For mit vedkommende bliver det desværre kun et kort visit, men ser frem til at cruise rundt i køge med jer alle sammen :-)
For mit vedkommende bliver det desværre kun et kort visit, men ser frem til at cruise rundt i køge med jer alle sammen :-)
@Hookmaker. For faen, jeg får desværre ikke mulighed for at komme til jeres fantastisk arrangement. Og det endda selv om jeg er i København. Skal køre til bryllup frem til kl. 17, og så til København, hvor vi skal arbejde i Field's fra 20 og fremefter ... Super ærgerligt. Jeg vil gerne have lov at betale for den bestilte bøf - sender du mig en PM med kontonummer, gracias :-)
/Claus
Hvad sker der for forummet?
Det er som om det har stået helt stille i dag og folk har haft bedre ting for?? (Undtagen kajak-kaj) ;)
Tak til alle de fremmødte for en super dag og en masse flotte Tesla'er samlet et sted. Der var en enkelt gnavpot der var tæt på at ødelægge mit humør for dagen, men alle de andre flinke mennesker der så ivrigt fortalte om deres Tesla og var i fuld gang var en kæmpe oplevelse og fik hurtigt humøret på rette spor :)
Vil helt sikkert komme forbi en anden gang, forhåbentligt med min egen Tesla på det tidspunkt og så skal der ellers arbejdes i bilen :)
FFFFFFFF....k HVOR VAR DET GODT! Kanon dag - som intet kunne slå!
Tak for godt humør drenge og piger - sikken en fed familie vi har!
MVH/Henrik
Super godt arragement og fedt at se stort et fremmøde, jeg erheltsikkert frisk på at møde op igen en anden gang. Nåede dårligt nok at snakke med halvdelen af jer, men cool at se så mange der var igang med forskellige projekter.
Selv om min Tesla føler sig mere isoleret efter i dag, ser den lysere på tilværelsen. Tak til alle for en skøn dag!
Tak for en fed dag i Tesla's navn .. ser frem til det næste arrangement :)
Mange tak til Hookmaker og kseitzberg for det og dem jeg har glemt :)
Ja tak til alle - især Ken og Henrik, så sejt! Jeg hyggede mig og har fået ordnet alle døre...
Mangler nu kun dashcam, men så skal headlineren af... Og så er det jeg lige har fået en ide der kan gøre den super pimp: retrofitting af den nye sorte headliner ;)
Kære alle, det har været en super fornøjelse at opleve hvor meget i alle har nydt dagen - hvor mange nye bekendtskaber der er opstået, og hvor mange erfaringer der er delt. At i så har fået en lidt bedre bil er jo bare endnu bedre. Der var ikke helt tid nok til at lave det hele, men det havde jeg bestemt heller ikke regnet med for ting ta´r jo tid, og der skal også være tid til det sociale, som jeg syntes gik over al forventning.
Yderligere var det en fornøjelse at se så mange fra Køge og omegn komme forbi og nyde vores biler, og ikke mindst det at vi helt bestemt har fået langet et par biler mere over disken og fået udbredt kendskabet til - ikke kun Tesla - men elbilen som et brugbart transportmiddel i Danmark.
Hvis der er stemning for det, laver jeg gerne en opfølgningsdag - byggedag 2, men stiller også gerne op til en Byg-Selv-Dag nummer 1 i det jyske hvis der er stemning for det?
Meget flot arrangement. Tak til Ken, Henrik og Brian! Og super fint, at få sat ansigter på profiler, men kun har læst og skrevet til. Deltager gerne i næste gang. SKal lige have checket billedrne når vi kommer hjem fra Øreundsbroen imorgen. Så lægger jeg det op jeg har taget som dokumentation på de forskellige aktiviteter.