Loading...
dk

Model 3 anhængertræk | Tesla Forum

Emne placering: Forum hjem » Model 3 » Model 3 - Nyheder
NBO
NBO May 23 '19
Quote from tag68 Jeg fik leveret M3 med træk i dag, det er magen til det aftagelig træk jeg havde til min gamle bil, præcis som på de billeder i tråden 

​Fedt! Stort tillykke, håber glæden er stor :D
 

Ice2EV
Ice2EV May 23 '19

Gad vide hvornår der kommer et eftermonteringssæt?

NBO
NBO May 23 '19
Citat fra Ice2EV

Gad vide hvornår der kommer et eftermonteringssæt?

​Det bliver ikke muligt at eftermontere, da bilerne skal være type godkendte til at have træk i EU. 
Muligvis kommer det til alle biler produceret fremadrettet, men alt der er købt før godkendelsen kan aldrig få det montoreret lovligt.

Ice2EV
Ice2EV May 23 '19

Der har været forlydender om at vogne produceret efter 16 januar(var det vist) var forberedt til træk.

 

Så det kunne jo være der dukkede en mulighed op.

 

Dertil så tænker jeg, hvis det er muligt at eftermonterer, hvem skulle så nogensinde opdage bilen ikke er godkendt, idet ham der holdt i syns køen også havde træk.

NBO
NBO May 23 '19
Citat fra Ice2EV

Dertil så tænker jeg, hvis det er muligt at eftermonterer, hvem skulle så nogensinde opdage bilen ikke er godkendt, idet ham der holdt i syns køen også havde træk.

Du har ret i det nok ikke bliver opdaget ;) Personligt ville jeg aldrig selv køre med noget som jeg ved er ulovligt, men som udgangspunkt er det meget usandsynligt at du bliver taget i det.

TeslaJonas
TeslaJonas May 24 '19

Er der ikke nogen der lige tager et par nærbilleder af jydekrogen og deler med os andre? 

tag68
tag68 May 24 '19
Jeg tænker ikke jeg kan tage bedre end denne Nordmand
https://elbilforum.no/index.php?topic=46368.75%C2%A0
Laksefiskeren
Laksefiskeren May 24 '19
Hentede min med træk i dag og må sige at det er en rigtig flot Westfalia løsning, nydeligt. Der er intet at se bagfra når trækket er taget af. Vil se om jeg kan tage billeder af det i morgen. Hvordan vedhæfter man billeder her?
mbk
mbk May 25 '19

Har set billederne af trækket på FB, jeg får lidt buyers remorse nu, skulle have ventet på træk. Krydser fingre for at der kommer en fin aftermarket løsning. 

KimT
KimT May 25 '19
Citat fra mbk

Har set billederne af trækket på FB, jeg får lidt buyers remorse nu, skulle have ventet på træk. Krydser fingre for at der kommer en fin aftermarket løsning. 

Der er altid en bedre model liiiige om hjørnet.

På den anden side - nu har du vente sååå lang tid på den, så de par dage ekstra havde nok ikke betyder noget...........

Men hold da op. Den her gang (TM3) har det godt nok være en tur med den store tur med rutchebanen. Med prisændringer, FSD, anhængertræk, ny modeller.

mbk
mbk May 25 '19

@KimT

Ja, altså jeg troede efterspørgsel ville stige og at der stort set ville blive købt performance modeller det første halve år samt at HW3 ville komme sidst på året.

Jeg er super tilfreds med bilen og hvis jeg aldrig får en krog på overlever jeg nok, har lige fundet ud af at jeg kan bestille afhentning af større stykker skrald 6 gange om året gennem renovationen, så slæbte en opvaskemaskine ud til vejen og den blev afhentet dagen efter, det var egentligt nemmere end at få fat på en trailer og køre den selv som jeg gjorde gangen før. Rigtig meget kan også bestilles med levering, så bortset fra at komme af med have affald og hente lidt grus, så savner jeg det ikke voldsomt meget

tag68
tag68 May 29 '19
Så fik jeg prøvet mit nye træk


PerLeth8210
PerLeth8210 May 29 '19

Det er da flot. Kan det pilles af, når man ikke bruger det?

tag68
tag68 May 29 '19
Citat fra PerLeth8210

Det er da flot. Kan det pilles af, når man ikke bruger det?

Ja det er et standart aftaglig træk, når man ikke bruger det, er der et dæksel som skjuler, der hvor man sætter træk og stik på
Ice2EV
Ice2EV May 29 '19

Hvordan med baksensor når træk er monteret?

tag68
tag68 May 29 '19
De er ikke aktive når man bakker, man skal fortælle i menuen at man skal køre med nået på trækket, der kommer et lille ikon der viser en campingvogn
M3Jan
M3Jan Jun 9 '19
Citat fra tag68 De er ikke aktive når man bakker, man skal fortælle i menuen at man skal køre med nået på trækket, der kommer et lille ikon der viser en campingvogn
Gætter på det er 7 polet stik?
MikaelH
MikaelH Jun 9 '19

Det er et 13 polet stik, med 7 aktive ben. 

tvegaard
tvegaard Jun 27 '19
Kan man egentlig få et Tesla-træk på sin M3, hvis den er købt uden? Eller skal man ud i uoriginalt udstyr?
NikolajK
NikolajK Jun 27 '19
Citat fra tvegaard Kan man egentlig få et Tesla-træk på sin M3, hvis den er købt uden? Eller skal man ud i uoriginalt udstyr?

Du kan ikke få et Tesla træk, men du kan godt få træk fra eks. Autoskadestuen eller Hinnerup Auto. Men det er kun et træk til cykler 

Sider: « 1 2 3 4 5 6 7 »