Loading...
dk

Software V8.1 til V9.0 ? | Tesla Forum

Reklame
Gronhund
Gronhund Nov 12
Citat fra YESTES slette alt fra navigationen, dvs alle de steder der har været tastet ind som destinationer og stadig ligger på listen, fordi de på en eller anden måde “fylder” i hukommelsen.

De anbefaler også at slette trip A og trip B, da de beregninger åbenbart også tager noget hukommelse!

AlphaTrader
AlphaTrader Nov 19

Jeg er relativ glad for at IT ikke er den store udfordring.

Har fået V9 i weekenden, satte mobilen til at dele forbindelse som wifi. Det virker lidt som en mand der kommer fra ørkenden og får 5 liter vand. Den hugger noget date igennem lige pludseligt :D

Anyroad, skal et smut sydpå men vil ikke med rødby-puttgarden så færger er slået fra. Navigatoren insisterer på at jeg skal oplade på syd sjælland (Nr. Alslev) for at komme til fyn fra københavn.

Den lille 3-funktions kasse der er i nederste højre hjørne med SC og Google map overlay og trafiklys(?) forsvinder nogle gange, man jeg kan nogle gange få den frem ved at prikke på skærmen hvor den burde være.

Det nye udseene og funktioner skal nok være bedre, men venter lige med at udtale mig lidt mere....

Forummets indlæg er redigeret af AlphaTrader Nov 19
Kiefer
Kiefer Nov 19

Vi har kun fået v9 på vores Model X, ikke på S'eren. Men det der irriterer mig allermest, er når jeg trykker på Stop Charging. 

Så stopper ladningen ganske rigtigt, men knappen til Unlock kommer aldrig frem... Så jeg skal bruge nøglen til at låse ladeporten op med gang...

Udover det, er jeg egentlig ret glad for at den bil jeg kører mest i stadig er på v8. Synes ikke rigtig jeg har fået nogen fornuftig forbedring i v9 som jeg ikke havde i v8. Tværtimod synes jeg den er blevet mindre intuitiv.

AlphaTrader
AlphaTrader Nov 19

@kiefer Unlock bliver nu vist på bil oversigten der er en lille lås ikon hvor ladeporten er. Flyttet fra lige under stop ladning til nede på bilen.

AlphaTrader
AlphaTrader Nov 19
+1 Til mindre intuitiv. Jeg er vant til forandringer, men synes alligevel V8 var lettere og pænere.
Sider: « 1 2 3 4
Reklame