Loading...
dk

Model 3 anhængertræk | Tesla Forum

Emne placering: Forum hjem » Model 3 » Model 3 - Nyheder
selsoe
selsoe May 8 '19

Så skulle den være tilgængelig i konfiguratoren ifølge Electrek:

https://electrek.co/2019/05/08/tesla-model-3-tow-hitch/

De mener heller ikke det bliver muligt for eksisterende kunder at opgradere. Håber nu alligevel.

Forummets indlæg er redigeret af selsoe May 8 '19
selsoe
selsoe May 8 '19

Den er tilgængelig i den danske konfigurator til 8300,- og der står at den ikke kan eftermonteres :(

M3rasmus
M3rasmus May 8 '19
Citat fra selsoe

Den er tilgængelig i den danske konfigurator til 8300,- og der står at den ikke kan eftermonteres :(

Tror lige du skal læse den foregående side (2) - Det er vist fastslået :)

Alle der har bestillinger der, får en mail med muligheden for at tilføje træk - mod lidt ekstra leverings/klargøringstid.

Og det kan ikke tilføjes på Performance. Vi ved ikke hvorfor :)

Forummets indlæg er redigeret af M3rasmus May 8 '19
jogvan
jogvan May 8 '19

Hej,

Jeg bestilte en Tesla 3 AWD i sidste uge og har lige modtaget denne her mail :-)

 

 

Kære kunde,

 

Du har nu mulighed for at ændre din Model 3 ordre til at inkludere anhængertræk med en kapacitet på 910 kg.

Send venligst en anmodning for at opgradere din Model 3 bestilling.

 

B8Peter
B8Peter May 8 '19

@jogvan

Den har jeg også lige fået, selvom jeg har fået mit VIN nr. !!!

MikaelH
MikaelH May 8 '19

Står der mere end det i mailen? :)

bskaarup
bskaarup May 8 '19

Der står (jeg har ændret linket):

Kære kunde,

 

Du har nu mulighed for at ændre din Model 3 ordre til at inkludere anhængertræk med en kapacitet på 910 kg.

Send venligst en anmodning for at opgradere din Model 3 bestilling.

 

Med venlig hilsen | Kind regards

Inside Delivery Team

 

På bestillingssiden henvises til https://www.tesla.com/da_DK/support/model-3-ordering-faq som har fået et "Tow Hitch Upgrade" afsnit

Forummets indlæg er redigeret af bskaarup May 8 '19
MikaelH
MikaelH May 8 '19

Okay, så ingen information omkring leveringstider etc.

B8Peter
B8Peter May 8 '19

Til info

Hvis man ændre sin bestilling selvom at man har fået et VIN-nr, bliver leveringen udskudt 1-2 mdr. lige pt. men de ved det ikke med sikkerhed

Info fra Tesla.

tag68
tag68 May 8 '19
Jeg tager i mod tilbuddet om at omkonverter til LR RWD til en med anhængertræk, så slipper jeg for at få det monteret på min ICE, håber jeg snart får mail, er der nogle af jer der har omkonverteret?
jramskov
jramskov May 8 '19

Er lidt spændt på hvordan det er lavet, om den er skjult eller hvordan. Har ikke set nogen billeder af det.

bskaarup
bskaarup May 8 '19
Citat fra tag68 er der nogle af jer der har omkonverteret?

Jeg sagde ja tak kl 14:30 på min LR AWD. Jeg har ikke hørt noget siden, men der stod at jeg ville få en mail når det var registreret.

jogvan
jogvan May 9 '19

Jeg har skrevet til Tesla vedr. anhængertræk og leveringstid. Her er svaret:

Leveringstiden bliver uden tvivl længere når du vælger at ændre til en bil med anhængertræk, da det skal fabriksmonteres. Vi må forvente mindst 1 måned yderligere leveringstid.

Laksefiskeren
Laksefiskeren May 9 '19
Nu har Tesla skrevet til mig at jeg har mulighed for at påføre anhængertræk.
Men de skriver at det ikke er aftageligt. Hvad menes der så med at de på deres bestillingsside
skriver at det er med “aftagelig adapter”. Vil nemlig ikke have det hvis det ikke er aftageligt.
Det synes jeg er for grimt? Nogen der ved mere eller har set et billede af det?
bskaarup
bskaarup May 9 '19
Quote from Laksefiskeren de skriver at det ikke er aftageligt. Hvad menes der så med at de på deres bestillingsside 

Hvordan har de skrevet til dig (vil du evt. indsætte mailen)? Kan det være fordi du har bestilt en RWD? 

Min mail så ud som jeg citerede i #48. Der står ikke noget om fast eller aftageligt så jeg forholder mig til https://www.tesla.com/...model-3-ordering-faq

PeterE
PeterE May 9 '19
Citat fra Laksefiskeren Nu har Tesla skrevet til mig at jeg har mulighed for at påføre anhængertræk.
Men de skriver at det ikke er aftageligt. Hvad menes der så med at de på deres bestillingsside
skriver at det er med “aftagelig adapter”. Vil nemlig ikke have det hvis det ikke er aftageligt.
Det synes jeg er for grimt? Nogen der ved mere eller har set et billede af det?
Med fare for at lyde som den københavnersnude jeg jo er, så skal en eventuelt anhængertræk på TM3 da være så usynligt som muligt. Jaja, det er nok praktisk og nødvendigt med den der trailer - det forstår jeg hellere ikke med lidt undtagelser - men den smukke bil skal da ikke have synligt træk...
MikaelH
MikaelH May 9 '19

Hvad er der inkluderet i pakken med trækkrogen?
Trækkrogspakken indeholder: Et anhængertræk, en aftagelig koblingskugle med en polstret skridsikker bæretaske, et 13 polet stik, en bugserings-ECU, et dæksel til beskyttelse samt vores Tow Mode softwarepakke.

Laksefiskeren
Laksefiskeren May 9 '19
@MikelIH, Hvis det kun er selve kuglen der kan tages af hvad er der så tilbage og hvordan ser det ud. Findes der virkelig ingen billeder af det?
MikaelH
MikaelH May 9 '19

Som jeg læser det, så tager du selve trækket af, og så følger der et dæksel med til at lukke hullet i bunden af bagskærmen. 
Ville undre mig meget hvis det ikke blot fungerer som et hvert andet aftageligt træk. 

M3rasmus
M3rasmus May 9 '19

Er jeg den eneste der ikke har fået en mail vedr. tilbud /tilvalg af anhængertræk på min eksisterende ordre (LR RWD), bestilt d. 23 april)?

Forummets indlæg er redigeret af M3rasmus May 9 '19
Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 »