Loading...
dk

Træf (Byggedag) - 20 september (Lyddæmpning - Kamerainstallation - Lys i frunk/Trunk) | Tesla Forum

Tue
Tue Sep 17 '14
Medarbejderne i Carsound troede faktisk jeg kom for at aflevere hans bil, da den er magen til min ;-)
brianmassesson
brianmassesson Sep 17 '14
Cool :-) Han må lige vente til på fredag. Fandme god dag og modtage, eller alle dage er selvfølgelig gode, men det var da lidt hårdt at være på kontoret og gryden stod i kælderen og kaldte på en...
Empty
Empty Sep 17 '14

Jeps, jeg fik meldingen idag. Henter min fine røde Model S på fredag, kæft der er længe til. Jeg har givet de svenske priser videre til vores indkøber/ ejer af CARSound branded, så må vi se hvad der sker med prisen. Tro mig drenge jeg ville virkelig gerne kunne lave en skarpere pris, men det er bad business at sælge ud under indkøbspris, så jeg kan desværre ikke være med på jeres SE priser.

Hookmaker
Hookmaker Sep 18 '14

Det skal du ikke tænke på Empty, - dit indslag bliver at du nu top isolerer din egen gryde Lørdag, og vi der så allerede har gjort det, må rive lortet fra hinanden og starte forfra...;-) Ses i Tesla!

Hookmaker
Hookmaker Sep 18 '14

SÅ er der 12 tilmeldte til bøf. Dem der har sendt pm ved det jo selv - til andre er der nu 3 timer til fristen for forhåndstilmelding udløber...;-)

KS
KS Sep 18 '14

Levering af støjdæmpning: Vores svenske leverandør kan IKKE levere - har prøvet alternativer, men kan ikke skaffe til på Lørdag - har nogen mulighed for at finde andet, så sig lige til.

Har prøvet at finde plader fra GLADEN.DE i stedet - men der er 4 dages leveringstid. Kan finde ca 4 kvm - men dermed når vi ikke langt.

Mdamm 1 stk

t3s7a 1 stk

boski 1 stk?

jessla 1 stk

christer stk

brianmassesson

12vSpartan
12vSpartan Sep 18 '14

www.bilstereoklub.dk har lager af produktet. 
Hvor meget er uvist.. 
Der er en kundeklub hvor der kan fås gode priser op-20%
Som omtalt med Kseitzberg

Forslag til lyddæmpning og rabat til de produkter
Tilmelding til evt www.Bilstereoklub.dk

Der laves en konto her : 

http://www.bilstereoklub.dk/index.php?route=account/register

Normalt koster det 149 at være med i klubben pr medlem.
Og skal indbetales her :  http://www.bilstereoklub.dk/index.php?route=product/product&path=183&product_id=553   Link til produkterne er her :  http://www.bilstereoklub.dk/index.php?route=product/category&path=144_160     har du spørgsmål til det så send dem til bilstereoklub@gmail.com 

rms
rms Sep 18 '14

Jeg har desværre også dårligt nyt GZ Audio som jeg bestilte hos for over en uge siden har ikke leveret til adressen i Sverige endnu, Jeg kan se at de 2 pakker kommer helt fra Finland selvom det svenske firma ligger lidt nord fra geteborg og melder In Stock... heldigvis har de været svære at få fat på :/ men lykkes mig her i 11 time at få track&trace no, hvor den ene pakke er væk i Stockholm og den anden ser ud til at være et sted i Malmø. Så det ser lidt sort ud for min transport køre til Danmark i morgen tidlig så det løb er nok kørt :-( men må se hvad der sker i morgen.

Jeg vil stadig gerne hente monterings kit hvis der stadig vil have med, men hjælper ikke så meget hvis vi ikke har noget at montere :-/

12vSpartan
12vSpartan Sep 18 '14

www.bilstereoklub.dk har ca ca 25 kvadratmeter til levering lørdag hvis de forudbestilles.! 

Singh
Singh Sep 18 '14

Halløj,

Jeg har ikke en Tesla selv, men håber det er okay jeg kommer ud og lurer på hvordan i får gjort de forskellige ting, så jeg ikke er helt på bar bund når jeg selv går igang en dag :) 

Empty
Empty Sep 18 '14

Mit Dæmpe projekt bliver en lidt længere og meget veldokumenteret proces da bilen bliver bygget op som demo bil for CARSound og skal rundt til lyd events i hele europa med et 100% custom system med JL Audio komponenter.

Jeg tager mit lager af STP og Dynamat med på lørdag, så kan i købe til special priser der kun gælder denne dag.

/Tom

Hookmaker
Hookmaker Sep 18 '14

@Empty: Kanon, men du må ikke reklamere for andre ting så som superhøjtalere m.m., for så bliver vi bare misundelige og må bygge mere!....;-)

brianmassesson
brianmassesson Sep 18 '14
Empty er cool. Glæder mig til at se din nye fede Tesla...
TSLA
TSLA Sep 18 '14

@Empty: Perfekt. Jeg var ellers lige ved at planlægge at køre forbi Hillerød på vej ind i morgen. Men hvis du tager det hel med, så må vi jo se at få fordelt det til de hungrende.

krabbe
krabbe Sep 18 '14
Hej rms

Jeg kan godt drible forbi Malmø og tage med til Kbh imorgen. (Hvis det er muligt at hente )
Flemming
Flemming Sep 18 '14
Da jeg kan se at vi bliver rigtig mange i Køge på lørdag, ville det være dejligt hvis der er en af jer der har mulighed for at medbringe nogle navneskilte, hvor vi kunne skrive vores brugernavn
Her fra forummet samt kaldenavn.
Comeback
Comeback Sep 18 '14

Jeg skal nok tage labels med :)

cvitting
cvitting Sep 19 '14

Jeg regner også med at komme til Sjælland, men skal først køre brudekørsel i bilen ved Horsens, før jeg kan komme afsted. Hvornår forlader I Køge?

@Hookmaker, skal jeg selv medbringe bøf, eller kan jeg betale mig fra det til/hos dig?

/Claus

brianmassesson
brianmassesson Sep 19 '14

@cvitting - vi slutter ikke før vi har været på Striben i Høje Tåstrup :-) Det starter kl. 20.00.... Kunne være ret sjovt at køre forbi når vi er så mange.

Hookmaker
Hookmaker Sep 19 '14
Claus. Det er ok med bøf til dig...;-)
Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 »