Loading...
dk

Indefor et par år, slut med 3G | Tesla Forum

BOF Administrator
BOF Jan 9

Det vil forhåbentligt vare mange år før det sker, men læser her igen at 3G på et tidspunkt vil blive faset ud for at lave mere plads til 4G:

https://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/teknologi/glem-alt-om-5g-kongen-er-4g/7465507​

Nu er EB ikke det mest seriøse, men det er ikke første gang at jeg læser det. 

Dvs. at den 3G forbindelse jeg har, skal udskiftes. Jeg ringede for 1 måneds tid siden og fik et tilbud på (så vidt jeg husker) ca. 3400 kr. for udskiftning af 3G modem til et 4G modem. Ikke det store beløb, men omtrenet lige så sjovt som en sten i skoen til et marathon. 

Forummets indlæg er redigeret af BOF Jan 9
Kiefer
Kiefer Jan 9

Jeg tror din bil for længst vil være skrottet inden du ikke længere kan bruge 3G nettet. Edge eksisterer jo også stadigvæk...

KimT
KimT Jan 9

Hvad er det nu galt med et lille mifi modem i bilen.

Langt de fleste arbejdgiver tilbyder vel også et datadelingskort til ens firma mobil. Så er det jo gratis ;-)

mbk
mbk Jan 9
Quote from KimT

Hvad er det nu galt med et lille mifi modem i bilen.

Langt de fleste arbejdgiver tilbyder vel også et datadelingskort til ens firma mobil. Så er det jo gratis ;-)

WiFi Modem i bilen ville også være min løsning, det giver også ungerne mulighed for at bruge tablet :) 

BOF Administrator
BOF Jan 10

ja ja :D  Nu har jeg haft debatten med min gamle fader som siger at jeg nok vil skille mig af med tesla'en om nogle år, som jeg har afvist flere gange. Skal jeg skille mig af med Raket-øsen så skulle det kun være for en ny P100DL med senste AP.

Men husk nu hvis jeres 3G signal lige pludseligt ikke virker, så hørte i det først fra mig :D