Loading...
dk

Træf (Byggedag) - 20 september (Lyddæmpning - Kamerainstallation - Lys i frunk/Trunk) | Tesla Forum

Lasse
Lasse Sep 14 '14

Hej Bo, det er perfekt – jeg ringer dig, så kan vi aftale hvornår jeg skal køre fra Aalborg. Bh Lasse

krabbe
krabbe Sep 14 '14
Lad mig vide om jeg skal hjælpe, (skriv PM hvis i bestiller ) så får i min adresse. Til levering.
Hookmaker
Hookmaker Sep 14 '14

Til deltagere i træffet d. 20 september:

Udover muligheden for en pølle og en vand omkring frokost tid, så tænder vi op i grillen senere på dagen og spiser en bøf.

Vi påtænker en paptallerken med en god bøf, kartoffelsalat samt mix grøn salat. Prisen herfor, inkl. dækning af kul, m.m. bliver 75 DKK. 

For lige at vide ca. hvor mange hele okser jeg skal indkøbe, bedes DEM DER SPISER MED sende PM til mig SENEST Torsdag. Betaling kan vi fixe dernede.  

mvh/Henrik  

KS
KS Sep 15 '14

Bestiller 6 pakker StP hjem (det er hvad der er på lager p.t.) der skulle komme mere i løbet af ugen

Mdamm 1 stk

t3s7a 1 stk

boski 1 stk?

jessla 1 stk

christer stk

brianmassesson - 1 stk

Jeg skal bruge 2-3 plader så kommer forbi og låner lidt

TSLA
TSLA Sep 15 '14

@Ken. Jeg ved ikke om du så mit tidligere indlæg, men jeg vil også gerne have et sæt, hvis du får nok. Hvis ikke så må du gerne sige til og jeg vil så prøve om jeg kan få Empty til at levere noget. 

rms
rms Sep 15 '14

Fantastisk med træf/byggedag godt initiativ!
Har været offline her på det sidste, så har ikke været med i opløbet.
@TSLA jeg kan ligge et sæt til dig (afventer levering via adresse i Sverige på 2 sæt, som jeg bestilte for en uge siden)
Tager kaffebrygningsdevice med så der er kaffe til træffet :)

brianmassesson
brianmassesson Sep 15 '14
@Kiefer jeg mangler kun trunk - men det kan du måske hjælpe med på lørdag :-) Jeg har ikke kids option... Så det er vel lige til at gå til?
TSLA
TSLA Sep 15 '14

@rms: Super! Det tilbud tager jeg gerne imod. Du kan sende mig en PM med beløb og konto, så overfører jeg pengene

christer
christer Sep 15 '14
@Kseitzberg: Takker! Send PM hvis jeg skal overføre money, ellers ordner vi det i Køge!
Comeback
Comeback Sep 15 '14

@Hookmaker jeg regner med du tager MobilePay :)

Kiefer
Kiefer Sep 15 '14

Brian: Ja bestemt, Hookmaker hjalp mig med de indledende øvelser, og det sådan set rimelig nemt at gå til, man skal bare vide hvor man skal rive og flå ;-)

/Martin

rms
rms Sep 16 '14

Skal til at bestille et sæt "Handsker str. 8, Gummirulle og to hobbyknive": http://www.carsound.dk/...EX_GRIP,_Medium ;

Er der andre der skal have et sæt med?

T3S7A
T3S7A Sep 16 '14

rms: Du må gerne bestille sådan et sæt til mig. 

Du kan i en PM skrive hvad jeg skylder. Hvis du bruger mobilepay, skriv dit tlf i PM, så overføre jeg med det samme der. 

/Kim

KS
KS Sep 16 '14

Har opdateret det oprindelige indlæg med program for dagen.

Glæder mig til at se en masse glade Tesla ejere i Køge, der har lyst til at gøre bilerne endnu bedre, og være med til at give vores eventuelle gæster til træffet en god oplevelse - måske endda lysten til at købe en Model S

( Nej jeg får ikke løn af Tesla selvom det godt kunne lyde sådan, de vil ikke have mig :-( )

Werge
Werge Sep 16 '14
STOR respekt til jer der arrangere dette.
Har desværre været alt for lang tid om at få bestilt min Tesla Model S, så jeg får først min i november/december.
Jeg har en noget hektisk lørdag, men jeg vil klart komme fordi en time eller to hist og her og se på jeres flotte biler, og samle lidt inspiration til de mørke tider.
Kiefer
Kiefer Sep 16 '14

kseitzberg: De har vel spurgt ind til dine timepriser siden de ikke vil have dig ;-)

Jeg ser frem til på lørdag :-)

/Martin

Tue
Tue Sep 17 '14
Tilmeldt dette super arrangement, og lige været forbi Tom (alias Empty) og købe StP, hansker, rulle og knive til en fin pris (selv om det ikke var Svensk pris må man jo støtte Tom som skal betale og får sin Tesla i overmorgen :-)

Tager i øvrigt en kasse Médoc med til grill-bøffen.
Forummets indlæg er redigeret af Tue Sep 17 '14
Kiefer
Kiefer Sep 17 '14

Egentlig lidt spøjst at de kan sælge det så meget billigere i Sverie, som Empty skrev, så er det langt under hans indkøbspris, så det er jo ikke kun momsen der her er forskellen.

Så meget større er markedet for den type produkter vel heller ikke i Sverige?

/Martin

Tue
Tue Sep 17 '14
Som franchise-tager har Empty jo nok et led som nok tager et gevaldigt DB på hans indkøbspris
brianmassesson
brianmassesson Sep 17 '14
Fedt empty får sin gryde inden weekenden. Jeg kan huske hvordan det var. Sov ikke i en uges tid op til leveringen :-)
Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »