Loading...
dk

Forum software og udseene. | Tesla Forum

BOF Administrator
BOF Jan 25
Citat fra Nostromo Er det ikke opensource?
Ser ud til sidste version er fra maj 2018 er det den der anvendes her?
https://installatron.com/oxwall

Så fik jeg trykket ordentligt på ny line ved quote. Sikke noget knas.

Jeg er lidt skrå sikker på om det er fra maj 2018, jeg tror vi er tilbage til Juli 2016. Inge updates siden da. Men jeg så lige igennem funktioner i forum og så at det er omtalt som et simpelt og enkelt forum. Ja tak. 

Er du på PC så er her en liste over forums:

https://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_Internet_forum_software

Forummets indlæg er redigeret af BOF Jan 25
BOF Administrator
BOF Jan 25

Hej alle, 

Det er jo ikke fordi at i sidder på hænderne når i skal have mig til at lave mere :D Men det er jo okay, til sidst skal det nok blive godt. 

Jeg kompilerer min liste med jeres forslag og ser hvad det bliver til. Det kommer desværre nok til at tage et par dage da jeg har lidt arbejde, i ved; den slags der tager ens fritid. 

PeterE
PeterE Jan 25

Forslag: Bevar Teslaforum med nuværende funktionalitet, alting virker og det meste er relativt nemt at bruge - på pc og på mobil. Brug tiden på at rette fejl, hvis der dukker nogen op.

BOF Administrator
BOF Jan 25

Hej alle, 

Jeg skærer lige igennem og bemærker flere steder på nettet at der er beskder om opdatering fra:

Release 1.8.4 (hvilket er den version vi kører) Posted on July 26, 2016 by Emil. Det er sidste officielle release (korrekt?)

@Nostromo Mange fede ting er lavet, men ingen af dem er de funktioner som vi alle gerne vil have, som du også selv bemærker. 

Opretter man en ny bruger her, så får man en 2 linje fejl kode der måske kan afskrække nogle personer fra at fortsætte. Sådan skal det ikke være. Der er fejl og mangler som jeg som ny bruger og admin. ikke kan se at jeg kan finde en løsning på, blot konstatere at sådan er det. 

Jeg personligt har ikke tænkt på at kode et nyt forum eller rette i det der er. 

Jeg går IKKE i gang med grønthøsteren og udskifter noget, før der er konsensus om at det er nødvendigt. 

Jeg har været prof. og amatør IT mand i 30 år + det løse, men erkender at der er meget jeg ikke ved. Jeg har ikke tænkt mig at give op, men siger bare at det bliver ikke lige i næste uge at alt er magisk fixet (Skuffen med magisk pulver er tom!). 

Jeg fortsætter med at holde forum ved lige (Slette gamle grupper, rette køb / salg mm. ) oprette nye brugere, og så i næste uge udstikke en ny kurs. I der har kommenteret her er brugere langt før jeg så selv blev en glad TMS ejer (selvom at jeg har læst med på sidelinjen i et par år). 

Jeg er glad for de støtte beskeder i giver mig. Det styrker alt sammen. 

Må vampire drain være småt og bremserne virke godt, indtil videre god weekend. 

Forummets indlæg er redigeret af BOF Jan 25
BOF Administrator
BOF Jan 31

Hej alle, 

Jeg prøver lige at få taget mig sammen til at forfatte en besked til Autoskadestuen om at jeg anbefaler at vi (Dvs. mig) skifter forum software. 

På den måde at vi beholder dette forum, dog uden nye optagelser. Med et link der er glforum.teslaforum.dk. 

Med de forbedringer som jeg og alle i andre med gode indlæg har givet. 

PeterE
PeterE Feb 6
Citat fra Nostromo @PeterE, problemet er at netop ikke alt virker. Da det er open source og hvis ovenikøbet projektet er stoppet er det ret besværligt at få rettet fejl og introducere nye tiltag som denne tråd klar viser der er interesse for.

Jeg må nok indrømme at en ting som søgefunktionen til tider er helt håbløs så det er nemmere at oprette et nyt indlæg. Så fordi historikken eller dele heraf forsvinder er helt ok med mig.
Enig :) jeg skrev vist også ‘brug tiden på at rette fejl...’
Bianco
Bianco Mar 13
Quote from Nostromo Hvad er status med det her forum, det virker jo som jeg ved ikke hvad.
Hvis ikke autoskadestuen gider at bruge tid på det hvorfor bliver det så ikke flyttet til nogen der kan? Der er kommet så mange nye brugere til så hvad venter vi på?

Har du mulighed for at sætte lidt tid af til at hjælpe BOF med at skifte forum? Prøv evt. at kontakte ham direkte. 

BOF Administrator
BOF Mar 13

@Bianco Jeg har lige sendt @Nostromo en besked om at ringe til mig. 

BOF Administrator
BOF Mar 28

Hej Alle, 

Alle ønsker om ændringer er sat på pause. Autoskadestuen har travlt.  

Jeg er ikke enig om dette (mangel på kontakt & videre opdatering), men fortsætter som admin indtil videre. 

Sider: « 1 2