmeldt mig bygge dagen. Jeg skal også have monteret et BlackVue front video, som jeg fandt på ferien i New York.
@Krabbe, Jeg bor i Pakhusvej lige ved Nordhavn og vi kan sagtens lave et arrangement hvor jeg henter det hos dig i Nordhavn, hvis Ken får det sendt til din adresse.
kseitzberg:
Jeg har fået afslag på leverance til DK, men lykkes det for dig, vil jeg gerne have en pakke med. Ville muligvis kunne hente i Kbh. fredag, hvis det bliver Krabbes mulighed vi hopper på.
/Jan Ole