=== KLIP ===
"Det er ærgerligt, at bilejere med en plugin hybrid ikke kan drage fordel af de nye regler. En plugin hybrid, der kan køre på el i byen, belønnes i denne sammenhæng ikke med de samme fordel som en elbil. Vi kan frygte, at det kan få nogle bilejere, der endnu ikke kan se dem selv i en elbil, at fravælge plugin hybriden til fordel for en traditionel benzin- eller dieselbil. Det er der ikke meget grøn omstilling over", siger Dennis Lange.
=== KLIP ===
Jo, det er lige netop grøn omstilling. Giv det der reelt gør en forskel, en fordel.
Edit: Jeg er dog ikke sikker på det overhovedet er en god ide at lade biler køre i busbanerne. Jeg så hellere de fik skiftet til elbusser, fik flere afgange og færre biler i bymidten.
=== KLIP ===
"Det er ærgerligt, at bilejere med en plugin hybrid ikke kan drage fordel af de nye regler. En plugin hybrid, der kan køre på el i byen, belønnes i denne sammenhæng ikke med de samme fordel som en elbil. Vi kan frygte, at det kan få nogle bilejere, der endnu ikke kan se dem selv i en elbil, at fravælge plugin hybriden til fordel for en traditionel benzin- eller dieselbil. Det er der ikke meget grøn omstilling over", siger Dennis Lange.
=== KLIP ===
At ligefrem frygte at en lov som absolut ingen, som i overhovedet ingen, kender til, skal få folk til at fravælge plugin hybrid biler er nok den mest søgte argumentation jeg nogensinde har hørt. Forbyd plugin hybrid!
Der står i bunden af artiklen at den blev udgivet 5. april.Var det 1. April dette udkom? Mon der er andre end FDM der har hørt om denne lov.