Loading...
dk

Model 3 anhængertræk | Tesla Forum

Emne placering: Forum hjem » Model 3 » Model 3 - Nyheder
Laksefiskeren
Laksefiskeren May 21 '19
Er det ikke en Tysk M3 med anhængertræk på kl. 03.47 i videoen?

https://youtu.be/VqM3SZTwDs8
bskaarup
bskaarup May 21 '19

Jeg har i dag fået dette i en mail fra Tesla selvom jeg under My Tesla kan se VIN og at bilen kan hentes på mandag:

Jeg kan bekræfte at bilens VIN ikke stemmer overens med din ønskede konfiguration (anhængertræk). Der er endnu ikke blevet allokeret korrekt stelnummer til denne ordre, så levering bliver ikke klar til mandag.

Processen bag dette er én som kan tage yderligere en måned, eftersom der er stor efterspørgsel på køretøj med anhængertræk. Derudover, så er køretøj med anhængertræk i øjeblikket i færd med at blive transporteret fra USA til Europra, hvorfra de skal inspiceres, godkendes og fragtes til Denmark med en forsending andre danske køretøj. Grundet dette er det ikke urealistisk at vente den førnævnte ekstra måned på køretøj.

Når vi har nyt i sagen vil vores leveringsafdeling dog tage fat i jer og informere nærmere; både og stelnummer og forventet leveringsdato.

Laksefiskeren
Laksefiskeren May 21 '19
Jeg har nu fået et opkald at min bil med anhængertræk ankommer til Aarhus i morgen onsdag og kan afhentes på fredag Kl. 10. Det er imponerende hurtigt, samme dato som uden træk, bare med nyt VIN. Så mon ikke at den også var ombord på Morning Cornelia.
ELJay
ELJay May 21 '19

Jeg har i dag ændret min reservation på en M3 LR RWD, Sort, Aero så der er anhængertræk med, og er nysgærig på den leveringstid jeg kan "forvente" realistisk. @bskaarup og @laksefiskeren , da i har også købte med anhængertræk, men har fået forskellige leveringsdatoer, må jeg lige spørge hvilken farve M3 og extras i har på jeres M3'er? tak i forvejen.

Laksefiskeren
Laksefiskeren May 21 '19
@ELJay - Min konfiguration er LR RWD, Sort, Sort, 19 tommer, standard Autopilot og træk.
Forummets indlæg er redigeret af Laksefiskeren May 21 '19
bskaarup
bskaarup May 21 '19
LR AWD 18" sort sort FSD.
jeg har forretten i dag fået tilsendt en ny købsaftale hvor bilen er ændret til en RWD uden træk uden jeg har bedt om det. De roder lidt rundt i det
Forummets indlæg er redigeret af bskaarup May 21 '19
ELJay
ELJay May 21 '19

@bskaarup og @laksefiskeren, tak for jeres hurtige svar. Det ser så lidt tilfældigt ud, da jeres konfigurationer afviger ikke meget fra  hindanden. @bskaarup, godt nok underligt at de laver om på din reservation, helt uden at involvere dig. Det må da være en fejl, som de forhåbentlig retter snart selve.

fmm1000
fmm1000 May 21 '19
Laksefiskeren, hvad koster sådan en off menu bil idag magen til din.
Laksefiskeren
Laksefiskeren May 21 '19
@fmm1000 - Vil mene at ved bestilling nu vil den løbe op i 446.220, leveret.
tag68
tag68 May 21 '19
Citat fra Laksefiskeren Jeg har nu fået et opkald at min bil med anhængertræk ankommer til Aarhus i morgen onsdag og kan afhentes på fredag Kl. 10. Det er imponerende hurtigt, samme dato som uden træk, bare med nyt VIN. Så mon ikke at den også var ombord på Morning Cornelia.
så ses vi på fredag, jeg skal også hente min M3 med med træk fredag kl. 10
Laksefiskeren
Laksefiskeren May 21 '19
@tag68 - Desværre ikke. Regnede ikke med at den kom så hurtigt. Er i udlandet så må hente den senere men håber du får en rigtig god oplevelse :-)
NBO
NBO May 22 '19

Spændende at de første allerede bliver leveret her i denne uge. 
Glæder mig til at se billeder at trækket og så venter jeg spændt på at min bliver leveret. :D

ELJay
ELJay May 22 '19

@fmm1000 og @Laksefiskeren, til den gamelt "base pris" på 417320kr, skulle man tidliger ligge 25100kr på efter at de pludslig sagede at AP ikke var med mere i pakken, og prisen på AP særskildt var 25100kr. MEN de har lavet om på prisen igen. AP er automatisk med nu på RWD, og dermed er den pris på min nuværende final invoice  433720 kr for en "Long Range Rear-Wheel Drive, Sort lak, 18" Aero-fælge, Sort Premium-interiør, Autopilot, Anhængertræk".

Forummets indlæg er redigeret af ELJay May 22 '19
PerLeth8210
PerLeth8210 May 22 '19

Har andre fået VIN eller hentet deres M3 Standard Plus i Aarhus? 

 

MinTesla : M3SR+ bestilt 9/5 19 Black/Black på Viborgvej.

 

Forummets indlæg er redigeret af PerLeth8210 May 22 '19
PerLeth8210
PerLeth8210 May 22 '19

Der skulle være ankommet et TESLA-skib (NOCC Oceanic) i Zeebrugge onsdag morgen. Gad vide om der var M3 ombord og om det var Standard Plus til Aarhus?

 

Forummets indlæg er redigeret af PerLeth8210 May 22 '19
sojborg
sojborg May 22 '19

Jeg er også blevet ringet op i dag, min Model 3 LR RWD sort,sort, Aero, FSD og nu med træk er klar til afhentning fra i dag. Det er 6 dage før, end den jeg først havde bestilt uden træk. Det går godt nok stærkt eller også er man bare heldig at have valgt den rigtige kombination på bilen. Prisen er 483,214.- hvor der er afgift på 14,494.- ser det rigtigt ud ? Men ellers glæder jeg mig :-))  

NBO
NBO May 22 '19
Jeg har lige modtaget en SMS med bekræftelse på afhentning d. 6/6 klokken 13.00.
Har bestilt en LR AWD Aero Blå med krog. 

Laksefiskeren
Laksefiskeren May 23 '19
Fandt disse billeder af trækket på det norske forum. Det ser fint ud synes jeg. Westfalia?
https://elbilforum.no/index.php?topic=46368.75
Forummets indlæg er redigeret af Laksefiskeren May 23 '19
NBO
NBO May 23 '19
Citat fra Laksefiskeren Fandt disse billeder af trækket på det norske forum. Det ser fint ud synes jeg. Westfalia?
https://elbilforum.no/index.php?topic=46368.75 ;

​Jo, det ser meget fornuftigt. Det vigtigste for mig er at det kan afmonteres, så jeg har en "flot" bil når jeg ikke skal bruge krogen.

tag68
tag68 May 23 '19
Jeg fik leveret M3 med træk i dag, det er magen til det aftagelig træk jeg havde til min gamle bil, præcis som på de billeder i tråden
Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 »